19 березня 2025 року маркетологи 1-3 курсів відвідали ресторан “Crocodile”🍽.
Студенти кафедри “Маркетинг” СумДУ почули з перших вуст про:
- реалії ресторанного бізнесу в Україні,
- історію ресторанів “Crocodile”, “Брудершафт” та інші бізнеси,
- роботу закладу під час пандемії та війни,
- піцу “Везувій” та інші виклики в роботі ресторану,
- а також зазирнули на кухню, де створюються одні з найсмачніших страв міста. 🍲
Тепер усі студенти із нетерпінням чекають наступного заходу від кафедри “Маркетинг” та вже готують відверті запитання для спікерів.
Захід проводився в рамках дисциплін “Business Planning” (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА), “Маркетингове ціонутворення” (викл. Лілія ХОМЕНКО), “Маркетинг послуг” (викл . Лілія ХОМЕНКО).