14 листопада 2025 року для студентів першого та другого курсів кафедри маркетингу Дар’я ПРИХОДЧЕНКО провела захоплюючу лекцію-дискусію на тему «Соціальні мережі як інструмент маркетингових та соціальних комунікацій у цифрову епоху».
Дар’я зосередила увагу студентів на найбільш важливих аспектах роботи з цифровими майданчиками:
- особливості просування медіа “другої кнопки” та стратегії ефективного розкручування нішевих медіа-ресурсів у перенасиченому інформаційному просторі;
- сприйняття аудиторією медіа-ресурсу та як розуміння психології споживача допомагає будувати успішні комунікації;
- практичні поради та кейси, в яких використовували соціальні мережі не лише для продажу, але й для формування спільнот та соціального діалогу.
Студенти активно долучалися до обговорення, ставили запитання та ділилися власними спостереженнями щодо трендів у соціальних медіа.
Захід проводився в рамках дисциплін “Основи маркетингової діяльності” (викл. Лілія ХОМЕНКО) та “Маркетингова товарна політика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА).