ВІТАЄМО З МІЖНАРОДНИМ ДНЕМ СТУДЕНТА

Вітаємо з міжнародним днем студента!

Нехай університетські роки стануть для вас часом не лише навчання,

а й дивовижних відкриттів, цікавих зустрічей та радісних моментів.

Бажаємо великих прагнень і невгамовного ентузіазму! 

 

 

ЗАНУРЮЄМОСЯ В СУЧАСНИЙ РИНОК РЕКЛАМИ

16 листопада 2023 року в рамках дисциплін Marketing Advanced (викладач Тетяна ПІМОНЕНКО), Основи маркетингової діяльності (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 1-4 курсів відвідали цікаву лекцію-дискусію на тему "Сучасні тренди в маркетингу".

Спікер заходу - Володимир Рудика, засновник та СЕО рекламної групи "RG Region" просто, зрозуміло, на власних прикладах розповів про сучасний ринок реклами, свій підхід до роботи з клієнтами та як підлаштовуватися до змін законодавства. Було круто! 

Захід відбувся в рамках проекту "Будь експертом з невгамовними".
 

СУЧАСНІ ТРЕНДИ В МАРКЕТИНГУ

16 листопада 2023 року відбудеться відкрита лекція на тему "Сучасні тренди в маркетингу".

Спікером заходу буде Володимир Рудика, засновник рекламної групи "Регіон".

Захід відбудеться за посиланням.

 

 

ВІТАЄМО ЯНУ КРИВИЧ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Бажаємо здійснення най..най…най драйвовіших мрій!

Хай незабутні спогади, щасливі моменти,

яскраві події та теплі сонячні дні

створюють чудову погоду в вашому житті!

ВІТАЄМО ОЛЕГА ОЛЕФІРЕНКА З ПРИСВОЄННЯМ ВЧЕНОГО ЗВАННЯ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Щиро вітаємо доктора економічних наук, Олега ОЛЕФІРЕНКА

з присвоєнням вченого звання професора кафедри маркетингу.

Бажаємо подальших наукових досягнень та втілення всіх творчих задумів.

 

 

 

 

СУМДУ ПІДТВЕРДИВ ЛІДЕРСТВО СЕРЕД УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У РЕЙТИНГУ TIMES HIGHER EDUCATION WORLD UNIVERSITY RANKINGS

Сумський державний університет зайняв перше місце серед університетів України та ввійшов в 401-500 кращих університетів світу згідно з оновленим рейтингом World University Rankings від авторитетного міжнародного агентства у галузі вищої освіти - Times Higher Education (THE).

За даними Сумський державний університет увійшов до чотирьох з них: «Бізнес і економіка» (топ 251-300 серед університетів світу), «Фізичні науки» (топ 301-400), «Інженерія» (топ 301-400) та вперше - за галуззю «Соціальні науки» (топ 501-600).

У кожному з цих рейтингів СумДУ посідає першу сходинку серед закладів вищої освіти України. Порівняно з минулим роком, Сумський державний університет покращив свої позиції за індикаторами освітньої діяльності, дослідницького середовища та міжнародної відкритості.

Рейтинг THE World University Rankings оцінює університети з позицій якості навчального процесу, поширення результатів наукових досліджень, успішності у кооперації із закордонними партнерами.

 

КАНСЬКІ ЛЕВИ НАДИХАЮТЬ

8 листопада 2023 року пройшла відкрита лекція на тему "Рекламні кампанії: ідея, логіка, впровадження. Кейси Cannes Lions 2023".

Спікер заходу - Володимир НЕСТЕРЕНКО, керівник відділу маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб", поділився порадами:

  1. як розвивати надивленість;
  2. звідки брати ідеї для рекламних компаній;
  3. про десять кейсів найпрестижнішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions 2023.

Захід відбувся в межах проекту "Будь експертом з невгамовними".

Він дозволив долучитися до креативної спільноти та почерпнути нові ідеї.

MARKETING QUIZ: ЗБИРАЄМОСЬ В КОЛІ ДРУЗІВ

25 жовтня, у Міжнародний день маркетолога, ми мали чудову можливість провести захоплюючий захід під назвою "Marketing Quiz". Організована кафедрою маркетингу Сумського державного університету, ця подія об'єднала школярів Сумських шкіл та дозволила їм продемонструвати свої знання та вміння в галузі маркетингу. 

Учасники були розділені на 10 команд, які змагалися у вирішенні цікавих завдань та відповідях на запитання зі світу маркетингу. Ця ігрова форма дозволила розвивати аналітичні та творчі здібності учасників і підвищити їхній інтерес до маркетингової сфери. 

Однак "Marketing Quiz" не лише про змагання, це також про неформальне спілкування та обмін досвідом між учасниками. Усі ми провели час в дружній атмосфері та обговорили актуальні питання маркетингу. 

Ми вдячні всім, хто приєднався до "Marketing Quiz" і поділився з нами своїми знаннями та ентузіазмом. Ця подія стала чудовою можливістю для нас всіх навчатися та надихати один одного. 

Очікуємо з нетерпінням на наступний "Marketing Quiz-2024", який вже обіцяє бути ще захоплюючішим та цікавішим! 🚀🎉

ХЕНРИК ДЗВІГОЛ - ПОЧЕСНИЙ ДОКТОР СУМДУ

Хенрику Дзвіголу присуджено почесне звання «Почесний доктор Сумського державного університету» за його вагомий особистий внесок у розвиток міжнародного співробітництва в науковій та освітній діяльності.

Хенрик Дзвігол є відомим вченим в галузі управління та маркетингу, що підтверджено різними нагородами та членством у численних міжнародних асоціаціях і організаціях.

В результаті активної співпраці Хенрика Дзвігола з Сумським державним університетом, проведені успішні міжнародні наукові ініціативи та конференції, що сприяють підвищенню наукового рівня та розширенню міжнародних зв’язків університету.

 

НАСИЧЕНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПРО СТРАТЕГІЮ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ЕРУ АІ

26 жовтня 2023 року відбувся захопливий майстер-клас на тему "Стратегія інтернет-маркетингу в еру АІ", який провів директор з розвитку бізнесу "WebPromoExperts" та "Webpromo" - Антон ВОРОНЮК.
Спікер поділився великою кількістю корисних порад та інструментів для маркетологів:

  1. як аналізувати конкурентів;
  2. які використовувати ключові KPI для аналізу;
  3. що враховувати при працевлаштуванні маркетолом;
  4. як побудувати портрет цільової аудиторії;
  5. як враховувати особливості воронки продаж, медіапланування;
  6. як оптимізувати роботу маркетолога за допомогою корисних сервісів;
  7. як користуватися чатом GTP з максимальною користю для себе.

Майстер-клас відвідали студенти 1 та 6 курсу (гр. МК-31, МК.м-21) в рамках дисциплін "Основи маркетингової діяльності" (викладач Лілія ХОМЕНКО) та "Стратегічний маркетинг" (викладач Олена ЧИГРИН).

Захід видався насиченим, стимулюючим та захопливим. Дякуємо, що поділилися своїм багатим досвідом та інсайтами. Було надвичайно цікаво та корисно.
 

РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ: ІДЕЯ, ЛОГІКА, ВПРОВАДЖЕННЯ. КЕЙСИ CANNES LIONS 2023

8 листопада 2023 року відбудеться відкрита лекція на тему "Рекламні кампанії: ідея, логіка, впровадження. Кейси Cannes Lions 2023".

Спікером заходу буде Володимир НЕСТЕРЕНКО, керівник відділу маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб".

Початок о 14:00.

Захід відбудеться за посиланням.

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД ДИРЕКТОРА З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ WEBPROMOEXPERTS ТА WEBPROMO

26 жовтня 2023 року відбудеться майстер клас на тему "Digital-маркетинг в умовах війни: нові тренди та виклики".

Спікером заходу буде Антон ВОРОНЮК, директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та Webpromo.

Початок о 14:00

Мова: англійська.

Захід відбудеться за посиланням.

МАРКЕТИНГ В КРИПТО СЕРЕДОВИЩІ

03 листопада 2023 року аспірант першого року навчання кафедри маркетингу - Синяговський Сергій відвідав цікавий захід "Incrypted Kyiv Meetup #2" присвячений криптовалютам та цифровим активам.

Incrypted – це провідний криптомедіа в Україні, що з 2017 року формує спільноту з метою вивчення технологій блокчейн і цифрових активів.

Більше про захід за посиланням.

ЗУСТРІЧ ВИПУСКНИКІВ ОНП «МАРКЕТИНГ» ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ: ОБГОВОРЕННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМИ

У жовтні 2023 року відбулася зустріч випускників освітньо-наукової програми «Маркетинг» доктор філософії, на якій були присутні Анна Колодка, Анна Дериколенко та Денис Кобизський. Метою зустрічі стало обговорення поточних пропозицій щодо вдосконалення програми, аби ще більше відповідати викликам сучасного ринку та академічних стандартів.

Випускники поділилися своїм досвідом застосування отриманих знань на практиці та відзначили значний внесок програми у розвиток їх професійних навичок. Проте, на їх думку, для подальшого удосконалення ОНП необхідно зосередитися на кількох ключових аспектах:

  • Посилення міжнародної співпраці: Випускники наголосили на важливості інтеграції програми в міжнародні академічні процеси, збільшенні можливостей для академічної мобільності та співпраці з закордонними партнерами.

  • Впровадження нових технологій у навчальний процес: Було запропоновано активніше впроваджувати цифрові інструменти для підвищення ефективності навчання та залучення студентів до роботи над реальними маркетинговими проєктами за допомогою сучасних технологій.

  • Розширення практичної підготовки: Випускники наголосили на важливості більш тісної взаємодії з бізнесом, збільшення кількості практичних занять та стажувань, що дозволить студентам отримати ще більше реального досвіду.

  • Посилення професійної підготовки: Було відзначено, що для підвищення конкурентоспроможності випускників необхідно приділяти більше уваги практикоорієнтованим завданням і розвитку професійних компетенцій, таких як управління проєктами, аналітика даних та стратегічне планування.

Зустріч завершилася ухвалою підготувати офіційні пропозиції для обговорення на найближчому засіданні кафедри маркетингу. Випускники висловили готовність і надалі брати активну участь у розвитку програми та підтримувати тісний зв’язок із альма-матер.

Такі ініціативи демонструють відкритість освітньої програми до нових ідей і сприяють її безперервному вдосконаленню відповідно до потреб сучасного світу маркетингу.