ВІТАЄМО З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Вітаємо з Днем незалежності України!

Бажаємо багатого, яскравого, безтурботного, захоплюючого і процвітаючого життя

в улюбленій вільній і незалежній країні.

ВІТАЄМО З ДНЕМ ДЕРЖВНОГО ПРАПОРА УКРАЇНИ

Вітаємо з Днем державного прапора України!

Від душі бажаємо, щоб блакитне небо було мирним і ясним, а жовті поля пшениці давали добрий урожай.

Нехай країна росте і процвітає,

а прапор України гордо майорить в височині, 

ловлячи тільки попутний вітер великих і райдужних змін.

ІНТЕНСИВ ДЛЯ ДОСВІДЧЕНИХ НАУКОВЦІВ ЩОДО ПРИНЦИПІВ ПРОЗОРОСТІ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

13.08.2023 року пройшов останній семінар із циклу «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців».

Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Під час заходу було розглянуто актуальні питання щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності та ознайомитися з кращими практиками.

Даний семінар дозволив досвідченим науковцям поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.

ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РЕДАКЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ

12.08.2023 року відбувся другий семінар із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу».

Лектором семінару був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Під час заходу було розглянуто кращі практики щодо принципів прозорості для співробітників редакційного персоналу.

Даний семінар дозволив дізнатися багато нового та поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.

ІНТЕНСИВ ДЛЯ АСПІРАНТІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

11.08.2023 року відбувся перший захід із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів».

Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Під час заходу було розглянуто ряд важливих питань щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності.

Даний семінар дозволив поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.

НОВІ ЗНАННЯ В СУМІЖНИХ ГАЛУЗЯХ ПРО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ: СЕМІНАР ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ВІЗУАЛЬНЕ СПРИЙНЯТТЯ

Доцент кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у науковому семінарі, організованому Інститутом громадського здоров’я Університету Ліверпулю. Його проводив PhD, старший викладач Алексіс МАКІН, фахівець у сфері нейродосліджень, які присвячені аналізу роботи людського мозку щодо сприйняття ним візуальної симетрії під впливом різних факторів.

Зокрема на цьому семінарі було приділено увагу впливу вживання алкоголю на візуальне сприйняття мозком інформації. Результати досліджень викликали жвавий інтерес з боку аудиторії та активну дискусію.

Участь у цьому заході дала неоціненний досвід та натхнення на проведення досліжень у суміжних сферах діяльності та сформувала усвідомлення того, що наука про здоров’я має необмежене коло питань, які науковцям та практикам ще належить вирішити.

ЦИКЛ ІНТЕНСИВІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

11-13.08.2023 року відбудеться цикл інтенсивів «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності».

Лектором заходів буде Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Будуть проведені наступні семінари:

  1. 11 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів»
  2. 12 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу»
  3. 13 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців»

Початок заходів о 10:00. Попередньо потрібно зареєструватися.

Усі учасники інтенсиву отримають сертифікат про участь у заході (6 годин, 0,2 кредити ECTS)

УСПІШНЕ СКЛАДАННЯ МІЖНАРОДНОГО МОВНОГО ТЕСТУ ECL

Нещодавно кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА  та аспірантка Лілія ХОМЕНКО успішно склали міжнародний мовний тест ECL на знання англійської мови рівня B2.

Вітаємо й бажаємо натхнення та нових звершень!

 

 

 

ПОГЛИБЛЮЄМО ЗНАННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ КАРТ КОХОНЕНА

25-27.07.2023 року викладачі та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками програми підвищення кваліфікації «Самоорганізаційні карти Кохонена у роботі науковця».

Лектором заходів була Олена ЗАРУЦЬКА - доктор економічних наук, доцент; завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро).

Під час семінарів були розглянуті питання:

  1. Метод самоорганізаційних карт Кохонена, його переваги та обмеження.
  2. Особливості ПО ViscoverySOMine.
  3. Вимоги до групи індикаторів. Алгоритм оцінювання вхідних даних.
  4. Топологія карти та інтерпретація розподілу значень індикаторів.
  5. Оцінювання паттернів однорідних груп.
  6. Дослідження змін однорідних груп у динаміці.
  7. Траєкторії об’єктів на карті, масові міграції та дослідження їх причин.
  8. Трьохрівневий аналіз результатів на агрегованому, компаративному та специфічному рівні.
  9. Перспективи використання карт Кохонена в дослідженнях.

Проведені заходи дозволили поглибити знання в частині організації наукової діяльності з використанням самоорганізаційних карт Кохонена.

СЕМІНАР ПРО ПРОДУКТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ТА СТАЛІ Й ЗДОРОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Члени команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та Анна РОСОХАТА розпочали стажування в Університеті Ліверпулю (Великобританія).
На початку липня відбулася низка зустрічей з колегами-науковцями Інституту громадського здоров’я та Школи менеджменту.
Також Наталія та Анна відвідали лекцію д-ра Офера МІНЦА, завідувача кафедри маркетингу Бізнес-школи Технологічного університету Сіднею (Австралія) про роль маркетингу в період пандемії COVID-19 та розроблення ефективних маркетингових стратегій, орієнтуючись на його продуктивність.

 


Наталія та Анна представили свої наукові дослідження щодо сталого маркетингу та досліджень ринку здорової продукції й промоції здорового способу життя.
Доречно зазначити, що ці питання становлять інтерес у Великобританії та активно досліджуються, тому обмін досвідом та колаборація між Україною та Великобританією у цих питаннях є актуальними та викликають взаємну зацікавленість.

MARKETING IN DIGITAL ENVIRONMENT: НОВИЙ ПІДРУЧНИК ЗА АВТОРСТВОМ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу. 

Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів. 

Видання вийшло за редакцією доцентки кафедри Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ та аспірантки кафедри Лілії ХОМЕНКО. Також дякуємо нашій студентці Яні ШЕВЧЕНКО за створення самобутньої обкладинки для книги.

З підручником можна ознайомитися в репозитарії Сумського державного університету.

ВІТАЄМО З ОТРИМАННЯМ ДИПЛОМУ БАКАЛАВРА!

Вітаємо з отриманням диплому бакалавра!

Бажаємо стати відмінними фахівцями не тільки в області маркетингу,

але і в області успіху, благополуччя і процвітання.

Бажаємо досягати поставлених цілей, не зупинятися перед перешкодами

і завжди бути впевненими у своїх силах!

 

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД PROMETHEUS

В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-курс від  найбільшої в Україні платформи онлайн-освіти Prometheus «Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності».

Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів: Болотна Тетяна, Лісаченко Карина, Новаківська Валерія, Опара Карина, Павленко Вероніка, Приходько Марія, Романов Антон, Руденко Богдана, Стешенко Марина, Чайка Дарина, Малик Ростислав.

 

ВІТАЄМО ІЗ УСПІШНИМ ЗАВЕРШЕННЯМ КУРСУ ВІД НОВОЇ ПОШТИ

Невгамовні студенти-маркетологи протягом навчального року встигають не тільки відвідувати заняття, а й додатково вчитися у практиків українського бізнесу.

В рамках дисципліни «Маркетингове ціноутворення» студенти-маркетологи другого курсу прослухали онлайн-інтенсив від Нової пошти «Великий курс для малого бізнесу».

Вітаємо із успішним завершенням та отриманням сертифікатів студентів:

  1. Болотна Тетяна
  2. Дубровін Єгор
  3. Лісаченко Карина
  4. Опара Карина
  5. Приходько Марія
  6. Руденко Богдана
  7. Храмова Карина
  8. Чайка Дарина
  9. Шевченко Яна
  10. Малик Ростислав
  11. Чорнобровкіна Надія

Бажаємо такої ж невгамовної жаги до знань протягом всього навчання в університеті.