Новини кафедри маркетингу

Новини

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ

Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін “SMM”, “Маркетингове ціноутворення”, STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом  Дарією Стеценко. Під час зустрічі  Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту,

Читати далі »
Новини

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове  стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки. Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту

Читати далі »
Новини

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ

Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду. Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду. На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання: Що дає особистий бренд і кому він потрібен

Читати далі »
Новини

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ

Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН. 5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та

Читати далі »
HEPE

Дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні

1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне  “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine”  Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між

Читати далі »
Новини

СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ

1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США). Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів,

Читати далі »
HEPE

Досліджуємо маркетингові кейси разом зі слухачами курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»

В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами  протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті

Читати далі »
Новини

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів. Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими

Читати далі »
HEPE

Успішно проведена відкрита лекція-тренінг на тему «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми»

Реалізатори проекту продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують методи практико-орієнтовного навчання, так 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють

Читати далі »
Новини

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ

Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання. Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка

Читати далі »
HEPE

Детальніше про курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна»

Одним із освітніх блоків модуля Жана Моне  “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” (101047530- ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH) є курс «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», який викладається викладачами кафедри маркетингу та реалізаторами проєкту Анною Росохатою, Людмилою Сагер, Наталією Летуновською. За мету викладання даного курсу покладено досягнення студентами сучасного

Читати далі »