26 серпня 2025 року у видавництві «Віхола» вийшов дебютний детектив аспіранта кафедри маркетингу СумДУ Павла Пігуля – «Вбивство на Перунів день».
Робота над книгою тривала понад шість років – від перших ідей у 2018-му до завершення у 2024-му. За цей час Павло закінчив магістратуру і продовжує навчання в аспірантурі за спеціальністю «Маркетинг», Павло зазначає, що саме ці знання з маркетингу відіграли важливу роль у тому, що ця книга взагалі побачила світ.
«Зараз я чітко розумію: бути автором – це не тільки про талант, це ще й про зусилля, стратегічне мислення та розуміння, як доносити свою творчість до людей» – підкреслює Павло Пігуль. – «Якби я не мав маркетингового бекграунду, у мене було б набагато менше впевненості у своїх діях, а головне – розуміння, як просувати свою книгу, з чого починати, на що звертати увагу, як будувати комунікацію з аудиторією.»
Детектив «Вбивство на Перунів день» поєднує елементи української міфології, містики та класичного розслідування, занурюючи читача в атмосферу загадкових подій.
Більше про книгу – на сайті видавництва «Віхола».