29 вересня 2025 року доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА розпочала наукове стажування на базі кафедри комерції та маркетингу (Познанський університет економіки та бізнесу, Польща). Стажування Наталії проходить в унікальний час, бо саме в цьому році в жовтні університет відзначає своє 100-річчя заснування. Цей візит став можливим завдяки підтримці стипендіальної програми Вишеградського фонду.
Наталія вже мала можливість познайомитися зі співробітниками кафедри та стипендіатами міжнародних програм Інституту міжнародного бізнесу та економіки, із потужностями лабораторії споживацької поведінки Інституту маркетингу та видами досліджень, які проводять із застосуванням обладнання цієї лабораторії, яку очолює професор Анджей Шимковяк.
Проблематика наукового дослідження Наталії полягає у з’ясуванні ролі нетекстового наповнення вебсайтів виробників здорового харчування (геометрії, кольору, символів тощо) у сприйнятті їх користувачами іншомовного контингенту. Це стає можливим завдяки, зокрема, використанню нейротехнологій.
Наталія також має на меті ознайомитися з передовими практиками університету щодо інтеграції нейромаркетингу в навчання студентів, що можна далі буде використати при викладанні її власної авторської дисципліни «Поведінка споживача».
Наталія висловлює свою подяку завідувачці кафедри комерції та маркетингу Познанського університету економіки та менеджменту Барбарі Борусяк за запрошення та надання можливостей для співпраці на теренах цієї поважної інституції.
Кафедра маркетингу СумДУ зичить Наталії продуктивного стажування та здобуття нових, цінних інсайтів!