МАРКЕТИНГОВИЙ ЦЕНТРСумду:
простір для реалізації креативних ідей
Завдання та функції Центру:
Здійснення аналізу та надання консультаційних послуг з питань:
-
маркетингової політики університету та його структурних підрозділів, спрямованої на досягнення освітніх, наукових, соціальних, культурних цілей
-
іміджевої, маркетинг-орієнтованої профорієнтаційної та рекламно-інформаційної діяльності університету та його структурних підрозділів
-
розроблення та реалізації маркетингової стратегії, брендової продукції, рекламних текстів, плакатів, проспектів, каталогів, буклетів, забезпечення наочності і доступності реклами
Розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності впровадження маркетингових заходів за визначеними якісними критеріями та кількісними показниками
Проведення маркетингових досліджень, надання консультативних, діагностичних, інформаційно-аналітичних послуг, навчання, організація семінарів, тренінгів тощо на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб
Виконання науково-дослідних робіт, наукових грантів, проектів на замовлення сторонніх юридичних та фізичних осіб
Розроблення цільових маркетингових програм і планів по їх реалізації за напрямами діяльності та для окремих структурних підрозділів
Залучення талановитої молоді з числа студентів університету до виконання завдань Центру з метою їх практико-орієнтованої підготовки
Наші послуги
Роман Чупандін
Аспірант кафедри
Тетяна Закревська
Аспірантка кафедри
Дарина Герасименко
Аспірантка кафедри
Вячеслав Кропива
Студент 3 курсу, Спеціальність "Маркетинг", Проект
Анастасія Назаренко
Студентка 2 курсу, Спеціальність "Маркетинг", Проект: Університетська клініка СумДу
Анна Волк
Студентка 1 курсу, Спеціальність "Маркетинг", Проект: нема
Каріна Набока
Студентка 1-го курсу, Спеціальність, "Маркетинг", Проект:
Тетяна Василина
Студентка 2 курсу, Спеціальність "Маркетинг", Проект: Університетська клініка СумДУ
Аліна Турлевська
Студентка 1 курсу магістратури, Спеціальності «маркетинг», Проект:
Іван Сідельник
Студент 1-го курсу, Спеціальність "Маркетинг", Проект:
Валерія Корощенко
Студентка 3 курсу, Спеціальність " Маркетинг", Проект: