Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius.
Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.
Тема зустрічі :[Q&A] Як перетворити контент на успішний бізнес без компромісів із совістю. Як заробляти на контенті й залишатись собою?
Олексій відверто розповів про свій шлях від блогера до підприємця, про команду, принципи роботи та чесність у медіа-бізнесі:
«Найцінніший ресурс людини — час. Людина має розуміти, що витратила на вас час недарма».
Олексій поділився практичними порадами для тих, хто мріє розвивати власний YouTube-канал або медіапроєкт: «Ви експерт у своїй справі? Вітаю, ви вже можете запускати канал!»
Він розповів про теорію «дофамінових стрибків» і пояснив, чому короткі й довгі відео краще публікувати на різних каналах, а також дав рекомендації щодо контент-плану:
«Зробіть 4 відео від 12 до 20 хвилин. Майте постійний запас — системність публікацій важлива. Привчіть до неї вашу аудиторію».
Зустріч із Олексієм Дурнєвим стала для студентів ще одним прикладом того, що щирість, системність і повага до глядача – це не просто принципи, а стратегія успіху.
Подія відбулася в межах Лабораторії онлайн бізнесу від Geneus, що об’єднує українських практиків і студентів задля розвитку сучасної бізнес-освіти.