Основи маркетингової діяльності
Дисципліна «Основи маркетингової діяльності» пропонує комплексне занурення у світ маркетингу, розкриваючи його як ключову філософію сучасного бізнесу, що фокусується на глибокому розумінні та максимальному задоволенні потреб споживачів.
Курс охоплює еволюцію маркетингу, знайомлячи студентів із історією його виникнення, розвитком провідних шкіл (американської, західно-європейської, скандинавської) та особливостями становлення в Україні.
Ви отримаєте чітке уявлення про роль маркетолога у різних сферах, включаючи такі спеціалізації, як digital-маркетолог, pr-менеджер та трейд-маркетолог, а також вимоги до них.
Ви дізнаєтеся про маркетингове середовище підприємства та його головних учасників – споживачів, конкурентів, постачальників та посередників.
Значна увага приділяється методам маркетингових досліджень та роботі з інформацією, проведете своє перше міні-дослідження. Особлива увага приділяється комплексу маркетингу та формуванню фірмового стилю як важливих інструментів досягнення успіху на ринку.
Також розглядаються основи співпраці з маркетинговими агентствами та роль асоціацій в розвитку маркетингу.
В результати вичення дисципліни “Основи маркетингової діяльності” Ви зможете:
- проводити попередній аналіз маркетингової діяльності підприємства;
- планувати та проводити окремі види ринкових досліджень;
- розуміти та вміти застосовувати сучасні маркетингові підходи та концепції для пошуку нових напрямів діяльності підприємств;
- розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у маркетинговій діяльності.
Унікальні практики:
В рамках курсового проєкту студенти досліджують маркетингову діяльність реальних підприємств.
В рамках дисципліни передбачаються екскурсії на підприємства, що дозволяють поспілкуватися з маркетологами-практиками та побачити зсередини виробничі процеси компаній.
Запрошені спікери:
Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Чигрин О. Ю., Хоменко Л. М., Зябіна Є. А. Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку : навч. посіб. Одеса : Олді+, 2024. 104 с.
- Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.
- Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. 115-121. DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121.
- Усова, С. О., Євтушенко, В. С., Хоменко, Л. М., & Кривич, Я. М. (2024). Особливості просування продуктів здорового харчування: досвід ЄС та України . Актуальні питання економічних наук. (6). №133. https://doi.org/10.5281/zenodo.14599205
- Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4. 25-33.
- Khomenko L., Kryvych Ya, Makarov V., Illiashenko A., Belinska D. Mobile Apps for Healthy Food: European Experience. Електронний журнал «Ефективна економіка» № 8 (2024) http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.82
Відгуки студентів:
Курс "Основи маркетингової діяльності" тривав у нас пів року і став першим предметом, пов’язаним із маркетингом. Напевно, для мене як для майбутнього маркетолога було дуже цікаво пройти цю дисципліну. Вона виявилася відносно легкою, але надзвичайно корисною та захопливою.
Щиро дякую Лілії Миколаївні, яка, незважаючи на складну ситуацію в країні, продовжувала проводити лекції та практичні заняття на гідному рівні. Сучасні презентації та особливий підхід до практичних завдань зробили навчання ще цікавішим.
Загалом, я залишився задоволений курсом і можу з упевненістю сказати, що всім студентам-маркетологам на першому курсі він необхідний!
Курс "Основи маркетингової діяльності" дав швидкий та прогресивний старт для початку навчання економічним дисциплінам, надавши базові теоретичні та практичні знання для мене як для першокурсника.
Кожна лекція та практика проводилася на професійному рівні, викладач легко знайшла з нами спільну мову, в результаті чого подальша робота над дисципліною до самого її закінчення була простою та цікавою. Практичні заняття більш дозволили детально заглибитися в теми та побачити на практиці ті які інші маркетингові прийоми та методики.
Дисципліна дала уявлення про подальше навчання та застосування маркетингових знань у інших дисциплінах, підготувавши мене як студента до подальшої роботи як в рамках університету, так і застосування цих знань на практиці в майбутньому.
Курс “Основи маркетингової діяльності” дав фундаментальне розуміння ключових понять у сфері маркетингу.
Ми вивчили базові принципи функціонування ринку, споживчу поведінку, сегментацію та позиціонування. Викладач доступно викладав матеріал, а завдяки логічній структурі курсу було легко зануритися у тему.
Цей предмет заклав міцну основу для подальшого навчання.
Курс “Основи маркетингової діяльності” під керівництвом Лілії Миколаївни залишив по собі тільки приємні враження. Вона дуже доступно пояснює складні теми, і з нею справді легко вчити предмет. Її лекції цікаві, структуровані й завжди супроводжуються реальними прикладами, що допомагає краще зрозуміти матеріал.
Лілія Миколаївна завжди відкрита до діалогу, підтримує ініціативу студентів і створює позитивну атмосферу на парах. Завдяки її підходу я по-справжньому зацікавився маркетингом і отримав хорошу базу для подальшого навчання.
Рекомендую її як чудового викладача, який дійсно знає свою справу.