
Зустріч інституту економічних досліджень 2024: дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні
29-30 жовтня жовтня керівник проєкту Людмила Сагер взяла участь у 3-тій щорічній конференції “Зустріч інституту економічних досліджень 2024” (Смоленіце, Словаччина). Конференцію було присвячено обговоренню соціально-економічних наслідків екологічних викликів, економічного розвитку країн ЄС, зростанню інфляції та цін, регіонального економічного моделювання та розвитку, економічних впливів старіння населення, фінансової стабільності у країнах ЄС

Слідувати або не слідувати модним тенденціям чи про Цілі сталого розвитку та як звичайні споживачі можуть зробити довкілля кращим
27 жовтня у рамках святкування 79-річчя створення ООН у штаті Пенсильванія учасниця Модулю Jean Monnet «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія Летуновська відвідала захід, присвячений підтримці виконання 17 Цілей сталого розвитку. Цього року тематика зустрічі була сфокусована на обговоренні виконання Цілі 12, а саме відповідального споживання та

ВІТАЄМО З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!
З Днем маркетолога! Бажаємо успішного просування, правильного контролю та аналізу, особистого щастя та море життєвого задоволення. А ще багато креативних ідей, цікавих проєктів, неймовірних вражень та задоволення від кожного дня!

НЕФОРМАЛЬНА ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ СУМСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕЖДУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
18 жовтня 2024 року кафедру маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ відвідали викладачі та студенти 1-2 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Сумського фахового коледжу економіки і торгівлі. Під час зустрічі у невимушеній атмосфері говорили про особливості навчання та працевлаштування за спеціальністю 075 «Маркетинг». Цікавим доповненням зустрічі

КЛАСТЕРНИЙ СЕМІНАР ЗА НАПРЯМОМ ЖАН МОНЕ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+
Виконавиці проєкту Людмила САГЕР та Наталія ЛЕТУНОВСЬКА 15 жовтня 2024 р. взяли участь Кластерному семінарі за напрямом Жан Моне Програми ЄС Еразмус+ «Вивчення та поширення європейських студій в Україні: успішні практики, виклики та перспективи», організованому Національним Еразмус+ офісом в Україні в межах #ErasmusDays 2024. Метою заходу було не тільки забезпечення синергії та співпраці між

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ОЛЕКСІЯ ЛЮЛЬОВА
Вітаємо з Днем народження! Бажаємо втілення невгамовних ідей та мрій, великих досягнень в роботі, гучних перемог у житті. Нехай Ваше життя завжди обирає курс успіху, процвітання та щастя.

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД
11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM. Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами: чому успіх не залежить від оцінок; як будувати довірливі стосунки з

РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ: УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
10 жовтня керівник проєкту Людмила САГЕР взяла участь у 12-тій щорічній конференції з питань підприємництва та інновацій “Розумні машини та системи на службі людства” (м. Таллін, Естонія). Основним мотивом заходів у рамках конференції було обговорення підприємництва, інновацій та розумних технологій на службі людства. Конференція була зосереджена на таких темах, як

УЧАСТЬ У ВОРКШОПІ З ПИТАНЬ ВІДКРИТОЇ НАУКИ
Представник кафедри маркетингу прийняв участь у роботі воркшопу з питань відкритої науки. Впродовж 30 вересня – 4 жовтня 2024 року у місті Грац (Австрія) відбувся воркшоп «Best Practices on Open Science and Open Educational Resources», який зібрав консорціум проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), до складу

ПІВРОКУ В ЛІВЕРПУЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ВРАЖЕННЯ СТУДЕНТИ ДРУГОГО КУРСУ
“Ось і почався новий етап мого життя – програма обміну на півроку в Британії, місті Ліверпуль. Цього літа я вже спробувала себе у ролі студентки в Ліверпульському університеті, тому без сумніву подалася на програму обміну. Перший тиждень був ознайомчий, що допомогло мені знайти однодумців, та нових друзів. Англомовне середовище затягує в

РІЧНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ
7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки. Звіти представили аспіранти: Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук. керівник – д.е.н., проф. Люльов О.В.) Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження “Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях”, наук.

Дослідження поведінкових аспектів здорового харчування в рамках стажування в Пенсильванському державному університеті
Член команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” Наталія Летуновська у рамках програми Fulbright Visiting Scholar уже місяць знаходиться у США, де проходить стажування на базі Школи менеджменту гостинності Пенсильванського державного університету, де займається дослідженнями тих факторів та прихованих чинників, які впливають на харчову поведінку