УЧАСТЬ У ВОРКШОПІ З ПИТАНЬ ВІДКРИТОЇ НАУКИ

Представник кафедри маркетингу прийняв участь у роботі воркшопу з питань відкритої науки.

Впродовж 30 вересня – 4 жовтня 2024 року у місті Грац (Австрія) відбувся воркшоп «Best Practices on Open Science and Open Educational Resources», який зібрав консорціум проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), до складу якого входить Сумський державний університет.

Так, доцент кафедри маркетингу Артем АРТЮХОВ прийняв участь у воркшопі як координатор проєкту OPTIMA у СумДУ та поділився із учасниками результатами роботи СумДУ з виконання основних завдань проєкту. 

Під час презентації проєкту був представлений посібник «Відкриті наукові практики», результати всеукраїнського опитування з академічної доброчесності та відкритої науки за 2021-2023 роки, а також концепцію онлайн-курсу з відкритої науки.

ПІВРОКУ В ЛІВЕРПУЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ВРАЖЕННЯ СТУДЕНТИ ДРУГОГО КУРСУ

"Ось і почався новий етап мого життя - програма обміну на півроку в Британії, місті Ліверпуль. Цього літа я вже спробувала себе у ролі студентки в Ліверпульському університеті, тому без сумніву подалася на програму обміну.

Перший тиждень був ознайомчий, що допомогло мені знайти однодумців, та нових друзів. Англомовне середовище затягує в себе і звичайно покращує комунікативні та мовні скіли.  У мене з'явилася нова невеличка компанія, яка вже стала мені сім’єю, адже живемо ми в одному будинку та кожен день проводимо разом. Я дуже вдячна їм за їх відвертість та прекрасні моменти.

Початок навчання виявився дуже цікавим, адже викладачі професійні та дають багато інформації для роздуму, запроваджують групові проєкти та семінари, задля нових знайомств та подальшого вивчення матеріалів. Тому сподіваюсь моє подальше перебування тут принесе мені багато яскравих емоцій та незабутніх моментів" - ділиться враженнями від стажування студентка другого курсу бакалаврату Амелія БОНДАРЕНКО.

РІЧНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ

7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності "Маркетинг" другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки.

Звіти представили аспіранти:

  1. Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств", наук. керівник - д.е.н., проф. Люльов О.В.)
  2. Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження "Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях", наук. керівник - д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
  3. Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження "Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах", наук. керівник - д.е.н., проф. Пімоненко Т.В.)
  4. Дарина Герасименко (тема дис. Дослідження «Концептуальні засади використання інструментарію нейромаркетингу при формуванні комунікаційної політики підприємства», наук. керівник – к.е.н., доц. Міченко М.Г.)

Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:

  1. публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
  2. стажуваннях у закордонних університетах; 
  3. активному просуванню у роботі над дисертацією. 

Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!

ВРАЖЕННЯ ВІД УЧАСТІ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ У ПОЛЬЩІ

"З 16 по 21 вересня 2024 року я приймала участь у своєму п'ятому проекті — літній школі, що проходила у Вроцлавській політехніці (м. Вроцлав, Польща). І вкотре я можу описати свій досвід виключно із захопленням. 

Тема літньої школи «Education for Green Transition» виявилась тісно пов’язаною з моєю спеціальністю «Маркетинг». Окрім вивчення тем, що висвітлювали різні аспекти економіки та екології, нам пояснили доречність і важливість використання даних знань у маркетингові діяльності. Дуже важливим є те, що це були не сухі лекції, а розвиток практичних навичок, а це цікаво та корисно. 

Особливо, моїм фаворитом став воркшоп «Many eyes, one city», в якому нас детально навчили як і для чого використовується Eye Tracking, який доречі, є в нашій маркетинговій лабораторії в СумДУ. Але на цьому воркшопі нам показали покращений варіант Eye Tracking, про який я навіть не замислювалась. Приємним моментом було те, що ми мали змогу випробувати ці покращення на собі.

Єдине що можу додати - далі більше..." - ділиться своїми враженнями щодо участі у літній школі Анастасія БУДЬОННА, студентка-маркетолог 3 курсу.

SMM БІЗНЕС-ІДЕЇ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ СЬОГОДНІ

17 вересня магістри кафедри маркетингу в межах дисципліни "Контент-маркетинг" (викладач Марія МІНЧЕНКО) та студенти-бакалаври третього курсу (дисципліна "Мерчандайзинг", викладач Яна КРИВИЧ)  прийняли участь у онлайн-конференції "SMM для бізнесу: ідеї, що працюють сьогодні.

Захід зібрав провідних експертів сфери SMM, котрі поділилися практичними порадами та актуальними технологіями контент-маркетингу та трендами для просування бізнесу у соціальних мережах.

Студенти долучились до обговорення питань щодо:

  1. ефективного управління брендом у цифровому середовищі; 
  2. просування у B2B сегменті, зокрема акцентуючи увагу на інфлуенсерах та ситуативному контенті;
  3. особливості створення контенту у TikTok, як ефективного інструменту для збільшення доходів.

Найцікавішим було те, що наші студенти долучились до майстер-класу зі створення результативного контенту, що допомагає досягати бізнес-цілей.

Учасники конференції мали можливість обговорити актуальні виклики у сфері SMM, обмінятися ідеями та отримати цінні інсайти для розвитку власних проєктів за допомогою контент-маркетингу. 

Конференція стала важливим кроком для магістрів у здобутті нових знань та навичок, що допоможуть їм ефективно використовувати соціальні мережі для бізнесу.

ВІТАЄМО З УСПІШНИМ ЗАХИСТОМ ДИСЕРТАЦІЇ

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає свою колегу Лілію ХОМЕНКО з успішним захистом дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії.

Тема дисертаційного дослідження: «Організаційно-економічні засади функціонування малих та середніх підприємств служби крові», за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Наукові керівники: Ігор ВАКУЛЕНКО, к.е.н., асистент кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету,

Людмила САГЕР, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри маркетингу Сумського державного університету.

Вітаємо дисертантку із блискучим захистом! Щиро бажаємо великої впевненості, сміливих ідей та безмежного натхнення у всіх майбутніх зусиллях.

З матеріалами дисертації можна ознайомитись на сайті університету

СТУДЕНТЦІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПРИСУДЖЕНО СТИПЕНДІЮ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Вітаємо Анну Холод з отриманням іменної стипендії голови Сумської обласної державної адміністрації!

Анна навчається на 3 курсі спеціальності 075 «Маркетинг». Приймає активну участь у житті університету, займається науковою та волонтерською діяльністю, разом з танцювальним колективом «Jam» займає перші місця на міжнародних конкурсах.

Завдяки своїй наполегливій роботі та старанності отримала іменну стипендію голови Сумської обласної державної адміністрації. Вона призначається щороку за визначні успіхи у навчанні, науковій діяльності та громадській роботі.

Вітаємо Анну з отриманням стипендії, бажаємо подальших успіхів, нових відкриттів та перемог!

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ "ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА СТІЙКІСТЬ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ: ЕКОНОМІЧНІ, СОЦІАЛЬНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ"

Кафедра маркетингу разом з Лондонською академією науки та бізнесу (Великобританія) стали співорганізаторами IV Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка відбулася 6-7 вересня 2024 р. 

Серед спікерів були представники з України, Франції, Польщі, Індії та Гани.

Тематика доповідей була присвячена цифровізації та стійкості; управлінню розвитком; прогнозуванню та форсайтингу; штучному інтелекту; когнітивним технологіям; енергетичному менеджменту; системам освіти; цифровій економіці; менеджменту інновацій; розвитку зеленої енергетики; розумним мережам; цифровому маркетингу, маркетингу здорового харчування.

Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.

ПЕРШИЙ ДОСВІД ERASMUS YOUTHS EXCHANGE

«Кажуть, перші рази запам'ятовуються назавжди і я з цим повністю згодна. Мій перший проект був у Словенії. Здавалося б, непомітна країна, член європейського союзу, але яка ж краса її оточує... Їдучи в автобусі до місця проведення, ми не встигали знімати та фотографувати побачене через вікно: всюди гори, полонини та неземні краєвиди…

 

Приймав команду не менш мальовничий кемпінг "Menina". Нам навіть випала нагода познайомитися з його власником, який гостинно пригостив смаженою на грилі кукурудзою. Він, як і значна частина словенців, вільно володіє англійською. Це для нас було приємним бонусом.

 

Молодіжний обмін був присвячений темі захисту навколишнього середовища. Для всебічного його дослідження організатори пропонували безліч неформальних способів освіти. На обміні були присутні учасники 6 команд з 7 країн світу: України, Сакартвелло, Словенії, Єгипту, Мальти, Філіппін, Йорданії. Ми виконували різноманітні завдання, які розвивали наші креативність та критичне мислення.

 

Найбільше мені запам'яталося розроблення бізнес-ідей для місць дослідження культурної спадщини Йордану. Йорданська команда розповіла про матеріальну і нематеріальну культурну спадщину своєї країни, а нашим завданням було запропонувати екологічно спрямовані бізнес-ідеї, щоб люди могли досліджувати Йорданію та не завдавати шкоди екології. Українська команда запропонувала створити еко-кемпінг навколо термального джерела. Наші йорданські друзі відмітили, що навколо є лише один готель, відвідувачі якого не були достатньо поінформовані щодо важливості збереження пам'ятки. А еко-кемпінг як раз дозволяє отримати не тільки місце для проживання, але й збільшення рівня поінформованості.

 

Я дуже вдячна організаторам та учасникам програми. Цей перший для мене молодіжний обмін  виявися не тільки інформативним, але й веселим.

 

Erasmus+ - це досвід, який варто спробувати хоча б раз!» - ділиться своїми враженнями Тетяна Болотна, студентка четвертого курсу бакалаврату спеціальності "Маркетинг".

НАУКОВЦІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ В БОЛГАРІЇ

Впродовж 18-21 серпня 2024 року у місті Бургас (Болгарія) відбулась міжнародна конференція "Economy & Business 2024", яка зібрала учених 19 країн, серед яких були представники кафедри маркетингу Сумського державного університету.

Так, доцент кафедри Артем АРТЮХОВ виступив з доповіддю "University as a unit of the innovation cluster "education-science-business: marketing issues", а доцентка кафедри Людмила САГЕР представила доповідь "A comprehensive assessment of inclusive growth: a cross-country analysis using an integral indicator".

За результатами конференції набуто нові наукові контакти та проведено перемовини щодо подальших спільних досліджень із іноземними науковцями-учасниками конференції.

ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ-МАРКЕТОЛОГАМИ У ДРУЖНІЙ НЕВИМУШЕНИЙ ОБСТАНОВЦІ

13 вересня 2024 року відбулася зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ.

До заходу долучилися студенти-маркетологи першого, другого, четвертого курсів бакалаврату, першого курсу магістратури та викладачі кафедри маркетингу.  

У дружній невимушеній обстановці за переглядом фільму "Дуель братів. Історія фірм Adidas та Puma" привітали студентів з початком навчального року, поділилися враженнями від перших тижнів навчання та планами щодо реалізації нових невгамовних ідей.

Цікаво було дізнатися від першокурсників про усвідомлений вибір при вступі на спеціальність "Маркетинг" та очікування від кафедри та університету.

До речі, співвласником закладу, в якому відбулася зустріч, є Марина СТЕШЕНКО, студентка четвертого курсу спеціальності "Маркетинг" рівня бакалавр, яка отримала зворотній зв'язок та безліч ідей щодо подальшого просування власної компанії на ринку м. Суми.

 

УЧАСТЬ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ З MACHINE LEARNING ТА DATA SCIENCE

На початку серпня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у роботі Lviv Data Science Summer School на базі Факультету прикладних наук Українського католицького університету.

Метою цієї школи є надання можливостей українським дослідникам комунікувати з експертами в сфері Machine Learning, Data Science та Artificial Intelligence зокрема.

До участі в школі була залучена молодь з різних регіонів України, зі спеціалізацією досліджень у різних галузях науки (як гуманітарних, так і технічних).

У рамках літньої школи учасників познайомили з останніми розробками та новітніми методологіями в сфері машинного навчання. Була можливість прослухати цікаві лекції від науковців та практиків з України, США, Їзраїлю. Програма школи також включала роботу над спільними проєктами у групах та їх презентацію.

Інноваційний досвід, здобутий під час літньої школи, Наталія планує застосувати у власних наукових дослідженнях.

ВІТАЄМО З ПОЧАТКОМ НАВЧАННЯ В МАГІСТРАТУРІ

Дорогі студенти-магістри першого курсу!

Щиро вітаємо вас із початком навчання в магістратурі!

Це час нових можливостей, відкриттів та звершень. Це можливість здобувати нові знання, розвивати свої таланти та наближатися до здійснення невгамовних мрій.

Бажаємо вам сил, наснаги, творчого підходу до всіх завдань. Нехай ваш шлях до знань буде легким та захоплюючим, а успіхи — значними!

Нехай цей навчальний рік стане ще однією щаблиною до великих досягнень!

ВИПУСКНИЙ МАРКЕТОЛОГІВ-БАКАЛАВРІВ 2024

20 липня 2024 року пройшов випускний у маркетологів-бакалаврів.

Майже всі чотири роки навчання пройшли онлайн через пандемію та повномасштабне вторгнення рф. Проте в цьому році було найбільше випускників з червоними дипломами.

Ми пишаємося вашими досягненнями. Бажаємо вам подальших успіхів, невичерпної енергії, наснаги та натхнення у вашій діяльності. 

Із гордістю і вдячністю дякуємо кожному за вклад у життя кафедри маркетнигу. Нехай ваші знання знайдуть застосування, а професіоналізм принесе Вам визнання та втілення в життя всіх невгамовних задумів.

Щирі вітання випускникам 2024 року! До зустрічі в магістратурі!