ЦИКЛ ІНТЕНСИВІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

11-13.08.2023 року відбудеться цикл інтенсивів «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності».

Лектором заходів буде Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Будуть проведені наступні семінари:

  1. 11 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів»
  2. 12 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу»
  3. 13 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців»

Початок заходів о 10:00. Попередньо потрібно зареєструватися.

Усі учасники інтенсиву отримають сертифікат про участь у заході (6 годин, 0,2 кредити ECTS)

ПОГЛИБЛЮЄМО ЗНАННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ КАРТ КОХОНЕНА

25-27.07.2023 року викладачі та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками програми підвищення кваліфікації «Самоорганізаційні карти Кохонена у роботі науковця».

Лектором заходів була Олена ЗАРУЦЬКА - доктор економічних наук, доцент; завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро).

Під час семінарів були розглянуті питання:

  1. Метод самоорганізаційних карт Кохонена, його переваги та обмеження.
  2. Особливості ПО ViscoverySOMine.
  3. Вимоги до групи індикаторів. Алгоритм оцінювання вхідних даних.
  4. Топологія карти та інтерпретація розподілу значень індикаторів.
  5. Оцінювання паттернів однорідних груп.
  6. Дослідження змін однорідних груп у динаміці.
  7. Траєкторії об’єктів на карті, масові міграції та дослідження їх причин.
  8. Трьохрівневий аналіз результатів на агрегованому, компаративному та специфічному рівні.
  9. Перспективи використання карт Кохонена в дослідженнях.

Проведені заходи дозволили поглибити знання в частині організації наукової діяльності з використанням самоорганізаційних карт Кохонена.

MARKETING IN DIGITAL ENVIRONMENT: НОВИЙ ПІДРУЧНИК ЗА АВТОРСТВОМ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу. 

Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів. 

Видання вийшло за редакцією доцентки кафедри Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ та аспірантки кафедри Лілії ХОМЕНКО. Також дякуємо нашій студентці Яні ШЕВЧЕНКО за створення самобутньої обкладинки для книги.

З підручником можна ознайомитися в репозитарії Сумського державного університету.

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД PROMETHEUS

В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-курс від  найбільшої в Україні платформи онлайн-освіти Prometheus «Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності».

Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів: Болотна Тетяна, Лісаченко Карина, Новаківська Валерія, Опара Карина, Павленко Вероніка, Приходько Марія, Романов Антон, Руденко Богдана, Стешенко Марина, Чайка Дарина, Малик Ростислав.

 

НОВІ ЗНАННЯ В СУМІЖНИХ ГАЛУЗЯХ ПРО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ: СЕМІНАР ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ВІЗУАЛЬНЕ СПРИЙНЯТТЯ

Доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю. Його проводив PhD, старший викладач Алексіс МАКІН, фахівець у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів.

Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю на візуальне сприйняття мозком інформації. Результати досліджень викликали жвавий інтерес з боку аудиторії та активну дискусію.

Участь у цьому заході дала неоціненний досвід та натхнення на проведення досліжень у суміжних сферах діяльності та сформувала усвідомлення того, що наука про здоров’я має необмежене коло питань, які науковцям та практикам ще належить вирішити.

ПІЗНАЄМО АНАЛІТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ EXCEL

30.06.2023 року студенти та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками віртуальної мобільності на тему «Excel як аналітичний інструмент для проведення наукових досліджень».

Лектором заходу була Уляна КОЛОМІЄЦЬ, PhD candidate, CERGE-EI, Charles University (Чехія).

Під час семінару були розглянуті питання:

  • робота з великим об’ємом даних, фільтрація та сортування;
  • графіки;
  • загальне правило написання формул та використання функцій;
  • автозаповнення,
  • таблиці та розумні таблиці.

Проведений захід дозволив поглибити знання щодо використання Excel для покращення навичок написання наукових робіт.

УСПІШНЕ СКЛАДАННЯ МІЖНАРОДНОГО МОВНОГО ТЕСТУ ECL

Нещодавно кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА  та аспірантка Лілія ХОМЕНКО успішно склали міжнародний мовний тест ECL на знання англійської мови рівня B2.

Вітаємо й бажаємо натхнення та нових звершень!

 

 

 

ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ ТА ПРАКТИК ЗЕЛЕНИХ КАМПУСІВ В ЄС

Кафедра маркетингу продовжує реалізовувати проєкт Жана Моне «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities»  (2022-2025, 101085427 — GCAM — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH) та досліджувати інноваційні практики розбудови університетських кампусів на принципах сталого екологічно збалансованого розвитку. 

30 травня 2023 року в рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: стратегії зеленого кампусу для сталого розвитку», професор Тетяна Васильєва та д.е.н., професор Олена Чигрин провели вебінар-інтенсив, присвячений ключовим підходам та принципах формування та розвитку зелених академічних містечок. Головними акцентами заходу стали актуалізація соціальної та екологічної відповідальності, формування сталого способу мислення.   

На он-лайн зустрічі були присутні більше 80 студентів бакалаврів та магістрів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка і бізнес», «Фінанси та підприємництво» Сумського державного університету та Полтавського університету економіки і торгівлі.

Спікери д.е.н., розповіли про цілі та принципи формування зелених кампусів, їх роль у пом’якшенні змін клімату, сучасні практики організації зелених кампусів. 

На прикладах Технічного університету (м. Кошице, Словаччина) та Чеського університету природничих наук (м. Прага, Чехія) слухачі обговорили успішні приклади реалізації практик зелених капмусів.

СЕМІНАР ПРО ПРОДУКТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ТА СТАЛІ Й ЗДОРОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Члени команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та Анна РОСОХАТА розпочали стажування в Університеті Ліверпулю (Великобританія).
На початку липня відбулася низка зустрічей з колегами-науковцями Інституту громадського здоров’я та Школи менеджменту.
Також Наталія та Анна відвідали лекцію д-ра Офера МІНЦА, завідувача кафедри маркетингу Бізнес-школи Технологічного університету Сіднею (Австралія) про роль маркетингу в період пандемії COVID-19 та розроблення ефективних маркетингових стратегій, орієнтуючись на його продуктивність.

 


Наталія та Анна представили свої наукові дослідження щодо сталого маркетингу та досліджень ринку здорової продукції й промоції здорового способу життя.
Доречно зазначити, що ці питання становлять інтерес у Великобританії та активно досліджуються, тому обмін досвідом та колаборація між Україною та Великобританією у цих питаннях є актуальними та викликають взаємну зацікавленість.

НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ В СІЛЕЗІЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

В рамках Міжнародної міждисциплінарної літньої школи “Intragen” Олена Чигрин почала наукове стажування на базі Сілезійського університету (м. Глівіце, Польща). Тематика стажування «Smart Public Space in Prosument Energy Transition».

Протягом 10 днів інтенсивної програми 30 учасників з університетів з 7 країн відвідають 60 годин лекцій, семінарів, лабораторних вправ і ознайомчих візитів. Насичена навчальна програма, присвячена енергетичному менеджменту в сталому громадському просторі, супроводжувалася заняттями з польської культури та мови, відвідуваннями промисловості та громадською діяльністю.

Провідними темами школи є інтелектуальні технології в просьюмер енергетиці. Програма стажування охоплює різні тематичні області, зокрема: технології відновлювальної енергетики, застосування матеріалів майбутнього, функціонування розумного міського простору, архітектурні інновації та багато іншого.

ВІТАЄМО З ОТРИМАННЯМ ДИПЛОМУ БАКАЛАВРА!

Вітаємо з отриманням диплому бакалавра!

Бажаємо стати відмінними фахівцями не тільки в області маркетингу,

але і в області успіху, благополуччя і процвітання.

Бажаємо досягати поставлених цілей, не зупинятися перед перешкодами

і завжди бути впевненими у своїх силах!

 

ЦІННІ ЗНАННЯ ЩОДО СУЧАСНИХ МЕТОДІВ АНАЛІЗІВ

19.06.2023 року відбувся науковий фестиваль "Green energy towards the Carbon-free economy: the best EU practices".

Головними спікерами заходу були завідувач кафедри маркетингу, доктор економічних наук, професор Олексій ЛЮЛЬОВ та доктор економічних наук, професор Тетяна ПІМОНЕНКО.

Вони розповіли про інструменти та принципи бібліометричного аналізу, особливості перевірки гіпотез  та застосування статистичного методу ANOVA з використанням програмного забезпечення STATA. 

Фестиваль залучив широке коло учасників з різних місць, завдяки чому вони активно спілкувалися зі спікерами та задавати запитання під час дискусії.

Захід сприяв обміну досвідом між учасниками та надав учасникам  цінні знання щодо сучасних методів аналізів, що використовуються в науковій роботі.

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД НОВОЇ ПОШТИ

Невгамовні студенти-маркетологи протягом навчального року встигають не тільки відвідувати заняття, а й додатково вчитися у практиків українського бізнесу.

В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-інтенсив від Нової пошти «Великий курс для малого бізнесу».

Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів:

  1. Болотна Тетяна
  2. Дубровін Єгор
  3. Лісаченко Карина
  4. Опара Карина
  5. Приходько Марія
  6. Руденко Богдана
  7. Храмова Карина
  8. Чайка Дарина
  9. Шевченко Яна
  10. Малик Ростислав
  11. Чорнобровкіна Надія

Бажаємо такої ж невгамовної жаги до знань протягом всього навчання в університеті.

ВІТАЄМО НАТАЛІЮ ЛЕТУНОВСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Вітаємо з днем народження!

Нехай у житті буде багато яскравих фарб, нехай кількість емоцій буде нескінченна, і щастя завжди буде поряд.