Вітаємо з Днем маркетолога!
Невгамовного руху,
цікавих проектів,
креативних ідей
та завжди влучного попадання в ціль!
Вітаємо з Днем маркетолога!
Невгамовного руху,
цікавих проектів,
креативних ідей
та завжди влучного попадання в ціль!
24.10.2023 року відбулася відкрита лекція від італійського професора на тему «Tightness and Loseness as cultural factors: an application to explain vaccination attitudes».
Спікер заходу – Вінченцо АЛЬФАНО, професор університету Неаполя «Parthenope» (Італія).
Лектор поділився результатами власного дослідження щодо вимірювання скутості та розкутості як культурного фактору. Він розповів про:
Зустріч була цікава та корисна. Даний захід сприяє розумінню ролі культури у формуванні реакції на зовнішні ризики.
24.10.2023 року відбудеться відкрита лекція на тему «Tightness and Loseness as cultural factors: an application to explain vaccination attitudes».
Лектором заходів буде Вінченцо Альфано, професор університету Неаполя «Parthenope» (Італія).
Початок лекції о 14:00.
Мова: англійська.
Захід відбудеться за посиланням.
Усі учасники відкритої лекції отримають сертифікат.
Невгамовні продовжують комунікацію з іноземними партнерами.
Цього разу Олена Чигрин та Тетяна Пімоненко відвідали Tokat Gaziosmanpasa University (м. Токат, Туреччина) в рамках КА171 ІСМ Ерасмуз проєкт “Stuff week”.
Програма заходів включала ознайомлення з інноваційними практиками організації академічних кампусів, забезпечення навчального процесу в сучасних умовах, запровадження програм академічної мобільності персоналу та студентів університетів Туреччини, Тайланду, Малайзії, Індонезії, Косово, Тунісу.
Учасники відвідали інноваційний технопарк університету та ознайомились з особливостями залучення бізнес сектору до академічної спільноти.
Усі бажаючі та прихильники маркетингу та Telegram мали неймовірну можливість взяти участь у заході, що пройшов 18 жовтня о 13:00 в рамках проєкту кафедри маркетингу "Будь експертом з невгамовними".
До тренінгу "Стікери на Telegram: від ідеї до дизайну" нас доєдналися як школярі з м. Суми та Сумської області, так і студенти 1-4 курсів, які прагнуть вивести свою творчість на новий рівень.
Особливий гість заходу, Микита ПАВЛЕНКО, Junior Product Manager в Travel Point, поділився своїм багаторічним досвідом у створенні стікерів для Telegram. Учасники заходу мали можливість дізнатися про всі аспекти цього мистецтва, від появи ідеї до створення дизайну, від тематичного вибору до кращих практик дизайну стікерів.
Спільно з Микитою учасники дізналися:
✅ Як розуміти процес створення стікерів для Telegram з початку до кінця.
✅ Як обирати тему та ідеї для стікерів, які стануть неперевершеними.
✅ Практичні поради та секрети створення власних стікерів.
Цей тренінг надав всім учасникам можливість не тільки розвивати свої навички дизайну, а й приєднатися до креативної спільноти невгамовних та знайти нових друзів.
Дякуємо всім, хто взяв участь, за вашу активність і ентузіазм!
12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців".
Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
До участі були запрошені представники і представниці мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ), органів місцевого самоврядування (які працюють із бізнесом), громадських організацій і бізнес-об’єднань і, звісно, студентів даних профілів.
Цей захід позиціонувався як «Вибір правильних платформ для Вашого бізнесу». Студенти, як майбутні фахівці, могли ознайомитись із практичним досвідом спікерів та краще опрацювати тематику позиціонування бізнесу, вибору цільової аудиторії та онлайн-платформ для просування.
Дякуємо за можливість долучення до такого цікавого заходу.
Запрошуємо на захід, який перетворить вашу творчість у реальність! 18 жовтня о 13.00 в рамках проєкту кафедри маркетингу "Будь експертом з невгамовними" відбудеться надзвичайно цікавий тренінг "Стікери на Telegram: від ідеї до дизайну", який проведе наш спеціальний гість, Микита ПАВЛЕНКО, Junior Product Manager at Travel Point.
На цьому тренінгу ви дізнаєтесь, як створити найкрутіші стікери для свого Telegram-каналу чи чату, починаючи з ідеї і завершуючи дизайном. Микита поділиться своїми власними відмінними практичними знаннями та досвідом у сфері дизайну стікерів для популярної платформи Telegram.
Чого очікувати від тренінгу:
📢 Розуміння процесу створення стікерів для Telegram від початку до кінця.
📢 Поради щодо вибору теми та ідеї для ваших стікерів.
📢 Практичні поради щодо створення яскравих та цікавих стікерів.
Цей тренінг - чудова нагода не лише вдосконалити свої навички дизайну, а й долучитися до креативної спільноти Telegram.
Дата: 18 жовтня
Час: 13.00
Місце: http://meet.google.com/zgs-adwy-bqv
Не пропустіть цю можливість створити свої власні стікери та приєднатися до спільноти творців Telegram-контенту.
Будьте готові до захоплюючого досвіду та безмежної креативності!
#Невгамовній Катерині Шевченко призначена стипендія Президента України на 1 семестр 2023/2024 н.р.!
Лише п’ятьом студентам СумДУ призначена дана стипендія, і серед них - талановита студентка-маркетолог 4 курсу Катерина Шевченко.
Катя, вітаємо з ще одним досягненням і бажаємо подальшого невгамовного розвитку та нових особистих і професійних перемог!
Про інші досягнення Катерини можна ознайомитися за посиланням: Невгамовна Катерина Шевченко у "Книзі рекордів освіти Сумщини-2023"
Вітаємо з днем народження!
Бажаємо невгамовної енергії
та сил для підкорення нових вершин!
Хай Ваше інноваційне мислення
сприяє реалізації найсміливіших задумів та планів!
12 жовтня студенти III курсу спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни Марії МІНЧЕНКО "Цифровий маркетинг" відвідали вебінар від Вʼячеслава ЮРЕНКО (Founder 4Limes, Global Remote Staff) «Майбутнє YouTube і соціальних мереж» та отримали унікальну можливість поглибити свої знання у галузі цифрового маркетингу.
На заході обговорили ключові питання, пов'язані з майбутнім YouTube та соціальних мереж у контексті штучного інтелекту. Основні теми обговорення включали:
Вебінар надав студентам можливість отримати цінні знання та інструменти, які допоможуть їм в подальших кар'єрних зусиллях у галузі цифрового маркетингу. Кафедра маркетингу завжди прагне забезпечити своїм студентам актуальні знання та практичні навички, необхідні для успіху в цифровому світі! 🚀📊
Кафедра маркетингу разом з Лондонською академією науки та бізнесу (Великобританія) стали співорганізаторами Міжнародної міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком: економічні, соціальні та екологічні аспекти», яка відбулася 14-15 жовтня 2023 р.
Серед спікерів були представники з України, Франції, Польщі, Індії та Гани.
Тематика доповідей була присвячена цифровізації та стійкості; управлінню розвитком; прогнозуванню та форсайтингу; штучному інтелекту; когнітивним технологіям; енергетичному менеджменту; системам освіти; цифровій економіці; менеджменту інновацій; розвитку зеленої енергетики; розумним мережам; цифровому маркетингу.
Збірник тез конференції подано до БД Scopus та Web of Science з метою їх подальшої індексації.
Хей, гайс, час оновити нашого #domchika! А хто зможе краще за всіх зробити дизайн стікерів⁉️ Звісно наші невгамовні студенти та абітурієнти😎
Умови конкурсу наступні:
🔸️ бути підписником нашої сторінки в instagram dom_sumdu;
🔸️ вподобати допис з умовами конкурсу;
🔸️ створити стікер-пак (кількість стікерів : 3);
🔸️ головний герой: #domchik;
🔸️ опублікувати свої стікери у себе в сторіс з відміткою нашого профілю dom_sumdu (твій профіль має бути відкритим😉).
❗️Дедлайн 23.00 23 жовтня 2023 року❗️
3х переможців визначимо за тиждень: першого оберемо за кількістю лайків, другий визначить - random.org, а третій отримає приз симпатій від викладачів @dom.
🎁 наш фірмовий мерч.
Умови розіграшу дійсні для нашого профілю в instagram dom_sumdu😉.
Тримай 🌊невгамовності!
12 жовтня 2023 року на базі філії кафедри було проведено практичне заняття для студентів другого курсу (МК-11, МК-11-2) освітньої програми «Маркетинг».
В рамках вивчення дисципліни Marketing Advanced Олег ОЛЕФІРЕНКО, директор підприємства ТОВ «ТЕХНОХІМ» та Тетяна ПІМОНЕНКО розповіли про сучасні тендеції розроблення смарт дизайну продукції.
Студенти дізнались про систему контролю якості продукції, міжнародні вимоги до сертифікації продукції, отримання сертифікатів ISO9000.
25 жовтня (середа) о 13:30 відбудеться Marketing Quiz від незмінного партнера платформи розумного відпочинку «ГРАЙ!».
Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9)
Для кого: учні 10-11 класів та студенти.
Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за посиланням.
Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще 😉.
Досконало розумітися на маркетингу не обов’язково, але можна круто провести час.