СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «БО ЦЕ ПРОДАЄ»: ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

16 вересня 2025 року студенти гр. МК-31, МК-31-4 спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ долучилися до  онлайн-конференції «Бо Це Продає», організованої SendPulse Academy. 

У програмі заходу –  8 практикуючих експертів у сфері продажів та маркетингу, які представили свої кейси, інструменти, стратегії й відповіли на запитання аудиторії.

Теми охоплювали, зокрема комунікацію з клієнтом, автоматизацію продажів, алгоритми зростання продажів, роль технологій у продажах і багато іншого

«Це було дуже корисно — бачити, як те, що ми вивчаємо, працює в реальних умовах», – поділився один зі студентів під час обговорення після конференції.

Викладачі також відзначають: участь у таких подіях мотивує студентів до глибшого занурення в предмет, стимулює задавати питання, аналізувати кейси й шукати інноваційні рішення.

Ця подія стала чудовою платформою для того, щоб поєднати теорію з практикою в умовах вивчення дисциплін “Мерчандайзинг” та “Маркетингові комунікації” (викладач – Яна КРИВИЧ), “Marketing Research” (викладач – Наталія ЛЕТУНОВСЬКА).