МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРЕДОВІЙ: УЧАСТЬ У AI MARKETING AUTOMATION DAY

 

30 вересня 2025 року студенти першого та третього курсів спеціальності “Маркетинг” взяли участь у онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від WebPromoExperts.

Цей захід став чудовою нагодою для студентів побачити, як базові теоретичні концепції реалізуються на практиці за допомогою штучного інтелекту та автоматизації. Учасники заходу отримали уявлення про ключові тренди, що формують майбутнє професії, та дізналися, як AI оптимізує процеси від аналізу даних до персоналізації комунікацій.

Також дізналися, як технології AI використовуються для:

  • вибору релевантних інфлюенсерів;
  • автоматизації розсилок та спілкування з аудиторією блогерів;
  • оцінки ефективності контенту, створеного лідерами думок.

Участь у конференції AI Marketing Automation Day дозволила майбутнім фахівцям не лише розширити свої знання, а й переконатися, що успішний маркетинг сьогодні неможливий без глибокого розуміння та практичного застосування передових технологій. Це сприяє підвищенню їхньої конкурентоспроможності та формуванню навичок, необхідних для роботи в динамічному світовому ринку.

Захід відвідували в рамках дисциплін викладача Лілії ХОМЕНКО  «Основи маркетингової діяльності» (група МК-51) та «Blogging and Influencer Marketing» (гр. МК-31).