АНАЛІТИКА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД

26 квітня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» (МК-41, МК-42) у межах вивчення дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) долучилися до вебінару від Choice31 «Метрики, що допомагають маркетологу досягати бізнес-цілей».

Спікеркою заходу стала Оксана Верлан – Client Service Director в Netpeak Agency Ukraine.

Під час вебінару учасники дізналися:

  • як правильно пов’язувати бізнес-цілі з ключовими метриками;
  • як діагностувати проблеми в рекламних кампаніях, зокрема низький CTR, високий CPA та низький ROAS;
  • практичні підходи до оптимізації кампаній на основі аналізу даних;
  • методи ефективної роботи з аналітикою без ризику інформаційного перевантаження.

 

Отримані знання є надзвичайно важливими для майбутніх маркетологів, спеціалістів з реклами та власників бізнесів, які прагнуть ефективно досягати своїх цілей.