
АКТИВНА ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ДИСКУСІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МАРКЕТИНГ В ІНТЕРНЕТІ
12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців”. Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та

НОВА ПЕРЕМОГА НЕВГАМОВНОЇ КАТЕРИНИ ШЕВЧЕНКО
#Невгамовній Катерині Шевченко призначена стипендія Президента України на 1 семестр 2023/2024 н.р.! Лише п’ятьом студентам СумДУ призначена дана стипендія, і серед них – талановита студентка-маркетолог 4 курсу Катерина Шевченко. Катя, вітаємо з ще одним досягненням і бажаємо подальшого невгамовного розвитку та нових особистих і професійних перемог! Про інші досягнення Катерини

МАЙБУТНЄ YOUTUBE І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ЕПОХУ AI
12 жовтня студенти III курсу спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни Марії МІНЧЕНКО “Цифровий маркетинг” відвідали вебінар від Вʼячеслава ЮРЕНКО (Founder 4Limes, Global Remote Staff) «Майбутнє YouTube і соціальних мереж» та отримали унікальну можливість поглибити свої знання у галузі цифрового маркетингу. На заході обговорили ключові питання, пов’язані з майбутнім YouTube та

ТИЖДЕНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПРОСВІТИ У МАРКЕТОЛОГІВ
У жовтні активності в рамках проєкту Jean Monnet набувають обертів. На заняттях із дисципліни «Marketing Research» студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. у рамках дослідження здорових трендів на ринку проаналізували екологічну тенденцію в сфері автомобільної індустрії для електрокарів та гібридних автомобілів: від першого Toyota Prius у 1997

КОНКУРС НА КРАЩИЙ СТІКЕР-ПАК ДЛЯ #DOM
Хей, гайс, час оновити нашого #domchika! А хто зможе краще за всіх зробити дизайн стікерів⁉️ Звісно наші невгамовні студенти та абітурієнти Умови конкурсу наступні: ️ бути підписником нашої сторінки в instagram dom_sumdu; ️ вподобати допис з умовами конкурсу; ️ створити стікер-пак (кількість стікерів : 3); ️ головний герой: #domchik; ️ опублікувати свої стікери у

СВЯТКУЄМО МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА РАЗОМ З DOM
25 жовтня (середа) о 13:30 відбудеться Marketing Quiz від незмінного партнера платформи розумного відпочинку «ГРАЙ!». Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9) Для кого: учні 10-11 класів та студенти. Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за посиланням. Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще . Досконало

СКРОМНІ ПОРАДИ ВІД ВЛАСНИКІВ МІЖНАРОДНИХ БІЗНЕСІВ
6-8 жовтня проходить конференція «Лабораторія онлайн-бізнесу». До неї долучилися студенти першого та четвертого курсу в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (гр. МК-31) та «Blogging and Influencer Marketing» (МК-01), викладач Лілія ХОМЕНКО. Під час 3-денної конференції виступають надзвичайно круті спікери світових компаній, про деяких з них вперше дізнаєшся зі сторінок Forbes. Засновники

СТАРТ PROACTIVE WEEK “HELTHY BEHAVIOR – НEALTHY CONSUMPTION”
Уже 16 жовтня стартує наш щорічний PROactive week під назвою “Здорова поведінка – Здорове споживання”. Цього року на учасників чекають круглий стіл з обговоренням питань надмірного споживання (17.10.2023), воркшоп із напрацювання навичок здорової поведінки за участю практикуючої майнд-тренерки (18.10.2023), лекція-дискусія з питань health-відповідальності по відношенню до себе та оточуючих (20.10.2023). Нагадаємо,

ГЛОБАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
27 вересня 2023 р. бакалаври четвертого курсу (гр. МК-01, ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1) в рамках вивчення дисциплін “Логістика” (викладач Євгенія ЗЯБІНА) та “Foresight Marketing” (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) долучились до вебінару від Школи бізнесу Нова пошта. Спікери вебінару Альона Возненко — директорка аграрного маркетплейса adam.ua, та Олена Твердовська — директорка Департаменту підтримки клієнтів

ЛАБОРАТОРІЯ ОНЛАЙН БІЗНЕСУ 2023 В ОНЛАЙН ФОРМАТІ
6-8.10.2023 відбудеться наймасшабніша у Східній Європі подія в темі залучення клієнтів з інтернету. Цього року в онлайн форматі. Буде дещо особливе: Неймовірний склад спікерів. Виступлять експерти світового рівня. Засновники та керівники компаній, які роблять мільйонні обороти через інтернет. Тільки практика. Конкретні інструменти, які можна впровадити у свій бізнес. Те, що

Дисемінація результатів проєкту на міжнародній конференції
26-29 вересня 2023 року керівниця проєкту Людмила Сагер взяла участь у конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство» (Польша). На конференції відбулося обговорення питань зеленої економіки, сталого розвитку, економічної безпеки, правових та етичних аспектів впровадження інноваційних та екологічних інновацій, розвитку когнітивних технологій та застосування штучного інтелекту в економіці та суспільстві.В рамках

ТІЛЬКИ МАРКЕТИНГ: НОВИЙ ПОГЛЯД НА ТЕЛЕГРАМ
Скільки разів на день кожен з нас переглядає телеграм канали? Дійсно, телеграм вже давно змінив свій статус з звичайного месенджера на новий інформаційний простір, де можливо побудувати цікаву комунікацію зі своїми клієнтами. 28 вересня студенти третього та п’ятого курсів спеціальності маркетинг в межах дисциплін Марії МІНЧЕНКО (“Цифровий маркетинг“, групи МК-11,