ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН

17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни.

Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що ні в сучасних маркетингових стратегіях.

Однією з ключових тем стала ціна досвіду. Ольга Фінкільштейн поділилася власними помилками та інсайтами, які в результаті сформували її як співзасновницю успішних брендів. Вона наголосила, що продати можна лише на довірі, і успішний бренд має транслювати щирість та людяність. Цей принцип став основою її філософії.

Учасники лекції отримали унікальну можливість поглянути на маркетинг зсередини – без ілюзій, але з натхненням і правдою. Це був цінний практичний досвід, який, без сумніву, стане корисним для майбутніх студентів-маркетологів.

Захід відбувався в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (викл. Лілія ХОМЕНКО) та «Маркетингова товарна політика» (викл. Євгенія ЗЯБІНА).