Новини кафедри маркетингу

Новини

ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ

17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.

Читати далі »
Новини

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «БО ЦЕ ПРОДАЄ»: ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

16 вересня 2025 року студенти гр. МК-31, МК-31-4 спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ долучилися до  онлайн-конференції «Бо Це Продає», організованої SendPulse Academy. У програмі заходу –  8 практикуючих експертів у сфері продажів та маркетингу, які представили свої кейси, інструменти, стратегії й відповіли на запитання аудиторії. Теми охоплювали, зокрема комунікацію з клієнтом,

Читати далі »
Новини

ОЛЕКСІЙ ДУРНЄВ: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ КОНТЕНТ НА БІЗНЕС І ЗАЛИШИТИСЬ СОБОЮ

Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius. Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.

Читати далі »
Новини

ЯК БУДУВАТИ ВЕЛИКІ ПРОЄКТИ В КРИЗУ: СТУДЕНТИ МАРКЕТИНГУ НАДИХНУЛИСЯ ДОСВІДОМ ЛІДЕРІВ БІЗНЕСУ

15 жовтня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» у межах вивчення дисципліни «Ризикологія» (викладач – Яна КРИВИЧ),  долучилися до онлайн-конференції ЛОБ (Лабораторія онлайн бізнесу) — події, що об’єднує практиків, лідерів думок та майбутніх фахівців сфери бізнесу. Учасники мали змогу прослухати надзвичайно мотивуючий виступ CEO Superhumans Center Ольги Руднєвої, , яка поділилася

Читати далі »
Новини

СТРАТЕГІЯ БРЕНДУ: НАВАЖИТИСЯ БУТИ ІНАКШИМ

14 жовтня 2025 року у межах навчального процесу студенти спеціальності «Маркетинг» (дисципліни: «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», викл. Яна КРИВИЧ), долучилися до надихаючої онлайн-зустрічі з Меттом Девісом – експертом зі стратегії брендів, консультантом та спікером міжнародного рівня. Тема виступу – «Стратегія бренду: наважитися бути інакшим. Як брендам виділятися у світі, де

Читати далі »
Новини

ДРУГИЙ ДЕНЬ КОНФЕРЕНЦІЇ: ЯК ЗНАЙТИ СПІЛЬНУ МОВУ З АУДИТОРІЄЮ

Враженнями від долучення до ЛОБ 2025 від Genius.Space ділиться студетка 4 курсу Анна КОРЖ: «У другий день ЛОБ 2025 ми мали змогу зануритись у практичні інструменти побудови комунікацій, заснованих на глибокому розумінні своєї аудиторії. Спікери ділилися кейсами, як ефективно адаптувати повідомлення під звички споживання інформації та обирати відповідні канали. Особливу

Читати далі »
Новини

ENJOY THE WOOD: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД, ЯКИЙ ПІДКОРИВ СВІТ

13 жовтня 2025 ркоу у межах навчальних заходів для студентів спеціальності «Маркетинг» (дисципліни «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», «Маркетингова товарна політика») відбулася зустріч із Ігорем Фостенком, співзасновником бренду Enjoy The Wood – компанії, що перетворила сімейну майстерню на бізнес, відомий у 89 країнах світу. Тема виступу – «Правила успішних продажів по

Читати далі »
Новини

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ННІ БІЕМ СУМДУ — СЕРЕД УЧАСНИКІВ ДНЯ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ!

Навіть у непростий час, коли місто живе під звуки тривог, освітнє життя не зупиняється. День відкритих дверей у СумДУ довів: бажання навчатися, розвиватися й планувати майбутнє сильніше за будь-які обставини. Команда кафедри маркетингу презентувала свою освітню програму, розповідала про креатив, команду, проєкти та можливості, які відкриває навчання в СумДУ. На

Читати далі »
Новини

МАРКЕТИНГ ПОЗА АУДИТОРІЯМИ: «ЗАСНОВНИК» НАДИХАЄ

3 жовтня 2025 року відбулася неформальна зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ, присвячена надихаючому кіноперегляду. Цього разу до заходу долучилися студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів бакалаврату спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри. У центрі уваги був фільм “Засновник” (The Founder), який розповідає історію становлення мережі McDonald’s. Перегляд стрічки про підприємницький дух, інноваційність

Читати далі »
Новини

МАЙБУТНІ МАРКЕТОЛОГИ НА ПЕРЕДОВІЙ: УЧАСТЬ У AI MARKETING AUTOMATION DAY

30 вересня 2025 року студенти першого та третього курсів спеціальності “Маркетинг” взяли участь у онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від WebPromoExperts. Цей захід став чудовою нагодою для студентів побачити, як базові теоретичні концепції реалізуються на практиці за допомогою штучного інтелекту та автоматизації. Учасники заходу отримали уявлення про ключові тренди, що

Читати далі »