5 ПОМИЛОК НОВАЧКІВ У ТАРГЕТІ, ЯКІ ЗЛИВАЮТЬ БЮДЖЕТ

24 вересня 2025 року студенти-маркетологи  першого курсу долучилися до практичного вебінару про помилки у таргеті, які зливають бюджет. Захід викликав значний інтерес серед початківців у сфері таргетованої реклами та зібрав велику кількість учасників.

Своїм досвідом та професійними секретами поділилася Ольга Поліщук — відома маркетологиня, таргетологиня, підприємиця, а також засновниця Polishchuk Marketing School і Polishchuk Marketing Agency.

На вебінарі експертка детально розкрила ключові аспекти, які найчастіше призводять до марної трати рекламного бюджету:

  • чому більшість новачків спалюють гроші на перших кампаніях;
  • 5 фатальних помилок, що «вбивають» рекламу;
  • як виглядають ці помилки на реальних кейсах;
  • покроковий гайд для новачка: цільова аудиторія → офер → креатив → кампанія → аналіз;
  • як перевірити рекламний кабінет та знайти, де «зливається» бюджет.

 

Учасники заходу отримали не лише теоретичні знання, а й конкретні практичні інструменти для підвищення ефективності своїх майбутніх рекламних кампаній та збереження бюджету.

До онлайн-заходу долучалися в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності»  (група МК-51, викл. Лілія ХОМЕНКО).