СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Набуття практичних навичок неможливе без вивчення сучасник практик роботи підприємств різних галузей економіки.

В рамках дисциплін «Споживацька поведінка» (для докторів філософії),  «Marketing Advanced» (для бакалаврів), викладач Тетяна ПІМОНЕНКО та «Blogging and Influencer Marketing» (для бакалаврів), викладач Лілія ХОМЕНКО, було проведено практичне заняття на базі філії кафедри маркетингу на ТОВ "ТЕХНОХІМ".

Представник філії Олег ОЛЕФІРЕНКО розповів про необхідність наукового підходу до побудови маркетингових стратегій на підприємствах машинобудування. Він зазначив, що маркетингові бізнес-стратегії нерозривно пов’язані з підвищенням ефективності виробництва та створенням необхідних умов для впровадження інновацій.

Студентів зацікавили питання трансформації маркетингової діяльності, пов’язані з військовим станом в Україні та налагодженням нових партнерських зв’язків на ринках ЄС. Для здобувачів освіти рівня доктора філософії фахівцями ТОВ 'ТЕХНОХІМ' також було організовано майстер-клас з інноваційних підходів у дослідженні споживацької поведінки. Під час заходу учасники отримали можливість ознайомитися не лише з теоретичними основами, але й на практиці вивчити найсучасніші методики аналізу та моделювання поведінки споживачів на глобальних ринках. Особлива увага була приділена використанню цифрових технологій у дослідженні ринків, включаючи застосування великих даних (big data) для сегментації споживачів, прогнозування їхніх вподобань та поведінки.

Під час майстер-класу фахівці ТОВ 'ТЕХНОХІМ' поділилися досвідом впровадження інноваційних інструментів, таких як нейромаркетинг, який дає змогу вивчати підсвідомі реакції споживачів на різні маркетингові стимули. Також було розглянуто приклади успішних маркетингових стратегій, які використовують провідні міжнародні компанії для адаптації своїх продуктів та послуг до культурних особливостей різних країн