Тарас Шевченко є одним з найвідоміших та найвизначніших українських письменників, художників та громадських діячів. Його твори мають великий історичне та культурне значення як для кожного українця та і для світової літератури.
Цікаво, що сучасний образ Тараса почав використовуватись в постерах, муралах та навіть графіті. Для всіх у світі не є новиною, що Тарас – це символ боротьби за права українського народу, за його культурну та політичну автономію.
9 березня, в день народження Тараса Шевченка, ми вирішили показати нашу улюблену добірку робіт, в яких він став символом свободи та перемоги української нації. СуперТарас, з айфоном, на байку чи у панамці Калуша – це все символізм теперішнього часу, який нагадує кожному українцю про культурну спадщину і свободу.
Борімося! Поборемо!
Слава Україні!
07 березня 2023 студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-семінару «10+ ефективних прикладів email-маркетингу в e-commerce».
Експерт: Наталія Устименко — Head of Direct Marketing в eSputnik.
Організатор: WebPromoExperts.
На семінарі розглянули:
- Особливості електронного маркетингу в e-commerce
- Етапи залучення підписників та клієнтів
- Базові кроки для швидкого старту: форма підписки, базові тригери та перший промо шаблон
- Розбір прикладів успішних компаній
▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
02 березня 2023 студенти-маркетологи в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до вебінару «Гейміфікація в email маркетингу».
Експерт: Аліна Пшеничникова, Email маркетолог Netpeak Agency.
Організатор: SendPulse.
На вебінарі розглянули:
- Що таке гейміфікація у листах і як це працює;
- Порівняння звичайних промо та ігрових у результатах;
- Чому так мало бізнесів використовують ці інструменти;
- Найкращі практики ігор у розсилках: від найпростіших до складних;
- 60 прикладів ігор у розсилках.
▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.
Зиму 2023 року завершуємо довгоочікуваною та особливою зустріччю з керівником консалтингової компанії «Global Consulting and Development», людиною з більш ніж 20-річним досвідом роботи в сфері надання послуг з комерційної діяльності та управління, Олегом Далечиним.
Онлайн-лекція, що відбулася 27 лютого і стосувалася кола питань, пов’язаного з тенденціями ринку консалтингу в Україні та за кордоном, була для студентів-маркетологів 3-курсу наразі, оскільки у весняному семестрі вони як раз таки вивчають з викладачем кафедри маркетингу Летуновською Наталією курс «Business Planning».
Під час лекції виникла активна дискусія щодо перспективних сфер інвестування в економіку України в часи післявоєнного відновлення. Дійшли згоди щодо можливості стажування студентів-маркетологів у компанії. Це чудова можливість набуття практичного досвіду в роботі над реальними бізнес-проєктами.
28 лютого 2023 року студенти в рамках дисципліни «Маркетинг та комунікація медичних та соціальних закладів» (гр. ГР-001, ГР-001-1, викладач Хоменко Лілія) долучилися до онлайн-вебінару «Як медичному бізнесу залучати клієнтів з інтернету. Реалії сьогодення».
Спікер: Ігор Воловий, CEO & Co-founder агенції інтернет маркетингу «Elit-Web».
Організатори: «Клуб Ділових Людей Україна» та «Львівський кластер медичного бізнесу».
Під час вебінару розглянули:
· як змінився попит на медичному ринку у 2022 році;
· які канали просування в медичному секторі є найактуальнішими;
· які особливості ключових каналів інтернет-маркетингу медичної ніші в нинішніх реаліях;
· які інструменти дозволяють отримувати нових клієнтів нині.
У лютому 2023 року доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія стала членом команди міжнародного проєкту «Україна без хронічного болю» (room.doctorthinking.org/rozum), завдання якого полегшити стан людям з хронічним болем, адже на фоні війни частка таких в Україні досягає 60%.
Організаторами проєкту є Інтегративна лабораторія iPanLAB Хайфського університету (Ізраїль) та освітня платформа DoctorThinking (Україна). Проєктом передбачено проведення серії онлайн-семінарів та наукове дослідження з питань виявлення факторів, які впливають на виникнення стресу та болісних відчуттів в українців.
23 лютого 2023 невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн вебінару «Як отримати клієнтів з YouTube, TikTok, Instagram на автопілоті за допомогою нейромереж».
Експерт: Вʼячеслав Юренко, Founder 4Limes, Global Remote Staff
Організатор: SendPulse
Під час вебінару розглянули:
⚡️Як короткі відео змінили контент-маркетинг;
⚡️ Як грамотно побудувати роботу з короткими відео в YouTube;
⚡️TikTok, Instagram, Facebook;
⚡️Як автоматизувати процес написання сценарію за допомогою нейромереж: СhatGPT, ChatSonic та інших;
⚡️Як автоматизувати процес озвучення і монтажу за допомогою нейромереж.
▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.
Невгамовні кафедри маркетингу за надійної підтримки V4 партнерів успішно реалізували грантовий проєкт від Вишеградського фонду «Carbon-free economy: the best practices between the V4 and Ukraine».
У період з 2021 по 2022 роки проведено два наукових фестивалі, в яких взяло участь взяло участь понад 100 молодих науковців із різних країн, включаючи країни Вишеградської четвірки, Україну, Латвію, Литву, Італію, Португалію, Іспанію, Гану, Індію, Киргизстан, Німеччину. Під час реалізації наукових фестивалів, провідні експерти сформували загальне бачення учасників щодо особливостей розвитку безвуглецевої економіки та висвітлили головні переваги переходу до безвуглецевої моделі економічного розвитку, порівняли досвід провідних країн у розвитку безвуглецевої економіки, що може бути застосований на місцевому рівні. Окрім того, учасники отримали цінні практичні навички з використання інструментарію бібліометричного аналізу для проведення наукових досліджень.
Онлайн літня школа University of Liverpool для Сумський державний університет.
Категорії учасників: студенти, аспіранти, викладачі з високим рівнем володіння англійською мовою.
Модуль 1: “Fake news, Fake Science and Critical Thinking, what should I believe?”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення: 12.06.-30.06.2023
Модуль 2: “Sustainable Development Goals (SDGs), global challenges, local action, achieved outcomes ”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення: 03.07.-21.07.2023
Можна обрати один із модулів, або прийняти участь у обох.
Для реєстрації участі необхідно заповнити форму: https://forms.gle/XPq2KxcoqbVs7aKLA
Дедлайн: 13 квітня 2023р.
Наші невгамовні викладачі та студенти вже зареєструвалися, а ви?
Нашому Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ 2 роки!
Бажаємо #СпійматиХвилюЗмін та Перемоги!
21 лютого 2023 невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-конференції «Email маркетинг 2023».
Спікери: Аліна Дикуха(Head of Digital Marketing SendPulse); Анна Мельничук (Бренд-амбассадор SendPulse); Галина Панасюк (CRM manager travel startup Voyagu); Аліса Киричок (Засновниця агенції EmailConsulting.top); Микита Поляк (Засновник агенції Marketorium).
Організатор: SendPulse
Під час вебінару розглянули:
Українські та світові тренди в email маркетингу 2023;
Доречний email маркетинг під час війни: Кейс фонду KOLO;
Гіперперсоналізація у клієнтських комунукаціях як розкіш природнього спілкування;
5 впевнених кроків сold outreach для В2В лідів;
Чому еmail маркетинг важливий у кризу та як він інтегрується з іншими каналами.
▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.
За результатами вступної кампанії минулого року спеціальність 075 "МАРКЕТИНГ" Department of Marketing займає лідируючі позиції серед економічних спеціальностей в Україні!!!
Отримати професію в сфері маркетингу - це реальна можливість знайти роботу, кар'єрного зростання та реалізації всіх своїх мрій
Зацікавили? Тож запрошуємо дізнатись більше про реальні можливості навчання:
https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/abituriientu-bakalavratura
Привіт осінній семестр 2023-2024 навчального року.
В рамках співпраці СумДУ з Ліверпульським університетом (Великобританія) досягнуто домовленостей щодо навчання студентів СумДУ на базі Університету м. Ліверпуль протягом семестру.
Категорія учасників бакалаври 2-3 курсів.
Фінансові витрати покриваються приймаючим закладом.
Обов`язкова умова для кандидатів : достатній рівень володіння англійською мовою, що відповідає рівню B2. Кількість місць обмежена!
Дедлайн 6 березня 2023 року.
🎓Конкурс «Педагогічні інновації СумДУ-2022»
🤝Номінація "Контрактне навчання"
🥇Перше місце авторський колектив викладачів кафедри маркетингу у складі доцента кафедри Артема АРТЮХОВА та старшого викладача Юрія ВОЛКА.
Всього на конкурс було подано 25 проєктів від авторських колективів та окремих співробітників університету із 17 кафедр усіх інститутів і факультетів.
Переможців визначали в шести номінаціях: «Контактне навчання», «Самостійна робота студентів», «Практико-орієнтована підготовка студентів», «Профорієнтаційна робота», «Освіта впродовж життя, післядипломна освіта та підвищення кваліфікації», «Освітній медіа-продукт».
Вітаємо колег-переможців та щиро бажаємо подальших перемог!