АКТИВНА ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ДИСКУСІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МАРКЕТИНГ В ІНТЕРНЕТІ

12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців".

Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

До участі були запрошені представники і представниці мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ), органів місцевого самоврядування (які працюють із бізнесом), громадських організацій і бізнес-об’єднань і, звісно, студентів даних профілів.

Цей захід позиціонувався як «Вибір правильних платформ для Вашого бізнесу». Студенти, як майбутні фахівці, могли ознайомитись із практичним досвідом спікерів та краще опрацювати тематику позиціонування бізнесу, вибору цільової аудиторії та онлайн-платформ для просування.

Дякуємо за можливість долучення до такого цікавого заходу.

НОВА ПЕРЕМОГА НЕВГАМОВНОЇ КАТЕРИНИ ШЕВЧЕНКО

#Невгамовній Катерині Шевченко призначена стипендія Президента України на 1 семестр 2023/2024 н.р.!

Лише п’ятьом студентам СумДУ призначена дана стипендія, і серед них - талановита студентка-маркетолог 4 курсу Катерина Шевченко. 

Катя, вітаємо з ще одним досягненням і бажаємо подальшого невгамовного розвитку та нових особистих і професійних перемог!

Про інші досягнення Катерини можна ознайомитися за посиланням:  Невгамовна Катерина Шевченко у "Книзі рекордів освіти Сумщини-2023"

МАЙБУТНЄ YOUTUBE І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ЕПОХУ AI 

12 жовтня студенти III курсу спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни Марії МІНЧЕНКО "Цифровий маркетинг" відвідали вебінар від Вʼячеслава ЮРЕНКО (Founder 4Limes, Global Remote Staff) «Майбутнє YouTube і соціальних мереж» та отримали унікальну можливість поглибити свої знання у галузі цифрового маркетингу. 

На заході обговорили ключові питання, пов'язані з майбутнім YouTube та соціальних мереж у контексті штучного інтелекту. Основні теми обговорення включали: 

  1. Зміни на ринку контент-маркетингу: дізналися, як очікується, що YouTube змінить ландшафт контент-маркетингу у 2024 році та які стратегії маркетингу будуть актуальними. 
  2. Побудова контенту в епоху AI: отримали важливі вказівки та інсайти щодо створення автоматизованого контенту на платформах YouTube, TikTok, Instagram та Facebook. Вони дізналися, як забезпечити неперервний потік якісного контенту для аудиторії. 
  3. Автоматизація процесу написання сценарію: отримали уявлення про використання нейромереж для автоматизації процесу створення сценаріїв для відеоконтенту. Це дозволяє ефективно виробляти ідеї для відео та швидко розробляти сценарії. 
  4. Автоматизація процесу озвучення та монтажу: дізналися, як за допомогою нейромереж можна спростити та прискорити процеси озвучення та монтажу відеоконтенту. Це забезпечує високу якість та продуктивність у виробництві відео. 
  5. Перспективи розвитку маркетингу в епоху AI: студенти також обговорили перспективи та можливості використання штучного інтелекту в сфері маркетингу та як це може змінити галузь. 

Вебінар надав студентам можливість отримати цінні знання та інструменти, які допоможуть їм в подальших кар'єрних зусиллях у галузі цифрового маркетингу. Кафедра маркетингу завжди прагне забезпечити своїм студентам актуальні знання та практичні навички, необхідні для успіху в цифровому світі! 🚀📊

КОНКУРС НА КРАЩИЙ СТІКЕР-ПАК ДЛЯ #DOM

Хей, гайс, час оновити нашого #domchika! А хто зможе краще за всіх зробити дизайн стікерів⁉️ Звісно наші невгамовні студенти та абітурієнти😎

Умови конкурсу наступні:
🔸️ бути підписником нашої сторінки в instagram dom_sumdu;
🔸️ вподобати допис з умовами конкурсу;
🔸️ створити стікер-пак (кількість стікерів : 3);
🔸️ головний герой: #domchik;
🔸️ опублікувати свої стікери у себе в сторіс з відміткою нашого профілю dom_sumdu (твій профіль має бути відкритим😉).

❗️Дедлайн 23.00 23 жовтня 2023 року❗️

3х переможців визначимо за тиждень: першого оберемо за кількістю лайків, другий визначить - random.org, а третій отримає приз симпатій від викладачів @dom.

🎁 наш фірмовий мерч.                                          
Умови розіграшу дійсні для нашого профілю в instagram dom_sumdu😉.                                                
Тримай 🌊невгамовності!

СВЯТКУЄМО МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА РАЗОМ З DOM

25 жовтня (середа) о 13:30 відбудеться Marketing Quiz від незмінного партнера платформи розумного відпочинку «ГРАЙ!».

Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9)

Для кого: учні 10-11 класів та студенти.

Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за посиланням.

Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще 😉.

Досконало розумітися на маркетингу не обов’язково, але можна круто провести час.

З ДНЕМ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ

Щиро вітаємо з професійним святом – Днем працівників освіти!

Бажаємо вам щастя і здоров'я, невгамовного запалу і пристрасті у роботі,

щоб ви виховали ще не одне гідне, розумне та освічене покоління.

Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива,

а в усіх Ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача!


 

СКРОМНІ ПОРАДИ ВІД ВЛАСНИКІВ МІЖНАРОДНИХ БІЗНЕСІВ

6-8 жовтня проходить конференція «Лабораторія онлайн-бізнесу». До неї долучилися студенти першого та четвертого курсу в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (гр. МК-31) та «Blogging and Influencer Marketing» (МК-01), викладач Лілія ХОМЕНКО.

Під час 3-денної конференції виступають надзвичайно круті спікери світових компаній, про деяких з них вперше дізнаєшся зі сторінок Forbes. Засновники / CEO компаній «Нова пошта», Genius.Space, 3DLOOK, IQ STAR, TARYAN GROUP, SOHINA GLOBAL, Traffic Devils, BlitzMetrics, THE / DVIZH, Work.ua, TA Ventures, які успішні на міжнародній арені, - поділилися своїм досвідом, кейсами, порадами…

Головні ідеї, які прослідковувалися в доповідях різних спікерів:

  1. мають значення люди, особистості, скіли, а не ідеї, продажі, клієнти…;
  2. потрібно діяти на випередження, розробляти та запускати стартами на етапах зародження тенденцій, а не коли їх усі підхопили;
  3. скромність – це погано, і головна проблема в тому, що про вас мало хто знає, а не те, що немає продажів, клієнтів;
  4. щоб стати успішним, потрібно займатися тим, що подобається, і відточувати свою майстерність;
  5. слід дивитися, що роблять інші – і робити інакше.

Даний захід заряджає, змушує повірити в свої сили та надихає на нові невгамовні звершення.

СТРАТЕГІЇ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ: ДОСВІД ЄС ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ – ОНЛАЙН-ДИСКУСІЯ

28 вересня 2023 року відбулося онлайн-обговорення особливостей формування стратегій зелених кампусів в рамках Модулю Жана Моне (101085427 GCAM — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).  З доповіддю виступив професор Юрій Білан, професор кафедри маркетингу (СумДУ, Україна), доцент, факультету менеджменту (Жешувський технологічний університет, Польща), науковий співробітник центру прикладних економічних досліджень (Університет Томаса Бати, Чехія). 

Захід відвідали не лише студенти Сумду та докторської школи Жешувського технологічного університету, а й деякі професори з іноземних університетів. 

До дискусії приєднались аспірантки Докторської школи Щецинського університету Вейі Сяном, яка  поділилась досвідом  функціонування зеленої економіки в університетському містечку та Путі Сінансарі, яка розповіла про роль університету в розвитку циркулярної економіки.

Джінюе Янг поділилась досвідом управління стресом та розвитком індивідуальної, соціальної та екологічної стійкості в університеті. 

В якості запрошеного спікера виступили:

  1. доктор Сусі Вілуєнг Асті з Технологічного інституту Сепулух Нопембер (Індонезія)
  2. професор США, директор докторської школи Щецинського університету Ярослав Корписа.

ГЛОБАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

27 вересня 2023 р. бакалаври четвертого курсу (гр. МК-01, ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1) в рамках вивчення дисциплін "Логістика" (викладач Євгенія ЗЯБІНА) та "Foresight Marketing" (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) долучились до вебінару від Школи бізнесу Нова пошта.

Спікери вебінару Альона Возненко — директорка аграрного маркетплейса adam.ua, та Олена Твердовська — директорка Департаменту підтримки клієнтів Nova Global поділилися практичиними кейсами та власним одсвідом співпраці з іноземними ринками збуту. 

Зустріч була цікава та корисна, ключовими питаннями були такі: 

  1. Які перспективи для підприємців відкриває ринок Молдови?
  2. Що необхідно знати бізнесу про цей ринок та його споживачів?
  3. На що звернути увагу при створенні маркетингової стратегії?
  4. Які правові та митні аспекти необхідно врахувати?
  5. Як ефективно спланувати логістику у Молдову?

КРЕАТИВ ВСУПЕРЕЧ ВІД SENDPULSE ТА ОЛЬГИ КОКОШКО

28 вересня 2023 року відбувся захопливий вебінар від SendPulse та Ольги Кокошко (бренд-стратегині та володарки Effie Grand Prix).

До нього долучилися студенти першого та четвертого курсу в рамках дисциплін "Основи маркетингової діяльності" (викладач Лілія ХОМЕНКО) та "Ризикологія" (викладач Яна КРИВИЧ).

Ольга Кокошко розповіла, як використовувати креатив попри все: війну, кризу, бюджети, правила ринку, неслухняних клієнтів та навіть попри себе.

Також спікер розповіла про рушійну силу маркетингу та поділилася корисними порадами, як справлятися зі складними ситуаціями.

Захід видався насиченим, цікавим та захопливим!

 

ЛАБОРАТОРІЯ ОНЛАЙН БІЗНЕСУ 2023 В ОНЛАЙН ФОРМАТІ

6-8.10.2023 відбудеться наймасшабніша у Східній Європі подія в темі залучення клієнтів з інтернету. Цього року в онлайн форматі.
Буде дещо особливе:
Неймовірний склад спікерів. Виступлять експерти світового рівня. Засновники та керівники компаній, які роблять мільйонні обороти через інтернет.
Тільки практика. Конкретні інструменти, які можна впровадити у свій бізнес. Те, що одразу приведе до результату. 6-12 місяців - саме на стільки ви відриваєтеся від конкурентів, якщо використовуєте хоча б 50% контенту.
Заряд енергії та мотивації. Деякі учасники кажуть, що мотивації та енергії вистачає на рік уперед, до наступної Лабораторії.
Організатори - команда Genius.Space.
Реєстрація та більше інформації про захід: https://genius.space/lob/

ВІТАЄМО АРТЕМА АРТЮХОВА З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай у вашому житті завжди будуть три невгамовні кити:

здоров'я, щастя та удача!

Нехай вони несуть вас разом із прекрасною долею

і ніколи не відпускають!

ТІЛЬКИ МАРКЕТИНГ: НОВИЙ ПОГЛЯД НА ТЕЛЕГРАМ

Скільки разів на день кожен з нас переглядає телеграм канали? Дійсно, телеграм вже давно змінив свій статус з звичайного месенджера на новий інформаційний простір, де можливо побудувати цікаву комунікацію зі своїми клієнтами.  

28 вересня студенти третього та п’ятого курсів спеціальності маркетинг в межах дисциплін Марії МІНЧЕНКО ("Цифровий маркетинг", групи МК-11, МК-11-2, "Цифровий маркетинг: поглиблений курс", групи МК.м-31, МК.м-32) змогли почути практичні рекомендації від засновника телеграм-каналу «Труха Україна» Максима ЛАВРИНЕНКА «Як самостійно розвивати телеграм канал та їхня роль у сучасному світі». 

Як формувалась цільова аудиторія в 2,7 мільйони підписників, концепція новинної стрічки, інструментарій підтримки контенту та багато іншого дозволило по іншому подивитись на традиційне використання месенджерів в цифровому маркетингу. 

Дякуємо за 2 години насиченого спілкування та сподіваємось на більш цікаві зустрічі в майбутньому.

ВІТАЄМО АЛЛУ БОНДАРЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Хай новий оберт навколо Сонця💫

принесе нове задоволення від життя!

А відмінний настрій та бадьорий дух

прикрашають Ваші будні!