ВІТАЄМО ОЛЕГА ОЛЕФІРЕНКА З ПРИСВОЄННЯМ ВЧЕНОГО ЗВАННЯ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Щиро вітаємо доктора економічних наук, Олега ОЛЕФІРЕНКА

з присвоєнням вченого звання професора кафедри маркетингу.

Бажаємо подальших наукових досягнень та втілення всіх творчих задумів.

 

 

 

 

КАНСЬКІ ЛЕВИ НАДИХАЮТЬ

8 листопада 2023 року пройшла відкрита лекція на тему "Рекламні кампанії: ідея, логіка, впровадження. Кейси Cannes Lions 2023".

Спікер заходу - Володимир НЕСТЕРЕНКО, керівник відділу маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб", поділився порадами:

  1. як розвивати надивленість;
  2. звідки брати ідеї для рекламних компаній;
  3. про десять кейсів найпрестижнішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions 2023.

Захід відбувся в межах проекту "Будь експертом з невгамовними".

Він дозволив долучитися до креативної спільноти та почерпнути нові ідеї.

ХЕНРИК ДЗВІГОЛ - ПОЧЕСНИЙ ДОКТОР СУМДУ

Хенрику Дзвіголу присуджено почесне звання «Почесний доктор Сумського державного університету» за його вагомий особистий внесок у розвиток міжнародного співробітництва в науковій та освітній діяльності.

Хенрик Дзвігол є відомим вченим в галузі управління та маркетингу, що підтверджено різними нагородами та членством у численних міжнародних асоціаціях і організаціях.

В результаті активної співпраці Хенрика Дзвігола з Сумським державним університетом, проведені успішні міжнародні наукові ініціативи та конференції, що сприяють підвищенню наукового рівня та розширенню міжнародних зв’язків університету.

 

РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ: ІДЕЯ, ЛОГІКА, ВПРОВАДЖЕННЯ. КЕЙСИ CANNES LIONS 2023

8 листопада 2023 року відбудеться відкрита лекція на тему "Рекламні кампанії: ідея, логіка, впровадження. Кейси Cannes Lions 2023".

Спікером заходу буде Володимир НЕСТЕРЕНКО, керівник відділу маркетингу компаній "Скарбниця" та "Техноскарб".

Початок о 14:00.

Захід відбудеться за посиланням.

МАРКЕТИНГ В КРИПТО СЕРЕДОВИЩІ

03 листопада 2023 року аспірант першого року навчання кафедри маркетингу - Синяговський Сергій відвідав цікавий захід "Incrypted Kyiv Meetup #2" присвячений криптовалютам та цифровим активам.

Incrypted – це провідний криптомедіа в Україні, що з 2017 року формує спільноту з метою вивчення технологій блокчейн і цифрових активів.

Більше про захід за посиланням.

З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!

Вітаємо з Днем маркетолога!

Невгамовного руху,

цікавих проектів, 

креативних ідей 

та завжди влучного попадання в ціль!

СУМДУ ПІДТВЕРДИВ ЛІДЕРСТВО СЕРЕД УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У РЕЙТИНГУ TIMES HIGHER EDUCATION WORLD UNIVERSITY RANKINGS

Сумський державний університет зайняв перше місце серед університетів України та ввійшов в 401-500 кращих університетів світу згідно з оновленим рейтингом World University Rankings від авторитетного міжнародного агентства у галузі вищої освіти - Times Higher Education (THE).

За даними Сумський державний університет увійшов до чотирьох з них: «Бізнес і економіка» (топ 251-300 серед університетів світу), «Фізичні науки» (топ 301-400), «Інженерія» (топ 301-400) та вперше - за галуззю «Соціальні науки» (топ 501-600).

У кожному з цих рейтингів СумДУ посідає першу сходинку серед закладів вищої освіти України. Порівняно з минулим роком, Сумський державний університет покращив свої позиції за індикаторами освітньої діяльності, дослідницького середовища та міжнародної відкритості.

Рейтинг THE World University Rankings оцінює університети з позицій якості навчального процесу, поширення результатів наукових досліджень, успішності у кооперації із закордонними партнерами.

 

РОЛЬ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ РЕАКЦІЇ НА ЗОВНІШНІ РИЗИКИ

24.10.2023 року відбулася відкрита лекція від італійського професора на тему «Tightness and Loseness as cultural factors: an application to explain vaccination attitudes».

Спікер заходу – Вінченцо АЛЬФАНО, професор університету Неаполя «Parthenope» (Італія).

Лектор поділився результатами власного дослідження щодо вимірювання скутості та розкутості як культурного фактору. Він розповів про:

  1. підходи до вимірювання скутості;
  2. особливості емпіричного застосування отриманих даних;
  3. вплив рівня культурної скутості в регіоні на ставлення до вакцинації;
  4. важливість урахування культурних факторів при розробці та реалізації державної політики, особливо пов’язаних з глобальними ризиками;

Зустріч була цікава та корисна.  Даний захід сприяє розумінню ролі культури у формуванні реакції на зовнішні ризики.

MARKETING QUIZ: ЗБИРАЄМОСЬ В КОЛІ ДРУЗІВ

25 жовтня, у Міжнародний день маркетолога, ми мали чудову можливість провести захоплюючий захід під назвою "Marketing Quiz". Організована кафедрою маркетингу Сумського державного університету, ця подія об'єднала школярів Сумських шкіл та дозволила їм продемонструвати свої знання та вміння в галузі маркетингу. 

Учасники були розділені на 10 команд, які змагалися у вирішенні цікавих завдань та відповідях на запитання зі світу маркетингу. Ця ігрова форма дозволила розвивати аналітичні та творчі здібності учасників і підвищити їхній інтерес до маркетингової сфери. 

Однак "Marketing Quiz" не лише про змагання, це також про неформальне спілкування та обмін досвідом між учасниками. Усі ми провели час в дружній атмосфері та обговорили актуальні питання маркетингу. 

Ми вдячні всім, хто приєднався до "Marketing Quiz" і поділився з нами своїми знаннями та ентузіазмом. Ця подія стала чудовою можливістю для нас всіх навчатися та надихати один одного. 

Очікуємо з нетерпінням на наступний "Marketing Quiz-2024", який вже обіцяє бути ще захоплюючішим та цікавішим! 🚀🎉

СКУТІСТЬ І РОЗКУТІСТЬ ЯК КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ

24.10.2023 року відбудеться відкрита лекція на тему «Tightness and Loseness as cultural factors: an application to explain vaccination attitudes».

Лектором заходів буде Вінченцо Альфано, професор університету Неаполя «Parthenope» (Італія).

Початок лекції о 14:00.

Мова: англійська.

Захід відбудеться за посиланням.

Усі учасники відкритої лекції отримають сертифікат.

НАСИЧЕНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ПРО СТРАТЕГІЮ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ЕРУ АІ

26 жовтня 2023 року відбувся захопливий майстер-клас на тему "Стратегія інтернет-маркетингу в еру АІ", який провів директор з розвитку бізнесу "WebPromoExperts" та "Webpromo" - Антон ВОРОНЮК.
Спікер поділився великою кількістю корисних порад та інструментів для маркетологів:

  1. як аналізувати конкурентів;
  2. які використовувати ключові KPI для аналізу;
  3. що враховувати при працевлаштуванні маркетолом;
  4. як побудувати портрет цільової аудиторії;
  5. як враховувати особливості воронки продаж, медіапланування;
  6. як оптимізувати роботу маркетолога за допомогою корисних сервісів;
  7. як користуватися чатом GTP з максимальною користю для себе.

Майстер-клас відвідали студенти 1 та 6 курсу (гр. МК-31, МК.м-21) в рамках дисциплін "Основи маркетингової діяльності" (викладач Лілія ХОМЕНКО) та "Стратегічний маркетинг" (викладач Олена ЧИГРИН).

Захід видався насиченим, стимулюючим та захопливим. Дякуємо, що поділилися своїм багатим досвідом та інсайтами. Було надвичайно цікаво та корисно.
 

ERASMUS STAFF WEEK

Невгамовні продовжують комунікацію з іноземними партнерами. 

Цього разу Олена Чигрин та Тетяна Пімоненко відвідали Tokat Gaziosmanpasa University (м. Токат, Туреччина) в рамках КА171 ІСМ Ерасмуз проєкт “Stuff week”. 

Програма заходів включала ознайомлення з інноваційними практиками організації академічних кампусів, забезпечення навчального процесу в сучасних умовах, запровадження програм академічної мобільності персоналу та студентів університетів Туреччини, Тайланду, Малайзії, Індонезії, Косово, Тунісу. 

Учасники відвідали інноваційний технопарк університету та ознайомились з особливостями залучення бізнес сектору до академічної спільноти.

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД ДИРЕКТОРА З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ WEBPROMOEXPERTS ТА WEBPROMO

26 жовтня 2023 року відбудеться майстер клас на тему "Digital-маркетинг в умовах війни: нові тренди та виклики".

Спікером заходу буде Антон ВОРОНЮК, директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та Webpromo.

Початок о 14:00

Мова: англійська.

Захід відбудеться за посиланням.

НОВИЙ ХВИЛЮЮЧИЙ ДОСВІД ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: СТІКЕРИ НА TELEGRAM – ВІД ІДЕЇ ДО ДИЗАЙНУ

Усі бажаючі та прихильники маркетингу та Telegram мали неймовірну можливість взяти участь у заході, що пройшов 18 жовтня о 13:00 в рамках проєкту кафедри маркетингу "Будь експертом з невгамовними".

До тренінгу "Стікери на Telegram: від ідеї до дизайну" нас доєдналися як школярі з м. Суми та Сумської області, так і студенти 1-4 курсів, які прагнуть вивести свою творчість на новий рівень.  

Особливий гість заходу, Микита ПАВЛЕНКО, Junior Product Manager в Travel Point, поділився своїм багаторічним досвідом у створенні стікерів для Telegram. Учасники заходу мали можливість дізнатися про всі аспекти цього мистецтва, від появи ідеї до створення дизайну, від тематичного вибору до кращих практик дизайну стікерів. 
Спільно з Микитою учасники дізналися:

✅    Як розуміти процес створення стікерів для Telegram з початку до кінця.  
✅    Як обирати тему та ідеї для стікерів, які стануть неперевершеними.  
✅    Практичні поради та секрети створення власних стікерів. 

Цей тренінг надав всім учасникам можливість не тільки розвивати свої навички дизайну, а й приєднатися до креативної спільноти невгамовних та знайти нових друзів.

Дякуємо всім, хто взяв участь, за вашу активність і ентузіазм!