СУЧАСНІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Набуття практичних навичок неможливе без вивчення сучасник практик роботи підприємств різних галузей економіки.

В рамках дисциплін «Marketing Advanced» (викладач Тетяна ПІМОНЕНКО) та «Blogging and Influencer Marketing» (викладач Лілія ХОМЕНКО) 20 листопада 2023 року для маркетологів другого та четвертого курсів було проведено практичне заняття на базі філії кафедри маркетингу на ТОВ «ТЕХНОХІМ».

Представник філії Олег ОЛЕФІРЕНКО розповів про необхідність наукового підходу до побудови маркетингових стратегій на підприємствах машинобудування.

Він зазначив, що маркетингові бізнес-стратегії нерозривно пов’язані з підвищенням ефективності виробництва та  створенням необхідних умов для впровадження інновацій.

Студентів зацікавили питання трансформації маркетингової діяльності, пов’язані з військовим станом в Україні та налагодженням нових партнерських звʼязків на ринках ЄС.