Основи маркетингової діяльності

Лілія ХОМЕНКО

Дисципліна «Основи маркетингової діяльності» пропонує комплексне занурення у світ маркетингу, розкриваючи його як ключову філософію сучасного бізнесу, що фокусується на глибокому розумінні та максимальному задоволенні потреб споживачів.

Курс охоплює еволюцію маркетингу, знайомлячи студентів із історією його виникнення, розвитком провідних шкіл (американської, західно-європейської, скандинавської) та особливостями становлення в Україні.

Ви отримаєте чітке уявлення про роль маркетолога у різних сферах, включаючи такі спеціалізації, як digital-маркетолог, pr-менеджер та трейд-маркетолог, а також вимоги до них.

Ви дізнаєтеся про маркетингове середовище підприємства та його головних учасників – споживачів, конкурентів, постачальників та посередників. 

Значна увага приділяється методам маркетингових досліджень та роботі з інформацією, проведете своє перше міні-дослідження. Особлива увага приділяється комплексу маркетингу та формуванню фірмового стилю як важливих інструментів досягнення успіху на ринку.

Також розглядаються основи співпраці з маркетинговими агентствами та роль асоціацій в розвитку маркетингу.

В результати вичення дисципліни “Основи маркетингової діяльності” Ви зможете:

  1. проводити попередній аналіз маркетингової діяльності підприємства;
  2. планувати та проводити окремі види ринкових досліджень;
  3. розуміти та вміти застосовувати сучасні маркетингові підходи та концепції для пошуку нових напрямів діяльності підприємств;
  4. розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у маркетинговій діяльності.

Унікальні практики:

В рамках курсового проєкту студенти досліджують маркетингову діяльність реальних підприємств.

В рамках дисципліни передбачаються екскурсії на підприємства, що дозволяють поспілкуватися з маркетологами-практиками та побачити зсередини виробничі процеси компаній.

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Чигрин О. Ю., Хоменко Л. М., Зябіна Є. А. Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку : навч. посіб. Одеса : Олді+, 2024. 104 с.
  2. Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.
  3. Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. 115-121. DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121.
  4. Усова, С. О., Євтушенко, В. С., Хоменко, Л. М., & Кривич, Я. М. (2024). Особливості просування продуктів здорового харчування: досвід ЄС та України . Актуальні питання економічних наук. (6). №133. https://doi.org/10.5281/zenodo.14599205
  5. Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4. 25-33.
  6. Khomenko L., Kryvych Ya, Makarov V., Illiashenko A., Belinska D. Mobile Apps for Healthy Food: European Experience. Електронний журнал «Ефективна економіка» № 8 (2024) http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.8.82

Відгуки студентів: