СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ

1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США).

Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів, що впливають на цей вибір та розробленні відповідних стратегій промоції здорової харчової поведінки серед різних категорій населення.

Під час зустрічі учасники лабораторії презентували свої різноспрямовані напрацювання, які стосувалися результатів емпіричного  дослідження у сфері біохімії продуктів повсякденного споживання та маркетингових досліджень емоційної складової роботи персоналу галузі гостинності.

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів.

Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими і західними клієнтами.

Спікер пояснив, чому ефективний український кейс, перекладений на англійську і запущений на західному ринку, не спрацює. Михайло Дубчак поділився досвідом як діяти українському маркетологу, щоб досягти успіху на іноземному ринку, на що звертати увагу та що враховувати в своїй роботі.

Захід дозволив поринути в атмосферу «заходу» та побачити нові можливості для українських маркетологів.

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ

Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання.  

Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми».

Даний вебінар був проведений в рамках двох дисциплін:  «Взаємозв'язки з клієнтами» для магістрів-маркетологів 1 курсу та «Маркетинг промислового підприємства» для бакалаврів 3 курсу.

Під час тренінгу присутні дізнались про психологічне підґрунтя поведінки людей та споживачів під час стресових подій. В рамках заходу був цікаво представлений матеріал, ґрунтовно розкриті види травматичної поведінки людей, реакції, що виникають в психіці і тілі, а також розкриті особливості поведінки українців після травматичних подій в країні останніх років. Спікером були наведені декілька цікавих кейсових ситуацій, де присутні визначались із очікуваними та неочікуваними реакціями та поведінкою людей.

В цілому захід був спрямований у більшій мірі на розкриття проблематики становлення здорового суспільства та кожної окремої особистості. Не зупиняємось на цьому і продовжуємо далі розкривати важливі цінності ЄС для України та їх аспекти.

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ: ДОСВІД ВІД CERGE-EI FOUNDATION

Олена ЧИГРИН долучилась до проєкту CERGE-EI Foundation's Distance Learning Program (Прага, Чехія), метою якого є сприяння розбудові місцевого потенціалу. 

В рамках програми, викладачі від ННІ БіЕМ в ролі локальних інструкторів будуть супроводжувати проведення навчальних курсів для наших студентів від іноземних викладачів. Реалізація проєкту включає проходження педагогічної підготовки від досвідчених інструкторів CERGE-EI Foundation з питань найкращих освітніх практик у сфері освіти.

Протягом чотирьох днів було проведено серію інтенсивних занять, які включали презентаційні блоки, сесії питання-відповіді, презентацію власних напрацювань, рецензування навчальних матеріалів колег.

Учасники навчання отримали цінний досвід, професіональні поради та коментарі від іноземних колег.
Чекаємо на реалізацію проєкту…

СТУДЕНТИ ДОЛУЧАЮТЬСЯ ДО ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Ще до одного заходу були залучені студенти-маркетологи в рамках практико-орієнтованого навчання. Так, 13 лютого студенти груп МК.м-31/1у, МК.м-31/2і  (1 курс магістрів) в рамках дисципліни «Взаємозв'язки з клієнтами» Викладачкою к.е.н. Анною РОСОХАТОЮ були долучені до вебінару на тему: “Ключові аспекти комунікацій для початківців-менеджерів проєктів”.

Вебінар проводив Андрій Мартинюк, Program Manager в DXC Technology, ex Luxoft, Ciklum, де розкривав такі основні питання:

  1. Як початківцю ефективно комунікувати з командою?
  2. Як виявити проблемні ситуації, поки вони не переросли в конфлікт?
  3. Та які є засоби комунікації в роботі менеджера?
  4. Експерт у сфері project-менеджменту поділився власним досвідом та наблизив ще на крок наших студентів до реалій сьогодення бізнесу в Украіні.

Прямуємо разом до нових знань.

ВІТАЄМО З ЮВІЛЕЄМ!

Вітаємо з днем народження!

Бажаємо стійкості, мужності, мирного неба, бадьорості духу.

Нехай всі ваші цілі і плани втіляться в реальність,

а кожен наступний день народження буде ще приємнішим. 

 

 

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ВІДКРИЛИ ТАЄМНИЦІ МАРКЕТИНГУ В МЕДІА

07 лютого в рамках дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) студенти першого курсу (група МК-31) спеціальності 075 «Маркетинг», прослухали лекцію від практика  – директорки відділу дистрибуції ГО "ЦУКР."  Дар’ї ПРИХОДЧЕНКО.

Директорка відділу дистрибуції ГО "ЦУКР." поділилася своїм професійним досвідом та ключовими аспектами взаємодії маркетингу та медіа. Студенти отримали цінні практичні поради, які не тільки розширять їхні знання, але й допоможуть в подальшій кар'єрі.

Лекція стала не лише корисним етапом університетського життя, але й важливим кроком для студентів у розумінні та застосуванні маркетингу в медіа-середовищі.

ВІТАЄМО ІГОРЯ КОБУШКА З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай робочі будні будуть наповненими цікавими історіями та купою радості,

а в особистому житті хай буде повага та гармонія.

Бажаємо відкривати нові грані та знаходити невгамовні можливості.

 

 

СЕКРЕТИ ЕФЕКТИВНОЇ ВОРОНКИ ПРОДАЖІВ: НАВЧАЄМОСЬ У ПРОФЕСІОНАЛІВ

Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» активно розвивають свої навички у сфері практичного маркетингу. Сьогодні, в рамках дисципліни STP-маркетинг (викладач Марія МІНЧЕНКО), наші маркетологи отримали унікальну можливість зануритися у світ ефективних воронок продажів на вебінарі, організованому Дмитром Тянуліном, керівником регіону NetHunt CRM. 

В ході заходу студенти отримали цінні інсайти та практичні поради від досвідченого фахівця. Дмитро Тянулін поділився власними успішними кейсами в побудові воронок продажів та висвітлив основні стратегії для підвищення конверсії.

Захід сприяв глибшому розумінню студентами теми та формуванню практичних навичок, які їм буде корисно в майбутньому професійному житті. 

Студенти висловлюють подяку спікеру за надану можливість вивчати сучасні тенденції в маркетингу та за високопрофесійний підхід до обговорення теми. Відвідування вебінару стало не лише корисним доповненням до навчального процесу, але й джерелом натхнення для молодих маркетологів у розбудові їхньої кар'єри в майбутньому.

НЕФОРМАЛЬНА ЗУСТРІЧ "БЕЗ ФІЛЬТРІВ" З ДЕСЯТИКЛАСНИКАМИ КУ ССШ №1

Сьогодні до нас на гостини завітали десятикласники КУ Сумська СШ 1 ім. В. Стрельченка. 

Під час неформальної зустрічі зі студентами та викладачами "без фільтрів" говорили про особливості навчання, як в університеті вцілому, так і на спеціальності "Маркетинг". Сходили на екскурсію цікавими локаціями університету, зокрема до лабораторії “Ulab”, що доречі,  не має аналогів серед закладів вищої освіти України.

Також учні ознайомилися з відеостудією СумДУ, де створюються навчальні матеріали із застосуванням віртуального фону. Завітали до оновленої онлайн-студії, що забезпечує організацію навчальних та наукових вебінарів, дозволяє проводити захист робіт онлайн. Зрештою,  весело та змістовно провели час.

Далі буде, тож чекаємо на наступну зустріч.

ЩИРО ВІТАЮ З РІЧНИЦЕЮ СТВОРЕННЯ ІНСТИТУТУ БІЕМ!

Сьогодні БіЕМ - це єдина команда, де панує атмосфера прагнення до реалізації спільних цілей, взаємна підтримка, повага та розуміння. Кожного дня ви доводите, що є справжніми професіоналами, кращими у своїй справі, підкорюєте нові вершини. Ви не залишаєте колег в непростих ситуаціях, не відступаєте перед труднощами.  

Пишаюся тим, що маю можливість співпрацювати разом з вами!

Я бажаю всім добрих новин, наснаги, впевненості в собі!

 

ПОЧИНАЄМО НОВИЙ РІК ІЗ ЗАХИСТУ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ

10 січня відбувся захист дисертації доцента кафедри маркетингу Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ на тему «Методологічні засади забезпечення здорового розвитку національної економіки» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук у Спеціалізованій вченій раді Д55.051.06 Сумського державного університету.

Вітаємо дисертантку та наукового консультанта - доктора економічних наук, професора Олексія ЛЮЛЬОВА із блискучим захистом. Бажаємо в подальшому реалізації нових наукових задумів, творчої енергії та наснаги в професійному зростанні!

 

 

ВІТАЄМО ОЛЬГУ ОБОРСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Бажаємо, щоб кожен рік був для вас справжнім скарбом.

Хай він сяє яскравим блиском: здоров’я, щастя, радості, кохання.

Залишайтеся завжди такою ж світлою, доброю, веселою та усміхненою!

 

 

 

НАВЧАННЯ НА СПЕЦІАЛЬНОСТІ"МАРКЕТИНГ": БЕЗ ФІЛЬТРІВ

Друзі, запрошуємо усіх зацікавлених до неформального спілкування на тему: "Навчання на спеціальності"Маркетинг": без фільтрів".  

Дата та час за домовленістю у зручний для вас та нас час. 

Перша зустріч відбудеться:

Дата: 17.01.2024.

Час: 10:30