ВІТАЄМО З ПОЧЕСНОЮ ВІДЗНАКОЮ!

Вітаємо невгамовного Олексія Люльова, завідувача кафедри маркетингу,  з отриманням почесної відзнаки за сприяння військово-морським силам України!


З першого дня війні Олексій є активним волонтером, який допомагає теробороні міста та ЗСУ. 
Щиро бажаємо міцного здоровʼя, сили духу та наснаги!
Наближаємо перемогу разом!
Все буде Україна!

ПЕРЕМОЖЦІ ЩОРІЧНОГО КОНКУРСУ «КРАЩІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ CУМДУ»

Названо переможців щорічного конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники CумДУ» 2021-2022 нр.

Лауреати визначалися на рівні університету й окремих інститутів та факультетів.
 

Дипломом ІІ ступеня нагороджено доцентку кафедри маркетингу - Тетяну ПІМОНЕНКО.
Колектив кафедри щиро вітає колег та бажає творчої наснаги  до нових звершень.

ДЯКУЄМО НЕВГАМОВНИМ ЗА НАШІ СПІЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ!

12 січня відбувся звіт кафедри маркетингу за 2022 рік🔹Олексій Люльов розповів про основні результати навчальної, наукової та міжнародної діяльності кафедри🔸 Протягом цього надскладного для всіх року маркетологи, як і завжди, проводили заняття зі студентами, писали наукові статті, вигравали наукові та міжнародні гранти🔹 Все це забезпечило ПЕРШІ ПОЗИЦІЇ❗️за багатьма рейтинговими показниками в СумДУ🔸Одночасно з цим, невгамовні з початку війни працювали як волонтери, допомагали теробороні міста та ЗСУ, підтримували один одного, постійно спілкувались зі студентами🔹
Дякуємо всім колегам! 
Тримаймося! Все буде Україна!

НОВІ ПЕРЕМОГИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

МОН України оприлюднено підсумки конкурсу наукових проєктів та розробок молодих вчених на 2023 рік!


Колективам молодих науковців СумДУ вдалось вибороти 4 проєкти-переможці у цьому конкурсі! У тому числі 1 проект-переможець вибора команда на чолі зі старшим викладачем кафедри маркетингу Анною РОСОХАТОЮ: «Післявоєнне відновлення енергетики України: оптимізація управління відходами з урахуванням здоров'я населення, екологічних, інвестиційних, податкових детермінант» 
Вітаємо колег та щиро бажаємо успішної реалізації.

КУРС ЛЕКЦІЙ З КРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВІД БРИТАНСЬКОГО ПРОФЕСОРА

👋 Курс лекцій з кризового менеджменту від британського професора, виконавчого директора Інституту управління стратегічними ризиками (м. Лондон) David Rubens (детальніше про лектора - http://surl.li/ejrix).
 

📌Перша лекція курсу – "Chaos & Complexity: Modelling Crisis Management in the 2020’s" – відбудеться 19 січня о 15:00.
 

📝Запрошуємо до реєстрації: http://surl.li/ejrim

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ

8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях.

Спікерка — Валерія Толочина, директорка з маркетингу Megogo. Валерія має 18 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Свою кар'єру розпочала в банківській сфері. Згодом очолювала PR в ELDORADO та 10 років обіймала посаду СМО INTERTOP в Україні та Казахстані. Член жюрі EFFIE AWARDS.

Захід реалізувався в рамках програми АТ Укрсиббанку  #WomenInBusiness

Запис семінару доступний за лінком https://youtu.be/uE_9R7dgziM

МАРКЕТИНГ В СУМСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу 
 

Дізнавайтесь більше про спеціальність:
https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/abituriientu-bakalavratura

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ

6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця.
Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. 
Під час семінару спікерка  розповіла, як комунікувати з клієнтами та прогнозувати продажі. Показала, як змінився споживчий попит і як до цих змін адаптувати торгові пропозиції.

Захід реалізувався в рамках програми АТ Укрсиббанку  #WomenInBusiness

Запис семінару доступний за лінком https://youtu.be/a9tKt1aqcGY

ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

Передостанній тиждень року #невгамовні присвятили захисту кваліфікаційних робіт магістрів 🧑‍🎓 Протягом трьох днів наші магістри презентували свої здобутки.
🔹Валерія Редька, 🔸Сергієнко Дмитро, 🔹Пономаренко Ігор, 🔸Богдана Федосова, 🔹Андрій Здойма, 🔸Анна Лобанова, 🔹Родіон Гузман, 🔸Євген Олефіренко, 🔹Ярина Калюжна, 🔸Дарʼя Петруша, 🔹Наталія Нєчаєва, 🔸Оксана Фірсова….МИ ПИШАЄМОСЯ ВАМИ❗️
Попри всі складнощі, ви зробили це достойно. ✌️Ми отримали справжнє задоволення під час обговорень на захистах. 👏 Всі роботи про реальні кейси, в багатьох були приклади реалізації власних маркетингових стратегій.👍
Дякуємо вам за можливість спілкування, яке дійсно надихає…!!! 
Слава ЗСУ!!! Все буде Україна! 🇺🇦

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ

17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу - Володимиром Нестеренком, директором з маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб". Тема: "Здоров'я та добробут: роль маркетингу. Практичні аспекти".

Захід проведено в межах проекту кафедри - активного тижня воркшопів 15-18 листопада на тему ЗДОРОВ'Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ. Даний активний тиждень проводиться в рамках реалізацї одного із Напрямів Jean Mone, що виконують викладачі кафедри за програмою ЄС від Erasmus+.

КОЛЕКТИВНА РОБОТА ТА РЕЗУЛЬТАТ: ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ ЗДОРОВ’Я В НОВОМУ МОНОГРАФІЧНОМУ ВИДАННІ

У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19.

Це колективна монографія за авторством двох молодих учених канд. екон. наук, доцента кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. та канд. екон. наук, доцента кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Височиної А.В. Видання містить результати досліджень у рамках науково-дослідних робіт «Вплив COVID-19 на трансформацію системи медико-соціального забезпечення населення: економічні, фінансово-бюджетні, інституційно-політичні детермінанти» (№0122U000781) та «Соціально-економічне відновлення після COVID-19: моделювання наслідків для макроекономічної стабільності, національної безпеки та резільєнтності громад» (№0122U000778), які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України.

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ "МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ"

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває!

10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна)  прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну»

Організатори конференції, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo та Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts, зібрали кращих digital-експертів українського ринку, які не дивлячись ні на що продовжують розвивати свої проекти, розвивати крутий маркетинг та вірити в український бізнес!

Спікерами заходу виступили представники від MEGOGO, MacPaw, Ощадбанк, Нової пошти, Мінцифри, WebPromoExperts.

ЗАХОДИ ТИЖНЯ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Заходи тижня для невгамовних:
💡13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація
Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка
Організатор: Ukrsibbank BNP Paribas Group
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/704773344311154/
💡16.12 WebPromoExperts B-Day – онлайн-конференція про життєві історії як виглядає кар'єра в digital
Організатор: Академія Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/507291068029910
💡16.12 Next level: комунікаційні активності, які привертають увагу
Спікерка: Анна Нішніанідзе, керівниця комунікаційного відділу Zagoriy Foundation
Организатор: Zagoriy Foundation та Щедрий Вівторок
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/1786915491693171/

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ SOCIAL MEDIA MARKETING 2023

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів!

8 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти в межах вивчення дисциплін «Blogging and Inflluencer Marketing» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Хоменко Лілія), «Цифровий маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. М ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до профільної онлайн-конференції Social Media Marketing 2023.

ОРГАНІЗАТОР КОНФЕРЕНЦІЇ – SendPulse.