Новини кафедри маркетингу

ВІД МЕДІА “ДРУГОЇ КНОПКИ” ДО УСПІХУ: ІНСАЙТИ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
14 листопада 2025 року для студентів першого та другого курсів кафедри маркетингу Дар’я ПРИХОДЧЕНКО провела захоплюючу лекцію-дискусію на тему «Соціальні мережі як інструмент маркетингових та соціальних комунікацій у цифрову епоху». Дар’я зосередила увагу студентів на найбільш важливих аспектах роботи з цифровими майданчиками: особливості просування медіа “другої кнопки” та стратегії ефективного

ВІТАЄМО НАШИХ НЕВГАМОВНИХ, КРЕАТИВНИХ І СТІЙКИХ СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ ІЗ ДНЕМ СТУДЕНТА!
Вітаємо наших невгамовних, креативних і стійких студентів-маркетологів із Днем студента!Бажаємо сміливих ідей, натхнення в кожному проєкті та впевнених кроків до професійних перемог. Нехай кожен день навчання приносить відкриття, драйв і віру у власні можливості. Ви – сила, що творить майбутнє маркетингу!

НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ “MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS” ОФІЦІЙНО ПРИЄДНАВСЯ ДО COMMITTEE ON PUBLICATION ETHICS (COPE)
Науковий журнал “Marketing and Management of Innovations” офіційно приєднався до Committee on Publication Ethics (COPE) — міжнародної організації, що об’єднує видання, які дотримуються найвищих стандартів академічної доброчесності та етики публікацій.

Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025
Аспірант кафедри маркетингу ННІ БіЕМ Сумського державного університету – Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025 — найпрестижнішої міжнародної нагороди у сфері маркетингових комунікацій.

ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН
17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни. Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що

ЛОБ 2025: ЛЮДЯНІСТЬ У БІЗНЕСІ ТА ЕНЕРГІЯ ВЗАЄМНОГО ІНТЕРЕСУ
13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space. Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були: Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен), Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space), Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато

ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ
17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «БО ЦЕ ПРОДАЄ»: ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
16 вересня 2025 року студенти гр. МК-31, МК-31-4 спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ долучилися до онлайн-конференції «Бо Це Продає», організованої SendPulse Academy. У програмі заходу – 8 практикуючих експертів у сфері продажів та маркетингу, які представили свої кейси, інструменти, стратегії й відповіли на запитання аудиторії. Теми охоплювали, зокрема комунікацію з клієнтом,

ОЛЕКСІЙ ДУРНЄВ: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ КОНТЕНТ НА БІЗНЕС І ЗАЛИШИТИСЬ СОБОЮ
Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius. Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.

ЯК БУДУВАТИ ВЕЛИКІ ПРОЄКТИ В КРИЗУ: СТУДЕНТИ МАРКЕТИНГУ НАДИХНУЛИСЯ ДОСВІДОМ ЛІДЕРІВ БІЗНЕСУ
15 жовтня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» у межах вивчення дисципліни «Ризикологія» (викладач – Яна КРИВИЧ), долучилися до онлайн-конференції ЛОБ (Лабораторія онлайн бізнесу) — події, що об’єднує практиків, лідерів думок та майбутніх фахівців сфери бізнесу. Учасники мали змогу прослухати надзвичайно мотивуючий виступ CEO Superhumans Center Ольги Руднєвої, , яка поділилася

СТРАТЕГІЯ БРЕНДУ: НАВАЖИТИСЯ БУТИ ІНАКШИМ
14 жовтня 2025 року у межах навчального процесу студенти спеціальності «Маркетинг» (дисципліни: «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», викл. Яна КРИВИЧ), долучилися до надихаючої онлайн-зустрічі з Меттом Девісом – експертом зі стратегії брендів, консультантом та спікером міжнародного рівня. Тема виступу – «Стратегія бренду: наважитися бути інакшим. Як брендам виділятися у світі, де

ДРУГИЙ ДЕНЬ КОНФЕРЕНЦІЇ: ЯК ЗНАЙТИ СПІЛЬНУ МОВУ З АУДИТОРІЄЮ
Враженнями від долучення до ЛОБ 2025 від Genius.Space ділиться студетка 4 курсу Анна КОРЖ: «У другий день ЛОБ 2025 ми мали змогу зануритись у практичні інструменти побудови комунікацій, заснованих на глибокому розумінні своєї аудиторії. Спікери ділилися кейсами, як ефективно адаптувати повідомлення під звички споживання інформації та обирати відповідні канали. Особливу