ВІТАЄМО З УСПІШНИМ ЗАХИСТОМ ДИСЕРТАЦІЇ

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає свою колегу Лілію ХОМЕНКО з успішним захистом дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії.

Тема дисертаційного дослідження: «Організаційно-економічні засади функціонування малих та середніх підприємств служби крові», за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Наукові керівники: Ігор ВАКУЛЕНКО, к.е.н., асистент кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету,

Людмила САГЕР, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри маркетингу Сумського державного університету.

Вітаємо дисертантку із блискучим захистом! Щиро бажаємо великої впевненості, сміливих ідей та безмежного натхнення у всіх майбутніх зусиллях.

З матеріалами дисертації можна ознайомитись на сайті університету

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ "ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА СТІЙКІСТЬ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ: ЕКОНОМІЧНІ, СОЦІАЛЬНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ"

Кафедра маркетингу разом з Лондонською академією науки та бізнесу (Великобританія) стали співорганізаторами IV Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка відбулася 6-7 вересня 2024 р. 

Серед спікерів були представники з України, Франції, Польщі, Індії та Гани.

Тематика доповідей була присвячена цифровізації та стійкості; управлінню розвитком; прогнозуванню та форсайтингу; штучному інтелекту; когнітивним технологіям; енергетичному менеджменту; системам освіти; цифровій економіці; менеджменту інновацій; розвитку зеленої енергетики; розумним мережам; цифровому маркетингу, маркетингу здорового харчування.

Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.

НАУКОВЦІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ В БОЛГАРІЇ

Впродовж 18-21 серпня 2024 року у місті Бургас (Болгарія) відбулась міжнародна конференція "Economy & Business 2024", яка зібрала учених 19 країн, серед яких були представники кафедри маркетингу Сумського державного університету.

Так, доцент кафедри Артем АРТЮХОВ виступив з доповіддю "University as a unit of the innovation cluster "education-science-business: marketing issues", а доцентка кафедри Людмила САГЕР представила доповідь "A comprehensive assessment of inclusive growth: a cross-country analysis using an integral indicator".

За результатами конференції набуто нові наукові контакти та проведено перемовини щодо подальших спільних досліджень із іноземними науковцями-учасниками конференції.

УЧАСТЬ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ З MACHINE LEARNING ТА DATA SCIENCE

На початку серпня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у роботі Lviv Data Science Summer School на базі Факультету прикладних наук Українського католицького університету.

Метою цієї школи є надання можливостей українським дослідникам комунікувати з експертами в сфері Machine Learning, Data Science та Artificial Intelligence зокрема.

До участі в школі була залучена молодь з різних регіонів України, зі спеціалізацією досліджень у різних галузях науки (як гуманітарних, так і технічних).

У рамках літньої школи учасників познайомили з останніми розробками та новітніми методологіями в сфері машинного навчання. Була можливість прослухати цікаві лекції від науковців та практиків з України, США, Їзраїлю. Програма школи також включала роботу над спільними проєктами у групах та їх презентацію.

Інноваційний досвід, здобутий під час літньої школи, Наталія планує застосувати у власних наукових дослідженнях.

ВИПУСКНИЙ МАРКЕТОЛОГІВ-БАКАЛАВРІВ 2024

20 липня 2024 року пройшов випускний у маркетологів-бакалаврів.

Майже всі чотири роки навчання пройшли онлайн через пандемію та повномасштабне вторгнення рф. Проте в цьому році було найбільше випускників з червоними дипломами.

Ми пишаємося вашими досягненнями. Бажаємо вам подальших успіхів, невичерпної енергії, наснаги та натхнення у вашій діяльності. 

Із гордістю і вдячністю дякуємо кожному за вклад у життя кафедри маркетнигу. Нехай ваші знання знайдуть застосування, а професіоналізм принесе Вам визнання та втілення в життя всіх невгамовних задумів.

Щирі вітання випускникам 2024 року! До зустрічі в магістратурі!

ВІТАЄМО НАТАЛІЮ ЛЕТУНОВСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

 Вітаємо з днем народження!

Нехай кожен день буде сповнений радістю,

посмішками та чудовими емоціями! 

Нехай множаться й збуваються мрії та бажання!

Гарного настрою, наснаги, творчих злетів, потужних звершень!

КІПР: ЗДІЙСНЕННЯ МРІЇ ТА ЕФЕКТИВНО ПРОВЕДЕНИЙ ЧАС

"Це мій 3-й проект в іншій країні. На цей раз - КІПР. Звучить як мрія... Насправді так і є.

Про волонтерський проект дізналась від подруги з попереднього проекту в Греції, яка вже там була. Отож разом з нею, вирішили відправитись на місяць на острів Кіпр).

Проживали на базі готелю в чудових апартаментах біля моря. Годували нас тричі на день. Постійно возили на екскурсії та у різні міста Кіпру. А ще, близько тижня ми жили у горах. Звучить чудово! 

Але, як волонтери, ми виконували свої задачі: прибирали територію, фарбували паркан, висаджували квіточки, допомагали, організовували воркшопи.

Більш того, воркшопи організовувались і для нас. Ми дізнались як правильно складати резюме в Europass. Було цікаво послухати, як правильно робити mind maps, але завдяки кафедрі маркетингу СумДУ, цю тему я знала досконало. Розмовляли про домашнє насилля з запрошеними спікерами та багато іншого.

Отож, це був чудовий час, проведений ефективно і з користю" - ділиться своїми враженнями від участі у закордонному волонтерському проекті студентка другого курсу Анна КОРЖ.

INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE

6 червня 2024 року відбулася Міжнародна наукова онлайн-конференція «Інноваційні, соціально-економічні виклики». Його учасниками стали студенти та аспіранти кафедри маркетингу.

Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ.

Під час конференції було обговорено низку актуальних питань:

  1. розвиток бренду «Зроблено в Україні»;
  2. особливості зеленого маркетингу;
  3. дослідження в нейромаркетингу;
  4. цифровізація бізнес-процесів ІТ-підприємств.

Загалом конференція пройшла у форматі жвавого обговорення актуальних викликів суспільства. Його основні меседжі будуть опубліковані у збірнику матеріалів.

ESC ВОЛОНТЕРСТВО ПЕРШОКУРСНИЦІ

"Нещодавно я завершила моє перше esc волонтерство. Чим ми тільки не займалися: проводили уроки в школах, організовували квізи, ігри та купу інших заходів. Неочікувано, але я полюбила роботу з дітьми, хоча на початку це видавалося дуже складним.

Інша приємна частина проекту - це люди. Ми були великою, проте дружною командою з 8 країн.Купа годин, проведених за розмовами про наші культури, історію та просто про життя, зробили нас настільки близькими, що в останній день було неймовірно сумно прощатися і неможливо зупинити сльози.

Для мене цей проект про новизну та відкриття: кожного дня я дізнавалася цікаві факти про життя в Європі, вивчення мов та спілкування з людьми, які мають інший досвід.

Я навіть дуже змінилася як людина, бо постійно стикалася з викликами. Наприклад, перший тиждень спілкування виключно англійською був неймовірно складним та стресовим Проте, зараз я почуваюся комфортно говорячи на іншій мові, хоч і досі роблю купу помилок. 
Також тут я вперше виступала перед великою аудиторією, на щастя, мене підтримала моя команда та навіть дівчинка з Польщі.

Без сумніву, це найкраще рішення в моєму житті, безцінний досвід та теплі спогади. Безмежно вдячна всім людям, з якими я провела цей місяць і ще більше вдячна @ngo_stella_ за те, що дали мені можливість бути тут та @biemsumdu за якісну освіту в будь-який час" - ділиться спогадами студентка першого курсу Ліза Щегельська.

ЗАХИСТ ЗВІТІВ З ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ

6-7 червня 2024 року відбувся захист звітів з переддипломної практики.

Студенти-маркетологи 4 курсу презентували свої напрацювання під час проходження переддипломної практики на підприємствах різних галузей:

  1. виробника лако-фарбових матеріалів ТОВ «ВП «Полісан»;
  2. мережі зоомагазинів «Master Zoo»;
  3. текстильній фабриці «СумиКамволь»;
  4. виробника сантехніки ТОВ «НВО АДАМАНТ СК»;
  5.  підприємстві з переробки та реалізації лікарсько-рослинної сировини ТОВ «Сумифітофармація»;
  6. закладах Horeca Queen (м. Суми), кафе-кондитерській Sofochka; «Esco Club» (м. Ромни), "Вікторія" (с. Улянівка, смт. Недригайлів);
  7. магазинах одягу «Caporicco», «Comfort Room»;
  8. пекарнях ТОВ «Діоніс груп» (“Сімейна пекарня”, “Сито”, “Кебаб”);
  9. агропромислових підприємствах ПФ «Комагросервіс»;
  10. ФОПа-фахівця з юридичної сфери та ін.

Бажаємо оптимізму, наснаги у підкоренні нових вершин та успіхів на захисті бакалаврських робіт.

 

ПЕРЕМОГА У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ДИПЛОМНИХ ПРОЄКТІВ

27 червня 2024 року було оголошено результати Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг» на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту.

Цьогоріч випускниця спеціальності «Маркетинг» Анастасія БРЕЧКА отримала приз та диплом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем вищої освіти бакалавр.

Тема роботи «Модернізація бренду кав'ярні корисних солодощів за допомогою інструментів цифрового маркетингу».

Керівник роботи – доцент кафедри маркетингу СумДУ Наталія ЛЕТУНОВСЬКА.

Щиро вітаємо Анастасію та її наукового керівника та бажаємо подальших наукових досягнень!

 

УСПІШНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "МАРКЕТИНГ"

6 червня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності "Маркетинг" першого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої перші наукові здобутки, а також мали можливість обговорити їх із присутніми експертами. На заході були присутні Дмитро Прошкін, трейд-маркетолог компанії Procter & Gamble, Олег Олефіренко, директор ТОВ "Технохім", та Ганна Швіндіна, д.е.н., професорка та доцентка Школи менеджменту Американського університету в Києві, виконавча директорка ГО «Центр освіти впродовж життя». Їхня участь у заході сприяла підготовці здобувачів освіти рівня доктора філософії, оскільки вони поділилися цінними інсайтами з практичного досвіду в маркетингу, управлінні бізнесом та інноваційних підходах у навчанні.

Звіти представили аспіранти:

Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств", наук. керівник - д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)

  • Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження "Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях", наук. керівник - д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
  • Дмитро ХАРЧЕНКО (тема дис. дослідження "Формування маркетингової діджитал-стратегії позиціонування закладів освіти", наук. керівник - д-р хабіліт., проф. Польцин Я.)
  • Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження "Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах", наук. керівник - д.е.н., проф. Білан Ю.В.)

Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:

  1. публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
  2. стажуваннях у закордонних університетах; 
  3. активному просуванню у роботі над дисертацією. 

Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ

18–26 червня 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів.

Вони проходили в змішаному форматі: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами.

До речі, в цьому році було ще більше захистів англійською мовою!

Цікаві теми, амбіціозні ідеї, інтригуючІ презентації…

Цифровий маркетинг і штучний інтелект, маркетингові комунікації на засадах ефективного управління відходами, маркетингова діяльність рекламних платформ, Рекламна діяльність ресторану, маркетингова стратегія салону краси, SMM-стратегія просування юридичних послуг, маркетингове управління в театральному мистецтві, маркетинг текстильного B2B підприємства, цифровий маркетинг в індустрії моди…

Бажаємо невгамовного руху та ще більше приємних зустрічей в стінах університету під час навчання в магістратурі.

НОВІ ЗДОБУТКИ #НЕВГАМОВНИХ АСПІРАНТІВ!

Аспірант освітньої програми 075 Маркетингу Сергій ПІМОНЕНКО отримав грант на участь у міжнародній зустрічі NOGUA 2024, яка пройшла з 3 по 6 червня у Львові! Ця зустріч зібрала фахівців з усього світу для обговорення найважливіших питань у сфері телекомунікацій. Крім того, Сергій отримав грант для відновлення мережі у прифронтовій території, що є надзвичайно важливим кроком для покращення зв'язку в регіонах, які найбільше постраждали від конфлікту.

Мережеві оператори світу об'єдналися задля спільної мети: «Keep Ukraine Connected!» Ця ініціатива є ключовою у забезпеченні стабільного зв'язку та інформаційної підтримки для всіх громадян України, особливо в умовах війни. Зустріч NOGUA стала платформою для обговорення нагальних питань та демонстрації проєктів відновлення української телекомунікаційної інфраструктури. Учасники ділилися досвідом, представляли інноваційні рішення та розробляли спільні стратегії для покращення ситуації.

Настав час для NOGUA - Network Operators Group of Ukraine! Це об'єднання має на меті зміцнити співпрацю між українськими та міжнародними фахівцями, щоб разом долати виклики та забезпечити надійний зв'язок у всіх куточках країни.