Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу».
Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.
Темами для обговорення стали:
- Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
- Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
- Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
- Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.
Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua
До заходу були долученні студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» груп ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01.
Захід видався надзвичайно цікавим та пізнавальним. Більше про захід і про спікера можна дізнатись за посиланням.