СЕКРЕТИ СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ, ЩО ЧІПЛЯЄ

12 грудня 2025 року для студентів 1-3 курсів відбулася захоплююча лекція на тему «Візуальний сторітелінг у медіа», присвячена створенню контенту та його просуванню в сучасному медіапросторі.

Спікером став Денис КРИВОПИШИН, Production Lead онлайн-журналу «ЦУКР». Попри свій молодий вік (20 років), Денис має значний 4-річний досвід роботи в «ЦУКР», яким він охоче поділився з майбутніми маркетологами.

Головні акценти лекції:

  • адаптація контенту під платформи. Спікер наголосив, що для досягнення максимальної ефективності необхідно адаптувати контент під особливості кожної окремої платформи, будь то Instagram, TikTok чи інші майданчики;
  • секрети візуалізації подкастів. Денис розповів про стратегії, як змусити аудиторію дивитися подкаст, а не просто слухати, підкреслюючи важливість якісної відеоскладової та динамічної подачі;
  • контент працює в комплексі. Було акцентовано, що візуал – це не єдина і не головна частина успіху. Усе працює комбіновано разом з якісним текстом, продуманим просуванням, та відеоматеріалами.

«Дизайн не переважає за зміст» – це ключова думка, яка пройшла червоною ниткою через всю лекцію. Зміст завжди має бути пріоритетом.

Студенти отримали не лише теоретичні знання про особливості створення контенту, а й важливі настанови про підхід до роботи та особистісний розвиток у медіаіндустрії.

Захід проводився в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності», «Blogging and influencer marketing» (викл. Лілія ХОМЕНКО), «Маркетингова товарна політика» (викл. Євгенія ЗЯБІНА).