ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?

Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин)  долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок.

Ключовими питаннями зустрічі були:

 - сучасні пріоритети власників брендів;

 - воронка для залучення клієнтів;

 - бізнес-моделі виведення брендів на міжнародні ринки та багато іншого.

Продовжуємо долучатись до сучасник маркетингових практик. 

MARKETING QUIZ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Кафедра маркетингу СумДУ спільно з платформою розумного відпочинку «ГРАЙ!», запрошує вас на спеціальний квіз для школярів 10-11 класів та студентів коледжів. 
Гра для тих, хто любить відгадувати загадки та проводити вихідні активно. Питань про теорії Котлєра чи про матрицю Бостонської консалтингової групи не буде, все що треба знати — є у Вас в голові 🫵

Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще 😉

Коли: 2 квітня (неділя)
Початок: 13:00
Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9/1)
Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за цим посиланням

УЧАСТЬ НЕВГАМОВНИХ У ВОРКШОПІ З ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: НАЛАШТОВУЄМО ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ У FACEBOOK ТА INSTAGRAM

24 березня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн воркшопу з діджитал-маркетингу: налаштовуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Спікерка: Ольга Пантелеєва — директорка з маркетингу в компанії DAN.IT Education. 
Під час воркшопу розібрали: 
🔹які види реклами існують у фейсбуці та інстаграмі; 
🔹що таке рекламні цілі у фейсбуці та як обрати ту, що підходить під потреби конкретного бізнесу; 
🔹принципи детального таргетингу; 
🔹сегментацію аудиторії; 
🔹навіщо потрібен «фейсбук-піксель», як та де його налаштувати. 

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ ЛІДЕРСТВА

За підсумками рейтингу структурних підрозділів СумДУ за 2022 рік - Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ, перший серед інститутів та факультетів!

Найвищі показники в рейтингу серед кафедр університету  вже 3-й рік поспіль демонструє кафедра маркетингу.

Вітаємо та щиро вдячні усім, хто в кадрі та поза ним – студентам, викладачам, роботодавцям.

Тримаємо далі хвилю невгамовності!

БЕРЕМО ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ

Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу».

Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.

Темами для обговорення стали:

  • Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
  • Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
  • Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
  • Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.

Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua

До заходу були долученні студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» груп ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01.

Захід видався надзвичайно цікавим та пізнавальним. Більше про захід і про спікера можна дізнатись за посиланням.

РОЗШИРЮЄМО ГОРИЗОНТИ ЗНАНЬ В EMAIL-МАРКЕТИНГУ

02 березня 2023  студенти-маркетологи в межах вивчення дисципліни  «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до вебінару «Гейміфікація в email маркетингу». 
Експерт: Аліна Пшеничникова, Email маркетолог Netpeak Agency.
Організатор: SendPulse.
На вебінарі розглянули:

 - Що таке гейміфікація у листах і як це працює;

 - Порівняння звичайних промо та ігрових у результатах;

 - Чому так мало бізнесів використовують ці інструменти;

 - Найкращі практики ігор у розсилках: від найпростіших до складних;

 - 60 прикладів ігор у розсилках.

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.

НЕЙРОМЕРЕЖІ ЗАХОПЛЮЮТЬ СВІТ

Нейромережі захоплюють світ… і увагу невгамовних також. Тож ми вирішили розповісти про корисні продукти штучного інтелекту для вас. 

Зображення:

1. https://openai.com/dall-e-2/ (створення реалістичних зображень у заданих стилях);

2. https://www.artbreeder.com/ (генерація зображень у великій кількості і сортування по папках);

3. https://runwayml.com/ (монтаж і редактор відео, анімація та 3d-моделі);

4. https://www.wombo.art/ (сюрреалістичні дизайни, перетворює фото на мультфільми);

5. https://images.ai/ (створення зображень);

НЕВГАМОВНІ ЗАНУРИЛИСЯ У СВІТ БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГУ

Зиму 2023 року завершуємо довгоочікуваною та особливою зустріччю з керівником консалтингової компанії «Global Consulting and Development», людиною з більш ніж 20-річним досвідом роботи в сфері надання послуг з комерційної діяльності та управління, Олегом Далечиним.

Онлайн-лекція, що відбулася 27 лютого і стосувалася кола питань, пов’язаного з тенденціями ринку консалтингу в Україні та за кордоном, була для студентів-маркетологів 3-курсу наразі, оскільки у весняному семестрі вони як раз таки вивчають з викладачем кафедри маркетингу Летуновською Наталією курс «Business Planning».

Під час лекції виникла активна дискусія щодо перспективних сфер інвестування в економіку України в часи післявоєнного відновлення. Дійшли згоди щодо можливості стажування студентів-маркетологів у компанії. Це чудова можливість набуття практичного досвіду в роботі над реальними бізнес-проєктами.

ЯК СТИМУЛЮВАТИ КЛІЄНТІВ РОБИТИ БІЛЬШІ ПОКУПКИ

9 березня 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» (гр. МК-11, МК-11-2, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-семінару «Як надихати клієнтів купувати більше, швидше та частіше»
Спікер: Олександр Рябікін, Co-founder Genius Marketing
Організатори: Genius Space.
Під час семінару дізналися про:
«хаки» психології, які допомагають вплинути на прийняття рішення людини;
рішення, які спонукають робити необхідні дії "прямо зараз";
непомітні способи збільшення середнього чеку для покупця;
ефективні вирви повернення клієнта, продаж послуг та товарів повторно.

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ В МЕДИЧНІЙ СФЕРІ СЬОГОДНІ

28 лютого 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетинг та комунікація медичних та соціальних закладів» (гр. ГР-001, ГР-001-1, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-вебінару «Як медичному бізнесу залучати клієнтів з інтернету. Реалії сьогодення».

Спікер: Ігор Воловий, CEO & Co-founder агенції інтернет маркетингу «Elit-Web».

Організатори: «Клуб Ділових Людей Україна» та «Львівський кластер медичного бізнесу».

Під час вебінару розглянули:
·  як змінився попит на медичному ринку у 2022 році;
·  які канали просування в медичному секторі є найактуальнішими;
·  які особливості ключових каналів інтернет-маркетингу медичної ніші в нинішніх реаліях;
·  які інструменти дозволяють отримувати нових клієнтів нині.

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ, НАШ ТАРАСЕ!

Тарас Шевченко є одним з найвідоміших та найвизначніших українських письменників, художників та громадських діячів. Його твори мають великий історичне та культурне значення як для кожного українця та і для світової літератури. 
Цікаво, що сучасний образ Тараса почав використовуватись в постерах, муралах та навіть графіті. Для всіх у світі не є новиною, що Тарас – це символ боротьби за права українського народу, за його культурну та політичну автономію.  
9 березня, в день народження Тараса Шевченка, ми вирішили показати нашу улюблену добірку робіт, в яких він став символом свободи та перемоги української  нації. СуперТарас, з айфоном, на байку чи у панамці Калуша – це все символізм теперішнього часу, який  нагадує кожному українцю про культурну спадщину і свободу.
Борімося! Поборемо!
Слава Україні!

НЕВГАМОВНІ МАРКЕТОЛОГИ НЕ ВТРАЧАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ СПІЙМАТИ ХВИЛЮ ЗМІН

23 лютого 2023  невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни  «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн вебінару «Як отримати клієнтів з YouTube, TikTok, Instagram на автопілоті за допомогою нейромереж». 
Експерт: Вʼячеслав Юренко, Founder 4Limes, Global Remote Staff 
Організатор: SendPulse 
Під час вебінару розглянули: 

 ⚡️Як короткі відео змінили контент-маркетинг; 

⚡️ Як грамотно побудувати роботу з короткими відео в YouTube; 

⚡️TikTok, Instagram, Facebook; 

 ⚡️Як автоматизувати процес написання сценарію за допомогою нейромереж: СhatGPT, ChatSonic та інших; 

 ⚡️Як автоматизувати процес озвучення і монтажу за допомогою нейромереж. 

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.

ОГЛЯД ЦІКАВИХ КЕЙСІВ З ДОСВІДЧЕНИМ ПРАКТИКОМ

07 березня 2023  студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-семінару «10+ ефективних прикладів email-маркетингу в e-commerce». 
Експерт: Наталія Устименко — Head of Direct Marketing в eSputnik.
Організатор: WebPromoExperts.
На семінарі розглянули:
- Особливості електронного маркетингу в e-commerce
- Етапи залучення підписників та клієнтів
- Базові кроки для швидкого старту: форма підписки, базові тригери та перший промо шаблон
- Розбір прикладів успішних компаній

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

ЯК ЩОДО ПЛАНІВ НА ЛІТО?

Онлайн літня школа University of Liverpool  для Сумський державний університет.
Категорії учасників: студенти, аспіранти, викладачі з високим рівнем володіння англійською мовою.
Модуль 1: “Fake news, Fake Science and Critical Thinking, what should I believe?”, 15 кредитів ECTS.  
Дати проведення: 12.06.-30.06.2023 
Модуль 2: “Sustainable Development Goals (SDGs), global challenges, local action, achieved outcomes ”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення:  03.07.-21.07.2023 
Можна обрати один із модулів, або прийняти участь у обох. 
Для реєстрації участі необхідно заповнити форму: https://forms.gle/XPq2KxcoqbVs7aKLA  
Дедлайн: 13 квітня 2023р. 
Наші невгамовні викладачі та студенти вже зареєструвалися, а ви?