Сьогодні невгамовні студенти-маркетологи гр. МК-31, МК-31-4 в рамках навчальних курсів Маркетингові комунікації та SMM (викладач к.е.н., доц. Яна КРИВИЧ) долучилися до Orange Forum, де розглядалися ключові аспекти, що стосуються маркетингових комунікацій в соціальних мережах:
- впізнаваність – як стати брендом, який хочуть;
- залученість – як впливати на рішення клієнтів;
- продаж через довіру – як закрити клієнта на покупку;
- лояльність – як перетворити клієнта на фаната бренду.
Спікерами Orange Forum стали топ 16 експертів, зокрема: Аніта СОЛОВЕЙ (оранжева блогерка, продюсерка), Андрій ФЕДОРІВ (інвестор, маркетолог), Денис САХАРОВ (CEO Perla Hearse), Таня СТОРОЖЕНКО (особистий бренд, smm), Анна МИТРОФАНЮК (експертка з продажів в Instagram) та ін.