
Рецензування наукових статей у рейтингових журналах з тематики здоров’я
Упродовж 2023-2024 рр. член команди Jean Monnet Module “Healthy economy and policy: Values for Ukraine” д.е.н. Летуновська Н.Є. була активним рецензентом ряду статей, поданих до журналів видавництва MDPI, що є найбільшим видавництвом журналів із відкритим доступом у світі. Статті, рецензентом яких була Наталія, стосувалися тематики громадського здоров’я та сталого розвитку

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»
Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу». Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе! Коли? 26 квітня 2024 року Де? онлайн-платформа Google Meet. Заповни анкету за посиланням. Участь: безкоштовно. Сертифікат: для активних учасників. Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ
Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження. Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко

Дисемінація проекту на Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”
26-17 березня 2024 року виконавиця проєкту Жана Моне взяла участь у Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”, яка проходила на базі Університету м. Ліверпуль (Великобританія). Дана конференція була спрямована на: – заохочення британських партнерів до більш активної взаємодії з українськими науковцями;– поширення досвіду щодо нещодавньої дослідницької співпраці

ВІТАЄМО ЄВГЕНІЮ ЗЯБІНУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з Днем народження! Бажаємо відмінного самопочуття, чудового настрою, постійного щастя, яскравого світу навколо та безліч можливостей для успіху в ньому!

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ
19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін “Паблік рилейшнз” та “Маркетингові комунікації-2” (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”. Спікер заходу – Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бізнес-конструктор”, клієнтами якої є десятки тисяч

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»
В рамках програми “ERASMUS+” студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі. Тематикою заходів було виховання

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ
Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін “SMM”, “Маркетингове ціноутворення”, STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом Дарією Стеценко. Під час зустрічі Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту,

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки. Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ
Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду. Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду. На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання: Що дає особистий бренд і кому він потрібен

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ
Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН. 5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та

Дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між