© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Розроблення цільових маркетингових програм і планів по їх реалізації за напрямами діяльності та для окремих структурних підрозділів.
Розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності впровадження маркетингових
заходів за визначеними якісними критеріями та кількісними показниками.
Проведення маркетингових досліджень, надання консультативних, діагностичних, інформаційно-аналітичних послуг, навчання, організація семінарів, тренінгів тощо на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб.
Залучення талановитої молоді з числа студентів університету до виконання завдань Центру з метою їх практико-орієнтованої підготовки.
Виконання науково-дослідних робіт, наукових грантів та проектів на замовлення сторонніх фізичних та юридичних осіб.
© 1996 – 2025 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ