ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ

17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.

Тема виступу  «Івент-маркетинг і партнерства: як створювати досвід, що відкриває нові напрямки. Як створювати події, які стають легендами, а не просто заходами?»

Під час зустрічі студенти змогли побачити, як інструменти маркетингових комунікацій працюють у реальних кейсах івент-маркетингу, а також як управління клієнтським досвідом допомагає створювати події, які формують лояльність і довіру до бренду.

У центрі виступу спікера – досвід, емоція та стратегія, які дозволяють створювати події, що відкривають нові можливості для бренду, об’єднують людей і залишають по собі справжні спогади.

«Івент — це не лише день події. Це історія, яка починається задовго до неї й триває після», — зазначив спікер.

Саме такі події, як Лабораторії онлайн бізнесу від Geneus надихають студентів бачити у маркетингу не лише інструмент, а і простір для творчості, партнерств і створення унікального досвіду.