13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space.
Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були:
- Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен),
- Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space),
- Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато інших.
Студентка 3 курсу Катерина КОСТЮК ділиться враженнями від участі в заході: «Окремо хочу відмітити Стефанію Сагайдак і її лекцію «Як будувати справжні звʼязки – без маніпуляцій і фальшу?», в якій вона відверто говорить про межу між нетворкінгом і фліртом, людяність у бізнесі та енергію взаємного інтересу, що відкриває двері до можливостей 🤩.
Також Стефанія наголошувала на важливості підготовки, адже цитуючи її: “Метч в нетворкінгу без підготовки відбувається лише в 10% знайомств. Щоб заводити знайомства, треба готуватись. Наприклад, розуміти, що робити, якщо розмова пішла не туди або підійшла третя людина”.
Крім того, спікерка говорила про важливість бути «простим» тому, що нетворкінг і будування відносин з людьми – це про лайфстайл, і з вами має бути легко, весело і прикольно 😅. А щоб цього досягти треба постійно прокачувати голос, комунікацію, дикцію, сторітелінг та інші навички, які допоможуть почати small talk 😎».
Загалом, цього року «Лабораторія онлайн бізнесу 2025» дійсно дуже цікава і захоплива, втім, як і зазвичай 😁. Лекція мотивує, надихає і дає зрозуміти, що справжній нетворкінг – це не про вигоду, а про людяність, простоту й підготовку 😍.
До конференції долучалися студенти 1-4 курсів в рамках дисциплін “Blogging and Influencer Marketing“» (викл. Лілія ХОМЕНКО), “Маркетингова товарна політика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Основи маркетингової діяльності” (викл. Лілія ХОМЕНКО).