ТРИМАЄМО ХВИЛЮ ЛІДЕРСТВА

За підсумками рейтингу структурних підрозділів СумДУ за 2022 рік - Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ, перший серед інститутів та факультетів!

Найвищі показники в рейтингу серед кафедр університету  вже 3-й рік поспіль демонструє кафедра маркетингу.

Вітаємо та щиро вдячні усім, хто в кадрі та поза ним – студентам, викладачам, роботодавцям.

Тримаємо далі хвилю невгамовності!

БЕРЕМО ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ

Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу».

Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.

Темами для обговорення стали:

  • Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
  • Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
  • Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
  • Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.

Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua

До заходу були долученні студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» груп ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01.

Захід видався надзвичайно цікавим та пізнавальним. Більше про захід і про спікера можна дізнатись за посиланням.

НЕЙРОМЕРЕЖІ ЗАХОПЛЮЮТЬ СВІТ

Нейромережі захоплюють світ… і увагу невгамовних також. Тож ми вирішили розповісти про корисні продукти штучного інтелекту для вас. 

Зображення:

1. https://openai.com/dall-e-2/ (створення реалістичних зображень у заданих стилях);

2. https://www.artbreeder.com/ (генерація зображень у великій кількості і сортування по папках);

3. https://runwayml.com/ (монтаж і редактор відео, анімація та 3d-моделі);

4. https://www.wombo.art/ (сюрреалістичні дизайни, перетворює фото на мультфільми);

5. https://images.ai/ (створення зображень);

ЯК СТИМУЛЮВАТИ КЛІЄНТІВ РОБИТИ БІЛЬШІ ПОКУПКИ

9 березня 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» (гр. МК-11, МК-11-2, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-семінару «Як надихати клієнтів купувати більше, швидше та частіше»
Спікер: Олександр Рябікін, Co-founder Genius Marketing
Організатори: Genius Space.
Під час семінару дізналися про:
«хаки» психології, які допомагають вплинути на прийняття рішення людини;
рішення, які спонукають робити необхідні дії "прямо зараз";
непомітні способи збільшення середнього чеку для покупця;
ефективні вирви повернення клієнта, продаж послуг та товарів повторно.

З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ ТЕБЕ, НАШ ТАРАСЕ!

Тарас Шевченко є одним з найвідоміших та найвизначніших українських письменників, художників та громадських діячів. Його твори мають великий історичне та культурне значення як для кожного українця та і для світової літератури. 
Цікаво, що сучасний образ Тараса почав використовуватись в постерах, муралах та навіть графіті. Для всіх у світі не є новиною, що Тарас – це символ боротьби за права українського народу, за його культурну та політичну автономію.  
9 березня, в день народження Тараса Шевченка, ми вирішили показати нашу улюблену добірку робіт, в яких він став символом свободи та перемоги української  нації. СуперТарас, з айфоном, на байку чи у панамці Калуша – це все символізм теперішнього часу, який  нагадує кожному українцю про культурну спадщину і свободу.
Борімося! Поборемо!
Слава Україні!

НЕВГАМОВНІ МАРКЕТОЛОГИ НЕ ВТРАЧАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ СПІЙМАТИ ХВИЛЮ ЗМІН

23 лютого 2023  невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни  «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн вебінару «Як отримати клієнтів з YouTube, TikTok, Instagram на автопілоті за допомогою нейромереж». 
Експерт: Вʼячеслав Юренко, Founder 4Limes, Global Remote Staff 
Організатор: SendPulse 
Під час вебінару розглянули: 

 ⚡️Як короткі відео змінили контент-маркетинг; 

⚡️ Як грамотно побудувати роботу з короткими відео в YouTube; 

⚡️TikTok, Instagram, Facebook; 

 ⚡️Як автоматизувати процес написання сценарію за допомогою нейромереж: СhatGPT, ChatSonic та інших; 

 ⚡️Як автоматизувати процес озвучення і монтажу за допомогою нейромереж. 

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.

ОГЛЯД ЦІКАВИХ КЕЙСІВ З ДОСВІДЧЕНИМ ПРАКТИКОМ

07 березня 2023  студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-семінару «10+ ефективних прикладів email-маркетингу в e-commerce». 
Експерт: Наталія Устименко — Head of Direct Marketing в eSputnik.
Організатор: WebPromoExperts.
На семінарі розглянули:
- Особливості електронного маркетингу в e-commerce
- Етапи залучення підписників та клієнтів
- Базові кроки для швидкого старту: форма підписки, базові тригери та перший промо шаблон
- Розбір прикладів успішних компаній

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

ЯК ЩОДО ПЛАНІВ НА ЛІТО?

Онлайн літня школа University of Liverpool  для Сумський державний університет.
Категорії учасників: студенти, аспіранти, викладачі з високим рівнем володіння англійською мовою.
Модуль 1: “Fake news, Fake Science and Critical Thinking, what should I believe?”, 15 кредитів ECTS.  
Дати проведення: 12.06.-30.06.2023 
Модуль 2: “Sustainable Development Goals (SDGs), global challenges, local action, achieved outcomes ”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення:  03.07.-21.07.2023 
Можна обрати один із модулів, або прийняти участь у обох. 
Для реєстрації участі необхідно заповнити форму: https://forms.gle/XPq2KxcoqbVs7aKLA  
Дедлайн: 13 квітня 2023р. 
Наші невгамовні викладачі та студенти вже зареєструвалися, а ви?

РОЗШИРЮЄМО ГОРИЗОНТИ ЗНАНЬ В EMAIL-МАРКЕТИНГУ

02 березня 2023  студенти-маркетологи в межах вивчення дисципліни  «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до вебінару «Гейміфікація в email маркетингу». 
Експерт: Аліна Пшеничникова, Email маркетолог Netpeak Agency.
Організатор: SendPulse.
На вебінарі розглянули:

 - Що таке гейміфікація у листах і як це працює;

 - Порівняння звичайних промо та ігрових у результатах;

 - Чому так мало бізнесів використовують ці інструменти;

 - Найкращі практики ігор у розсилках: від найпростіших до складних;

 - 60 прикладів ігор у розсилках.

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.

НЕВГАМОВНІ ДОСЛІДЖУЮТЬ НОВІ ТРЕНДИ EMAIL-МАРКЕТИНГУ

21 лютого 2023  невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни  «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-конференції «Email маркетинг 2023». 
Спікери: Аліна Дикуха(Head of Digital Marketing SendPulse); Анна Мельничук (Бренд-амбассадор SendPulse); Галина Панасюк (CRM manager travel startup Voyagu); Аліса Киричок (Засновниця агенції EmailConsulting.top); Микита Поляк (Засновник агенції Marketorium).
Організатор: SendPulse 
Під час вебінару розглянули: 
Українські та світові тренди в email маркетингу 2023; 
Доречний email маркетинг під час війни: Кейс фонду KOLO;
Гіперперсоналізація у клієнтських комунукаціях як розкіш природнього спілкування;
5 впевнених кроків сold outreach для В2В лідів;
Чому еmail маркетинг важливий у кризу та як він інтегрується з іншими каналами.

▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.

НЕВГАМОВНІ ЗАНУРИЛИСЯ У СВІТ БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГУ

Зиму 2023 року завершуємо довгоочікуваною та особливою зустріччю з керівником консалтингової компанії «Global Consulting and Development», людиною з більш ніж 20-річним досвідом роботи в сфері надання послуг з комерційної діяльності та управління, Олегом Далечиним.

Онлайн-лекція, що відбулася 27 лютого і стосувалася кола питань, пов’язаного з тенденціями ринку консалтингу в Україні та за кордоном, була для студентів-маркетологів 3-курсу наразі, оскільки у весняному семестрі вони як раз таки вивчають з викладачем кафедри маркетингу Летуновською Наталією курс «Business Planning».

Під час лекції виникла активна дискусія щодо перспективних сфер інвестування в економіку України в часи післявоєнного відновлення. Дійшли згоди щодо можливості стажування студентів-маркетологів у компанії. Це чудова можливість набуття практичного досвіду в роботі над реальними бізнес-проєктами.

ОСІННІЙ СЕМЕСТР В ЛІВЕРПУЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Привіт осінній семестр 2023-2024 навчального року.

В рамках співпраці СумДУ з Ліверпульським університетом (Великобританія) досягнуто домовленостей щодо навчання студентів СумДУ на базі Університету м. Ліверпуль протягом семестру. 

Категорія учасників бакалаври 2-3 курсів.

Фінансові витрати покриваються приймаючим закладом.

Обов`язкова умова для кандидатів : достатній рівень володіння англійською мовою, що відповідає рівню B2. Кількість місць обмежена!

Дедлайн 6 березня 2023 року.

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ В МЕДИЧНІЙ СФЕРІ СЬОГОДНІ

28 лютого 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетинг та комунікація медичних та соціальних закладів» (гр. ГР-001, ГР-001-1, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-вебінару «Як медичному бізнесу залучати клієнтів з інтернету. Реалії сьогодення».

Спікер: Ігор Воловий, CEO & Co-founder агенції інтернет маркетингу «Elit-Web».

Організатори: «Клуб Ділових Людей Україна» та «Львівський кластер медичного бізнесу».

Під час вебінару розглянули:
·  як змінився попит на медичному ринку у 2022 році;
·  які канали просування в медичному секторі є найактуальнішими;
·  які особливості ключових каналів інтернет-маркетингу медичної ніші в нинішніх реаліях;
·  які інструменти дозволяють отримувати нових клієнтів нині.

ВИКЛАДАЧ КАФЕДРИ ДОЄДНАЛАСЯ ДО УКРАЇНО-ІЗРАЇЛЬСЬКОГО ПРОЄКТУ В СФЕРІ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

У лютому 2023 року доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія стала членом команди міжнародного проєкту «Україна без хронічного болю» (room.doctorthinking.org/rozum), завдання якого полегшити стан людям з хронічним болем, адже на фоні війни частка таких в Україні досягає 60%.

Організаторами проєкту є Інтегративна лабораторія iPanLAB Хайфського університету (Ізраїль) та освітня платформа DoctorThinking (Україна). Проєктом передбачено проведення серії онлайн-семінарів та наукове дослідження з питань виявлення факторів, які впливають на виникнення стресу та болісних відчуттів в українців.