ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ ПРО НЕЙРОМАРКЕТИНГ ДЛЯ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

24 березня аспіранти кафедри маркетингу в рамках дисципліни «Нейронаука в маркетингу» (викладач д.е.н. Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) взяли участь в онлайн-лекції на тему «Нейромаркетинг: як використовувати в бізнесі». Лекцію провела Жанна САВЧУК, засновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компаній «Neuro Union» (Польща).

Заняття було інтерактивним, з порівнянням різних видів контенту та аналізом того, як вони впливають на підсвідомість споживачів у різних сферах бізнесу. Лекторка поділилася практичними кейсами з міжнародного досвіду, розглянувши вплив нейромаркетингових інструментів на продажі та сприйняття брендів серед цільової аудиторії.

У процесі лекції були продемонстровані принципи роботи основних технологій нейродосліджень, таких як ай-трекінг для статичних зображень та відео, електроенцефалографія та фізіосенсори. Окремо було представлено реальне дослідження для українського виробника кормів для котів «Delickcious», яке оцінювало ефективність упаковки в конкурентному середовищі.

Цей захід став чудовою можливістю для аспірантів глибше зануритися в нейромаркетинг та зрозуміти, як нейротехнології можуть змінити бізнес-процеси і стратегії. Лекторка підкреслила важливість інтеграції сучасних наукових підходів у маркетинг для досягнення кращих результатів. Аспіранти отримали нові інсайти, що допоможуть ефективніше застосовувати нейронауку у своїх дослідженнях.