У лютому – березні 2025 року на кафедрі маркетингу тривала серія наукових семінарів за участі аспірантів різних років навчання. Метою заходу стало обговорення актуальних напрямів їх наукових досліджень та отримання конструктивних порад щодо подальшої наукової роботи.
Аспіранти представили свої дослідницькі напрацювання з різних тематик, серед яких соціально відповідальний маркетинг підприємств, цифрові інструменти в брендингу, нейромаркетинг у формуванні комунікаційної стратегії підприємства, маркетинг у спортивній індустрії, маркетингове просування в сфері зеленої енергетики та інші актуальні на сьогодні напрямки досліджень.
Вони отримали цінні коментарі та рекомендації від викладачів кафедри, зокрема щодо вдосконалення методології, вибору джерел даних та можливостей публікацій у фахових виданнях та наукових журналах, що індексуються базами даних Scopus та Web of Science.
Такі зустрічі стають гарною традицією кафедри та платформою для підтримки наукового розвитку аспірантів.