Враженнями від долучення до ЛОБ 2025 від Genius.Space ділиться студетка 4 курсу Анна КОРЖ: «У другий день ЛОБ 2025 ми мали змогу зануритись у практичні інструменти побудови комунікацій, заснованих на глибокому розумінні своєї аудиторії. Спікери ділилися кейсами, як ефективно адаптувати повідомлення під звички споживання інформації та обирати відповідні канали.
Особливу увагу привернув виступ Юлії Петрик, яка наголосила на важливості дослідження цифрової поведінки цільової аудиторії перед запуском будь-якої кампанії. Вона підкреслила, що піарник має йти “туди, де живе аудиторія”, а не ґрунтуватися на власних уподобаннях.
Було дуже корисно почути, наскільки важливо вивчати не лише «хто наша аудиторія», а й «як саме вона живе в інформаційному просторі». Це дозволяє вибудовувати більш точну та природну комунікацію».
Захід відвідували в межах вивчення дисципліни “Patrnership Marketing” (викл. Лілія ХОМЕНКО).