Новини кафедри маркетингу

ПЕРЕМОГА У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ДИПЛОМНИХ ПРОЄКТІВ
27 червня 2024 року було оголошено результати Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг» на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Цьогоріч випускниця спеціальності «Маркетинг» Анастасія БРЕЧКА отримала приз та диплом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем вищої освіти бакалавр. Тема роботи «Модернізація бренду кав’ярні корисних солодощів за допомогою інструментів цифрового маркетингу».

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ
18–26 червня 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. Вони проходили в змішаному форматі: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами. До речі, в цьому році було ще більше захистів англійською мовою! Цікаві теми, амбіціозні

ВІТАЄМО НАТАЛІЮ ЛЕТУНОВСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ
Вітаємо з днем народження! Нехай кожен день буде сповнений радістю, посмішками та чудовими емоціями! Нехай множаться й збуваються мрії та бажання! Гарного настрою, наснаги, творчих злетів, потужних звершень!

Цифрові інструменти маркетингових комунікацій представників бізнесу сфери «хелсі»: кейси України
Приємно, коли студенти та викладач знаходяться на «одній хвилі» 😊 Так вийшло і з домашнім завданням студентів-бакалаврів спеціальності «Маркетинг», коли в рамках практичного кейсу з аналізу диджитал-інструментів сучасних представників бізнесу в Україні вони в переважній більшості обрали для дослідження суб’єктів господарювання сфери спорту та здоров’я. Під час аудиторного заняття викладач

INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE
6 червня 2024 року відбулася Міжнародна наукова онлайн-конференція «Інноваційні, соціально-економічні виклики». Його учасниками стали студенти та аспіранти кафедри маркетингу. Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ. Під час конференції було обговорено низку актуальних питань: розвиток бренду «Зроблено в Україні»; особливості зеленого маркетингу; дослідження в нейромаркетингу; цифровізація бізнес-процесів ІТ-підприємств. Загалом конференція пройшла

ЗАХИСТ ЗВІТІВ З ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ
6-7 червня 2024 року відбувся захист звітів з переддипломної практики. Студенти-маркетологи 4 курсу презентували свої напрацювання під час проходження переддипломної практики на підприємствах різних галузей: виробника лако-фарбових матеріалів ТОВ «ВП «Полісан»; мережі зоомагазинів «Master Zoo»; текстильній фабриці «СумиКамволь»; виробника сантехніки ТОВ «НВО АДАМАНТ СК»; підприємстві з переробки та реалізації лікарсько-рослинної

УСПІШНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МАРКЕТИНГ”
6 червня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” першого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої перші наукові здобутки, а також мали можливість обговорити їх із присутніми експертами. На заході були присутні Дмитро Прошкін, трейд-маркетолог компанії Procter & Gamble, Олег Олефіренко, директор ТОВ “Технохім”, та Ганна Швіндіна, д.е.н., професорка та доцентка Школи

НОВІ ЗДОБУТКИ #НЕВГАМОВНИХ АСПІРАНТІВ!
Аспірант освітньої програми 075 Маркетингу Сергій ПІМОНЕНКО отримав грант на участь у міжнародній зустрічі NOGUA 2024, яка пройшла з 3 по 6 червня у Львові! Ця зустріч зібрала фахівців з усього світу для обговорення найважливіших питань у сфері телекомунікацій. Крім того, Сергій отримав грант для відновлення мережі у прифронтовій території,

АНАСТАСІЯ БУДЬОННА ПРО УЧАСТЬ В МОЛОДІЖНОМУ ОБМІНІ В ВІЛЬНЮСІ
Студентка-маркетолог другого курсу Анастасія БУДЬОННА з 20 по 28 травня 2024 року взяла участь у молодіжному обміні «Minimalist living project» у м. Вільнюс (Литва). Проєкт спрямований на підвищення мінімалістичного підходу як альтернативного рішення купівельної залежності та, таким чином, зменшення непотрібних покупок. Учасники з 6 країн: України, Болгарії, Туреччини, Литви, Португалії та Іспанії поділилися

БУТИ ЛІДЕРОМ СВОГО ЖИТТЯ: УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ PROACTIVE WEEK ВІД АЛІНИ ПОЗНАНСЬКОЇ
28 травня 2024 року відбувся заключний захід в рамках реалізації PROactive week «Маркетинг і промоція для здорової економіки» за проєктом Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Цього разу Аліна Познанська – директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка

НА СТАЖУВАННЯ ДО США ЗА ПРОГРАМОЮ FULBRIGHT VISITING SCHOLAR
Наталія Летуновська, доцентка кафедри маркетингу отримала грант Програми академічних обмінів імені Фулбрайта на проходження наукового стажування в Університеті штату Пенсильванія(США) восени 2024 року. Дана програма спрямована на обмін фахівцями між Україною та Сполученими Штатами Америки, всебічний розвиток освіти на науки. Наукове дослідження Наталії, яке проводитиметься в США, пов’язане із використанням

ВІТАЄМО ТЕТЯНУ ПІМОНЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Вітаємо з днем народження! Нехай фортуна завжди посміхається, а попутний вітер тільки дме! Нехай збуваються всі невгамовні плани, мрії та бажання! А кожен новий день дарує відмінний настрій і надихає на успіхи у всіх справах!