ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ НАШИХ ВИКЛАДАЧІВ

Понад 2 місяців тривало навчання викладачів кафедри маркетингу в межах «Базовий курс для тренерів у сфері навчання та освіти дорослих», який базується на програмі Curriculum GlobALE. 

Навчання за даною програмою дозволить викладачам кафедри маркетингу розвивати свої навички та знання у таких галузях, як дидактика навчання дорослих, дизайн та розробка курсів, оцінка та аналіз ефективності навчання, а також соціально-економічні аспекти освіти дорослих. 

Яна КРИВИЧ та Марія МІНЧЕНКО після успішного захисту випускових робіт отримали сертифікати, які підтверджують здобуті знання та навички й дозволять їм успішно працювати у сфері навчання та освіти дорослих.

ЩАСЛИВОГО ВЕЛИКОДНЯ!

Друзі, колеги та студенти!
Вітаємо всіх з Великоднем!

Щиро бажаємо всім вам та вашим родинам віри у свої можливості, мудрості у прийнятті рішень та успіху у всіх починаннях.

 

 

SMM DAY З НЕВГАМОВНИМИ

13 квітня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн конференції  SMM DAY

Організатори заходу: WebPromoExperts та Webpromo.

Спікерами конференції виступити SEO Uklon, WebPromoExperts, Lobods, YOPTA Agency, MOЗGI GROUP, TOP Clinic DENIS  та інших відомих брендів й агенцій.

Серед тем спікерів були: 
✔️Інструменти SMM-спеціаліста, які працюватимуть у 2023.
✔️Способи адаптації ринку та трендів до роботи в умовах турбулентності.
✔️Ефективне просування  YouTube каналу з поглядом на нові реалії.
✔️Експертне просування ІТ-компаній. 
✔️Креативна роботу з інфлюенсерами.
✔️Типові помилки під час запуску таргетованої реклами.
✔️Запуск проектів під час війни через SMM.

Тримаємо хвилю невгамовності далі!

ПРАЦЮЄМО НА НАШУ ПЕРЕМОГУ

Вітаємо Марію МІНЧЕНКО з отриманням подяки за активну громадську позицію та неоціненний внесок у зміцнення обороноздатності Сумської області.

Пишаємось нашими викладачами, які готові долучатись до реалізації важливих завдань заради безпеки та перемоги нашої країни!

НАСЛІДКИ ЗМІНИ КЛІМАТУ ТА ПЕРЕДУМОВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДО ВУГЛЕЦЕВО НЕЙТРАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Невгамовні продовжують реалізовувати проєкт Жана Мон «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).

6 квітня 2023 року аспіранти кафедри маркетингу та кафедри фінансових технологій та підприємництва були присутні на лекції-дискусії, присвяченої наслідкам зміни клімату та передумовам трансформації до вуглецево нейтральної економіки.

Чигрин Олена розповіла про особливості глобальної кліматичної кризи, динаміку зростання показників антропогенного навантаження на довкілля, шляхи забезпечення глобальної кліматичної нейтральності та реалізацію завдань та положень Паризької кліматичної угоди.

Слухачів зацікавили питання зобов’язань та національно визначеного внеску України щодо скорочення викидів парникових газів до 2023 року.

УЧАСТЬ НЕВГАМОВНИХ У ВОРКШОПІ З ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: НАЛАШТОВУЄМО ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ У FACEBOOK ТА INSTAGRAM

24 березня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн воркшопу з діджитал-маркетингу: налаштовуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Спікерка: Ольга Пантелеєва — директорка з маркетингу в компанії DAN.IT Education. 
Під час воркшопу розібрали: 
🔹які види реклами існують у фейсбуці та інстаграмі; 
🔹що таке рекламні цілі у фейсбуці та як обрати ту, що підходить під потреби конкретного бізнесу; 
🔹принципи детального таргетингу; 
🔹сегментацію аудиторії; 
🔹навіщо потрібен «фейсбук-піксель», як та де його налаштувати. 

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ НЕВГАМОВНОСТІ ДАЛІ

Нещодавно наші студенти (гр. МК-21), в межах вивчення дисципліни SMM (викладач Яна КРИВИЧ) долучилися до вебінару, на якому шукали відповідь на питання чи зможе штучний інтелект замінити SMM-фахівців⁉️  
 Про що говорили: 
- Соцмережі зараз та штучний інтелект. Як саме алгоритми утримують вашу увагу та збільшують екранний час задля підвищення монетизації.
- Люди VS машини. Як знання принципів роботи алгоритмів допомагає виводити проєкти в соцмережах на новий рівень.
- Запит ринку на SMM-спеціалістів в 2023. Знання та навички, необхідні, щоб отримувати найкращі проєкти в умовах кризи підвищеної конкуренції.
- Як саме можна використати ШІ в SMM. Найактуальніші сервіси та їхні фішки, світовий досвід і практика SMM-агенції.
Спікерка: Катерина Махаєва, співзасновниця SMM-студії 8tag (м.Київ).

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ ЛІДЕРСТВА

За підсумками рейтингу структурних підрозділів СумДУ за 2022 рік - Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ, перший серед інститутів та факультетів!

Найвищі показники в рейтингу серед кафедр університету  вже 3-й рік поспіль демонструє кафедра маркетингу.

Вітаємо та щиро вдячні усім, хто в кадрі та поза ним – студентам, викладачам, роботодавцям.

Тримаємо далі хвилю невгамовності!

QUIZ З МАРКЕТИНГУ: ГРА НА ПОВНУ

2 квітня в Конгрес-центрі СумДУ, кафедра маркетингу провела маркетинговий квіз, в якій прийняли участь 12 команд школярів та студентів коледжів.
Кожна команда формувалась рандомно, що дозволило познайомитись, знайти нових друзів-однодумців та поринути в світ невгамовного маркетингу.
Креативні команди виборювали бал за балом і запекла боротьба тривала до останнього раунду.
Солодкі подарунки, цікаві книжки та море емоцій - це все призовий фонд, який отримали переможці за свої знання та командну роботу. 
Дякуємо за такий крутий формат спілкування та запрошуємо долучитись до інших заходів #невгамовних!

БЕРЕМО ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ

Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу».

Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.

Темами для обговорення стали:

  • Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
  • Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
  • Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
  • Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.

Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua

До заходу були долученні студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» груп ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01.

Захід видався надзвичайно цікавим та пізнавальним. Більше про захід і про спікера можна дізнатись за посиланням.

ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?

Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин)  долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок.

Ключовими питаннями зустрічі були:

 - сучасні пріоритети власників брендів;

 - воронка для залучення клієнтів;

 - бізнес-моделі виведення брендів на міжнародні ринки та багато іншого.

Продовжуємо долучатись до сучасник маркетингових практик. 

НЕЙРОМЕРЕЖІ ЗАХОПЛЮЮТЬ СВІТ

Нейромережі захоплюють світ… і увагу невгамовних також. Тож ми вирішили розповісти про корисні продукти штучного інтелекту для вас. 

Зображення:

1. https://openai.com/dall-e-2/ (створення реалістичних зображень у заданих стилях);

2. https://www.artbreeder.com/ (генерація зображень у великій кількості і сортування по папках);

3. https://runwayml.com/ (монтаж і редактор відео, анімація та 3d-моделі);

4. https://www.wombo.art/ (сюрреалістичні дизайни, перетворює фото на мультфільми);

5. https://images.ai/ (створення зображень);

MARKETING QUIZ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Кафедра маркетингу СумДУ спільно з платформою розумного відпочинку «ГРАЙ!», запрошує вас на спеціальний квіз для школярів 10-11 класів та студентів коледжів. 
Гра для тих, хто любить відгадувати загадки та проводити вихідні активно. Питань про теорії Котлєра чи про матрицю Бостонської консалтингової групи не буде, все що треба знати — є у Вас в голові 🫵

Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще 😉

Коли: 2 квітня (неділя)
Початок: 13:00
Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9/1)
Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за цим посиланням

ЯК СТИМУЛЮВАТИ КЛІЄНТІВ РОБИТИ БІЛЬШІ ПОКУПКИ

9 березня 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» (гр. МК-11, МК-11-2, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-семінару «Як надихати клієнтів купувати більше, швидше та частіше»
Спікер: Олександр Рябікін, Co-founder Genius Marketing
Організатори: Genius Space.
Під час семінару дізналися про:
«хаки» психології, які допомагають вплинути на прийняття рішення людини;
рішення, які спонукають робити необхідні дії "прямо зараз";
непомітні способи збільшення середнього чеку для покупця;
ефективні вирви повернення клієнта, продаж послуг та товарів повторно.