НАВЧАЄМО КОЛЕГ З ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

З 18 по 24 квітня Центром розвитку кадрового потенціалу була реалізована програма підвищення кваліфікації «Управління закладом професійно-технічної освіти: складові успіху». В межах програми доцентом кафедри маркетингу Марією Мінченко були реалізовані тренінгові зустрічі за тематикою «Використання маркетингових технологій для просування освітніх та додаткових платних послуг у навчальному закладі».

Учасники успішно оволоділи новими методами та стратегіями маркетингу, які допоможуть їм ефективно просувати освітні та додаткові платні послуги в своїх навчальних закладах. Під час тренінгу учасники вивчили такі технології, як інтернет-маркетинг, соціальні медіа, email-маркетинг, креативність у просуванні тощо.

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ ETECH 2023 В ЛАТВІЇ

Викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету взяли участь у 7-й міжнародній конференції etECH, на якій зібралися учасники з Німеччини, Литви, Польщі, Словенії, України, Чехії, Фінляндії, Італії, Іспанії, Словаччини, Словенії та Латвії.

Конференція, яка проходила з 19 по 21 квітня, стала платформою для обміну ідеями та найновішими розробками у сфері маркетингу та технологій.

Крім того, кафедра маркетингу Сумського державного університету вже третій рік поспіль є співорганізатором даної конференції, допомагаючи створити міжнародну платформу для наукових дискусій та знайомств у галузі маркетингу та технологій.

На конференції було висвітлено широкий спектр тем, включаючи штучний інтелект, цифровий маркетинг, поведінку споживачів та електронну комерцію. Викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету представили свої дослідження та прийняли участь у дискусіях.

Дякуємо команді EKA University of Applied Science за плідну співпрацю!

КЛЮЧОВІ ЦІЛІ ЄС ПРИ ПЕРЕХОДІ ДО КЛІМАТИЧНОЇ НЕЙТРАЛЬНОСТІ

Маркетологи продовжують вивчати досвід ЄС щодо забезпечення кліматично нейтрального розвитку.

В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 19 квітня 2023 року студенти-бакалаври кафедри маркетингу прийняли участь у онлайн вебінарі, присвяченому головним цілям реалізації політики Green Deal та забезпечення кліматичної нейтральності.

Чигрин Олена розповіла про зміни клімату та його причини, глобальні масштаби та наслідки антропогенного впливу на довкілля, еволюцію світових ініціатив щодо запобігання та ліквідації наслідків змін клімату, головну мету та завдання Європейської зеленої угоди. Жваве обговорення визвали питання, пов’язані з особливостями прояву наслідків зміни клімату на Україні, а також вітчизняною інтеграцією до нової екологічної політики.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ: ІНСАЙТИ ТА ДОСВІД

Сьогодні ефективність маркетингових комунікацій важлива як ніколи…

Цього разу маркетологи другого курсу в рамках дисципліни «Маркетингові комунікації» (викладач Іванов Олександр)  долучились до вебінару від досвідченого фахівця, Яни Селіної, комерційного директору ТОВ «Індичка», присвяченому організації та участі у виставках. Було багато інсайтів та цікавого досвіду щодо комунікації з потенційними споживачами і покупцями, моніторингу ринкових тенденцій, оцінювання позицій свого підприємства на ринку.

Продовжуємо долучатись до сучасник маркетингових практик.

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ НАШИХ ВИКЛАДАЧІВ

Понад 2 місяців тривало навчання викладачів кафедри маркетингу в межах «Базовий курс для тренерів у сфері навчання та освіти дорослих», який базується на програмі Curriculum GlobALE. 

Навчання за даною програмою дозволить викладачам кафедри маркетингу розвивати свої навички та знання у таких галузях, як дидактика навчання дорослих, дизайн та розробка курсів, оцінка та аналіз ефективності навчання, а також соціально-економічні аспекти освіти дорослих. 

Яна КРИВИЧ та Марія МІНЧЕНКО після успішного захисту випускових робіт отримали сертифікати, які підтверджують здобуті знання та навички й дозволять їм успішно працювати у сфері навчання та освіти дорослих.

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ НЕВГАМОВНОСТІ ДАЛІ

Нещодавно наші студенти (гр. МК-21), в межах вивчення дисципліни SMM (викладач Яна КРИВИЧ) долучилися до вебінару, на якому шукали відповідь на питання чи зможе штучний інтелект замінити SMM-фахівців⁉️  
 Про що говорили: 
- Соцмережі зараз та штучний інтелект. Як саме алгоритми утримують вашу увагу та збільшують екранний час задля підвищення монетизації.
- Люди VS машини. Як знання принципів роботи алгоритмів допомагає виводити проєкти в соцмережах на новий рівень.
- Запит ринку на SMM-спеціалістів в 2023. Знання та навички, необхідні, щоб отримувати найкращі проєкти в умовах кризи підвищеної конкуренції.
- Як саме можна використати ШІ в SMM. Найактуальніші сервіси та їхні фішки, світовий досвід і практика SMM-агенції.
Спікерка: Катерина Махаєва, співзасновниця SMM-студії 8tag (м.Київ).

ЩАСЛИВОГО ВЕЛИКОДНЯ!

Друзі, колеги та студенти!
Вітаємо всіх з Великоднем!

Щиро бажаємо всім вам та вашим родинам віри у свої можливості, мудрості у прийнятті рішень та успіху у всіх починаннях.

 

 

QUIZ З МАРКЕТИНГУ: ГРА НА ПОВНУ

2 квітня в Конгрес-центрі СумДУ, кафедра маркетингу провела маркетинговий квіз, в якому прийняло участь понад 100 учасників (12 команд школярів та студентів коледжів).
Кожна команда формувалась рандомно, що дозволило познайомитись, знайти нових друзів-однодумців та поринути в світ невгамовного маркетингу.
Креативні команди виборювали бал за балом і запекла боротьба тривала до останнього раунду.
Солодкі подарунки, цікаві книжки та море емоцій - це все призовий фонд, який отримали переможці за свої знання та командну роботу. 
Дякуємо за такий крутий формат спілкування та запрошуємо долучитись до інших заходів #невгамовних!

SMM DAY З НЕВГАМОВНИМИ

13 квітня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн конференції  SMM DAY

Організатори заходу: WebPromoExperts та Webpromo.

Спікерами конференції виступити SEO Uklon, WebPromoExperts, Lobods, YOPTA Agency, MOЗGI GROUP, TOP Clinic DENIS  та інших відомих брендів й агенцій.

Серед тем спікерів були: 
✔️Інструменти SMM-спеціаліста, які працюватимуть у 2023.
✔️Способи адаптації ринку та трендів до роботи в умовах турбулентності.
✔️Ефективне просування  YouTube каналу з поглядом на нові реалії.
✔️Експертне просування ІТ-компаній. 
✔️Креативна роботу з інфлюенсерами.
✔️Типові помилки під час запуску таргетованої реклами.
✔️Запуск проектів під час війни через SMM.

Тримаємо хвилю невгамовності далі!

ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?

Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин)  долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок.

Ключовими питаннями зустрічі були:

 - сучасні пріоритети власників брендів;

 - воронка для залучення клієнтів;

 - бізнес-моделі виведення брендів на міжнародні ринки та багато іншого.

Продовжуємо долучатись до сучасник маркетингових практик. 

ПРАЦЮЄМО НА НАШУ ПЕРЕМОГУ

Вітаємо Марію МІНЧЕНКО з отриманням подяки за активну громадську позицію та неоціненний внесок у зміцнення обороноздатності Сумської області.

Пишаємось нашими викладачами, які готові долучатись до реалізації важливих завдань заради безпеки та перемоги нашої країни!

MARKETING QUIZ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Кафедра маркетингу СумДУ спільно з платформою розумного відпочинку «ГРАЙ!», запрошує вас на спеціальний квіз для школярів 10-11 класів та студентів коледжів. 
Гра для тих, хто любить відгадувати загадки та проводити вихідні активно. Питань про теорії Котлєра чи про матрицю Бостонської консалтингової групи не буде, все що треба знати — є у Вас в голові 🫵

Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще 😉

Коли: 2 квітня (неділя)
Початок: 13:00
Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9/1)
Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за цим посиланням

НАСЛІДКИ ЗМІНИ КЛІМАТУ ТА ПЕРЕДУМОВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДО ВУГЛЕЦЕВО НЕЙТРАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Невгамовні продовжують реалізовувати проєкт Жана Мон «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

6 квітня 2023 року аспіранти кафедри маркетингу та кафедри фінансових технологій та підприємництва були присутні на лекції-дискусії, присвяченої наслідкам зміни клімату та передумовам трансформації до вуглецево нейтральної економіки.

Чигрин Олена розповіла про особливості глобальної кліматичної кризи, динаміку зростання показників антропогенного навантаження на довкілля, шляхи забезпечення глобальної кліматичної нейтральності та реалізацію завдань та положень Паризької кліматичної угоди.

Слухачів зацікавили питання зобов’язань та національно визначеного внеску України щодо скорочення викидів парникових газів до 2023 року.

УЧАСТЬ НЕВГАМОВНИХ У ВОРКШОПІ З ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: НАЛАШТОВУЄМО ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ У FACEBOOK ТА INSTAGRAM

24 березня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн воркшопу з діджитал-маркетингу: налаштовуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Спікерка: Ольга Пантелеєва — директорка з маркетингу в компанії DAN.IT Education. 
Під час воркшопу розібрали: 
🔹які види реклами існують у фейсбуці та інстаграмі; 
🔹що таке рекламні цілі у фейсбуці та як обрати ту, що підходить під потреби конкретного бізнесу; 
🔹принципи детального таргетингу; 
🔹сегментацію аудиторії; 
🔹навіщо потрібен «фейсбук-піксель», як та де його налаштувати.