Вітаємо з Днем народження!
Бажаємо, щоб невгамовність та оптимізм були невичерпними.
Нехай мрії завжди окриляють для успішного,
високого й щасливого польоту
Вітаємо з Днем народження!
Бажаємо, щоб невгамовність та оптимізм були невичерпними.
Нехай мрії завжди окриляють для успішного,
високого й щасливого польоту
Навчання тільки почалось, а невгамовні вже набирають обертів…
5 вересня магістри другого курсу в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (гр. МК.м-21, викладач Чигрин Олена) долучились до вебінару від Саши Дмитрієвої, продюсерки і стратега, засновниці продюсерської агенції SUNSHINE agency.
Зустріч була цікава та корисна, ключовими питаннями були такі:
Далі буде…
Дорогі студенти, вітаємо з днем знань та початком нового навчального року!
Бажаємо у прийдешньому навчальному році втілити в життя все задумане.
Нехай навчальний процес приносить радість і задоволення, корисність і якість.
Великих вам перспектив і легкого пізнання!
Влітку впродовж шести тижнів завідувач кафедри маркетингу Олексій ЛЮЛЬОВ, доцентка Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та старша викладачка Анна РОСОХАТА проходили наукове стажування в Ліверпульському університеті (один з кращих ЗВО Великої Британії, входить до ТОП-100 університетів світу згідно міжнародних рейтингів).
Викладачі відвідали ряд тренінгів від колег з Ліверпульського університету, а також інших залучених науковців. Їх ознайомили з сучасним устаткуванням університету, зокрема VR лабораторією з низкою проєктів поведінкового спрямування, лабораторією дослідження харчової поведінки людини, медичним центром Walton, що спеціалізується на лікуванні хронічного болю.
Викладачі мали можливість поділитись власними напрацюваннями, долучились до участі в круглих столах та групових дискусіях з питань диджиталізації та цифрової трансформації України.
Плани щодо подальшої колаборації були презентовані на науковій конференції 16-17 серпня, яку відвідав ректор Сумського державного університету Василь КАРПУША, начальник управління міжнародного співробітництва Костянтин КИРИЧЕНКО, заступниця начальника управління міжнародного співробітництва Тетяна МАЙБОРОДА.
У спільних із колегами з Ліверпульського університету презентаціях було зосереджено увагу на перспективах використання сучасних технологій для досягнення цілей сталого розвитку з урахуванням зміни споживчої поведінки, а також інноваційного обладнання для впровадження в діяльність новоствореної поведінкової лабораторії Сумського державного університету.
Вітаємо з Днем незалежності України!
Бажаємо багатого, яскравого, безтурботного, захоплюючого і процвітаючого життя
в улюбленій вільній і незалежній країні.
11-13.08.2023 року відбудеться цикл інтенсивів «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності».
Лектором заходів буде Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.
Будуть проведені наступні семінари:
Початок заходів о 10:00. Попередньо потрібно зареєструватися.
Усі учасники інтенсиву отримають сертифікат про участь у заході (6 годин, 0,2 кредити ECTS)
Вітаємо з Днем державного прапора України!
Від душі бажаємо, щоб блакитне небо було мирним і ясним, а жовті поля пшениці давали добрий урожай.
Нехай країна росте і процвітає,
а прапор України гордо майорить в височині,
ловлячи тільки попутний вітер великих і райдужних змін.
25-27.07.2023 року викладачі та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками програми підвищення кваліфікації «Самоорганізаційні карти Кохонена у роботі науковця».
Лектором заходів була Олена ЗАРУЦЬКА - доктор економічних наук, доцент; завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро).
Під час семінарів були розглянуті питання:
Проведені заходи дозволили поглибити знання в частині організації наукової діяльності з використанням самоорганізаційних карт Кохонена.
13.08.2023 року пройшов останній семінар із циклу «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців».
Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.
Під час заходу було розглянуто актуальні питання щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності та ознайомитися з кращими практиками.
Даний семінар дозволив досвідченим науковцям поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.
Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу.
Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів.
Видання вийшло за редакцією доцентки кафедри Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ та аспірантки кафедри Лілії ХОМЕНКО. Також дякуємо нашій студентці Яні ШЕВЧЕНКО за створення самобутньої обкладинки для книги.
З підручником можна ознайомитися в репозитарії Сумського державного університету.
12.08.2023 року відбувся другий семінар із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу».
Лектором семінару був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.
Під час заходу було розглянуто кращі практики щодо принципів прозорості для співробітників редакційного персоналу.
Даний семінар дозволив дізнатися багато нового та поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.
В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-курс від найбільшої в Україні платформи онлайн-освіти Prometheus «Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності».
Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів: Болотна Тетяна, Лісаченко Карина, Новаківська Валерія, Опара Карина, Павленко Вероніка, Приходько Марія, Романов Антон, Руденко Богдана, Стешенко Марина, Чайка Дарина, Малик Ростислав.
11.08.2023 року відбувся перший захід із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів».
Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.
Під час заходу було розглянуто ряд важливих питань щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності.
Даний семінар дозволив поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.
Доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю. Його проводив PhD, старший викладач Алексіс МАКІН, фахівець у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів.
Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю на візуальне сприйняття мозком інформації. Результати досліджень викликали жвавий інтерес з боку аудиторії та активну дискусію.
Участь у цьому заході дала неоціненний досвід та натхнення на проведення досліжень у суміжних сферах діяльності та сформувала усвідомлення того, що наука про здоров’я має необмежене коло питань, які науковцям та практикам ще належить вирішити.