ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

Кінець року - це час, коли підводяться підсумки роботи…

Невгамовні маркетологи 18-20 грудня 2023 року провели захисти кваліфікаційних робіт студентів освітнього рівня «Магістр» денної та заочної форм навчання.

Здобувачі презентували свої дослідження в онлайн-форматі, демонструючи широкий спектр інноваційних підходів до вирішення актуальних маркетингових проблем. 

Дослідження в рамках кваліфікаційних робіт проводились на актуальні для сьогодення теми: нейромаркетинг, SEO-оптимізація, марктенгові інструменти промоції електронної торгівлі, SMM, блогінг тощо.

Цього року, вперше, захисти відбулись на базі філії кафедри, на підприємстві ТОВ "ТЕХНОХІМ". Кваліфікаційні роботи студентів Скубко Олександра ("Маркетинг у соціальних мережах як інструмент ефективності та конкуретноспроможності сучасного бізнесу в цифровому середовищі") та Хорунжего Артура ("Маркетингові стратегії соціально-відповідальних кампаній: аналіз та шляхи удосконалення") були присвячені дослідженню прикладних аспектів функціонування підприємства.

До роботи у складі екзаменаційної комісії був залучений директор підприємства ТОВ «ТЕХНОХІМ», д.е.н., професор Олег ОЛЕФІРЕНКО. Комісія відзначила високий рівень підготовки студентів та їх глибоке розуміння ключових аспектів досліджень.

Колектив кафедри маркетингу вітає студентів-магістрів з успішним захистом. Щиро бажаємо творчих та наукових успіхів, приголомшливих можливостей і чудових ідей, подальшого розвитку та зростання як професійних спеціалістів!

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС НАБИРАЄ ОБЕРТІВ

Унікальний науковий віртуальний клас, що з'єднав студентів Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету, продовжує свою роботу з 27 листопада 2023 року та триватиме до 29 грудня 2023 року.

Головною темою віртуальних занять є "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту", де учасники вивчають ключові аспекти маркетингу, пов'язані з розвитком технологій та використанням ШІ в сучасному бізнесі.

Від Сумського державного університету учасниками віртуального коасу стали студенти за спеціальністю 075 «Маркетинг»  освітнього рівня «бакалавр» – 99 здобувачів; за освітнім рівнем «магістр» – 59 здобувача, та здобувачі ступеня доктора філософії за економічним спрямуванням - 57 здобувачів.

Під час курсу студенти виконують завдання, спрямовані на розвиток їхніх навичок та глибше розуміння теми. По завершенню навчання кожен учасник отримає сертифікат, визнаний обома університетами, який відображатиме їхні досягнення в цьому науковому віртуальному класі.

МИ ВІДВІДАЛИ FEDORIV AGENCY

Завдяки руху невгамовності викладачів та студентів, студенти мали можливість з’їздити до Києва в одну з найкрутіших маркетингових агенцій в Україні! 🙌

Це була потужна та надихаюча зустріч, яка показала, як на практиці працює маркетинг, на прикладі відомих брендів (Rozetka, Нова Пошта, Дія, Моршинська та ін.).

Ми впевнилися, що традиційний маркетинг - скелет роботи з проєктами у @fedoriv_agency. Цьому ми навчаємо наших студентів. 🔥

3 години зустрічі проймайнули, наче 10 хв! 

Дякуємо за цікаву екскурсію по агенції та лекцію від топових команд Fedoriv🌟,  за подарунки кожному у вигляді книги "Більше ніж бізнес 2.0".

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

27 листопада 2023 року розпочав свою роботу спільний науковий віртуальний клас, що об'єднав студентів двох видатних університетів - Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету. Програма триватиме до 29 грудня 2023 року.

Основна тема віртуальних занять - "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту". Учасники вивчатимуть ключові аспекти маркетингу, пов'язані з розвитком технологій та використанням ШІ в бізнесі.

Учасники віртуального класу отримають можливість виконати конкретні завдання, що сприятимуть їхньому розвитку та розумінню теми. По завершенню курсу кожен учасник отримає сертифікат, який враховуватиме їхні досягнення в навчанні.

Координаторами програми стали визначені провідні фахівці з обох університетів: професор Ян ПОЛЬЦИН від Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та професор Тетяна ПІМОНЕНКО від Сумського державного університету.

Ця ініціатива, відома як "Join Virtual Collaborative Class for Students", спрямована на створення мережі для обміну знаннями, поглиблення співпраці та спільного дослідження важливих аспектів маркетингу та штучного інтелекту.

ВІТАЄМО ОЛЕКСІЯ КВІЛІНСЬКОГО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

 Вітаємо з днем народження!

Нехай все вдається і мрії втілюються у життя! 

Хай повниться джерело усіляких здобутків,

а доля усміхається новими невгамовними звершеннями!

КРАЩОГО СТУДЕНТА ВИЯВЛЕНО

Кращого студента виявлено...чи краще сказати Кращу студентку?

Переможницею конкурсу «Кращий студент Сумського державного університету 2023 року» стала студентка-маркетолог навчально-наукового інститут бізнесу, економіки та менеджменту – Катерина ШЕВЧЕНКО.

Вітаємо переможницю!

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СЕРЕД МОЛОДІ

23 листопада мали цікавий захід, приурочений до міжнародного Дня відмови від куріння.

Доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА провела лекційне заняття зі студентами Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ (м. Конотоп). Лекція була присвячена використанню маркетингових інструментів у сфері соціальних ініціатив, спрямованих на протидію поширенню тютюнопаління серед населення України.

Під час заняття піднімалися питання можливостей донесення важливості актуальних проблем сфери здорового розвитку країни до всього суспільства, ефективних підходів до інформування про небезпеку шкідливих для здоров’я звичок.

Поговорили про складові здорового способу життя, приклади інформаційних кампаній проти куріння, зокрема соціальний проєкт кафедри маркетингу СумДУ «No smoking» – виставки фоторобіт та креативних інсталяцій студентів, присвячених боротьбі проти цієї шкідливої звички.

Ця подія стала чудовою можливістю поспілкуватися зі студентами Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу та почути їх думку щодо найактуальніших питань у сфері здорового способу життя.

ВІТАЄМО З МІЖНАРОДНИМ ДНЕМ СТУДЕНТА

Вітаємо з міжнародним днем студента!

Нехай університетські роки стануть для вас часом не лише навчання,

а й дивовижних відкриттів, цікавих зустрічей та радісних моментів.

Бажаємо великих прагнень і невгамовного ентузіазму! 

 

 

ЯК ФОРМУЄТЬСЯ БРЕНД СУМДУ

22 листопада відбувся практикоорієнтований захід для студентів маркетологів 1-2 курсів.

Тема зустрічі : "Чи потрібен університету бренд: міркуємо разом на прикладі СумДУ.

Спікерка: Марина Осюхіна, начальник Медіа-центру СумДУ.  

Говорили про особливості формування бренду СумДУ, що таке брендбук та його складові, хто та як розробляє айдентику, а також про плани на майбутнє. 

Захід відбувся в межах проекту #Будь_експертом_з_невгамовними у змішаному форматі – офлайн у стінах університету, а також із можливістю долучення онлайн. 

Ми вдячні пані Марині, а також усім нашим студентам, які долучилися за позитив, цікавість, цінність та приємно проведений час! Тримаємо хвилю далі!

ЗАНУРЮЄМОСЯ В СУЧАСНИЙ РИНОК РЕКЛАМИ

16 листопада 2023 року в рамках дисциплін Marketing Advanced (викладач Тетяна ПІМОНЕНКО), Основи маркетингової діяльності (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 1-4 курсів відвідали цікаву лекцію-дискусію на тему "Сучасні тренди в маркетингу".

Спікер заходу - Володимир Рудика, засновник та СЕО рекламної групи "RG Region" просто, зрозуміло, на власних прикладах розповів про сучасний ринок реклами, свій підхід до роботи з клієнтами та як підлаштовуватися до змін законодавства. Було круто! 

Захід відбувся в рамках проекту "Будь експертом з невгамовними".
 

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Набуття практичних навичок неможливе без вивчення сучасник практик роботи підприємств різних галузей економіки.

В рамках дисциплін «Marketing Advanced» (викладач Тетяна ПІМОНЕНКО) та «Blogging and Influencer Marketing» (викладач Лілія ХОМЕНКО) 20 листопада 2023 року для маркетологів другого та четвертого курсів було проведено практичне заняття на базі філії кафедри маркетингу на ТОВ «ТЕХНОХІМ».

Представник філії Олег ОЛЕФІРЕНКО розповів про необхідність наукового підходу до побудови маркетингових стратегій на підприємствах машинобудування.

Він зазначив, що маркетингові бізнес-стратегії нерозривно пов’язані з підвищенням ефективності виробництва та  створенням необхідних умов для впровадження інновацій.

Студентів зацікавили питання трансформації маркетингової діяльності, пов’язані з військовим станом в Україні та налагодженням нових партнерських звʼязків на ринках ЄС.

СУЧАСНІ ТРЕНДИ В МАРКЕТИНГУ

16 листопада 2023 року відбудеться відкрита лекція на тему "Сучасні тренди в маркетингу".

Спікером заходу буде Володимир Рудика, засновник рекламної групи "Регіон".

Захід відбудеться за посиланням.

 

 

ЧИ ПОТРІБЕН УНІВЕРСИТЕТУ БРЕНД

Запрошуємо доєднатися до дискусії на тему : "Чи потрібен університету бренд: міркуємо разом на прикладі СумДУ".

Захід  відбудеться 22 листопада з 14:00  в офлайн-форматі.

Спікер: Марина Осюхіна, начальник Медіа-центру СумДУ.

 

 

ВІТАЄМО ЯНУ КРИВИЧ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Бажаємо здійснення най..най…най драйвовіших мрій!

Хай незабутні спогади, щасливі моменти,

яскраві події та теплі сонячні дні

створюють чудову погоду в вашому житті!