ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ

19 квітня 2024 року для аспірантів кафедри маркетингу та студентів першого курсу (викладач Яна КРИВИЧ, дисц. "Social Media Marketing") було проведено відкриту лекцію на тему: "Нейродослідження поведінки споживача".

Онлайн-захід провела  завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету проф., д.е.н., Тетяна БОРИСОВА.

Для учасників лекції була організована захоплива відеоекскурсія лабораторією нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету.

Також дізналися багато цікавого про:

  1. вплив гормонів на прийняття рішень;
  2. обладнання для проведення нейромаркетингових досліджень;
  3. результати тестування нейромаркетинових досліджень;
  4. теплові карти для трактування результатів тестування.

Під час зустрічі спікер поділилася досвідом співпраці щодо проведення досліджень.  

Далі буде…

НОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Гарну новину отримала старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н., докторант Анна РОСОХАТА про підтвердження участі у Вишеградській програмі стипендій навесні 2024 року.

Дана програма пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами. І у 2024 році також отримали право подавати свої заявки громадяни України у якості пілотного проекту.

Анна Росохата стала одним із представників цього пілотного проекту і вже з 22 квітня 2024 року розпочинає наукове стажування у Жешувському технологічному  університеті (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича), Польща, яке триватиме до 16 червня 2024.

Тема наукового стажуванняя: "Маркетингове дослідження поведінки споживачів у системі поводження з відходами". Цей проект включає в себе дослідження впливу реклами і інших маркетингових інструментів щодо поведінки споживачів,а саме їх поводження з відходами. Дослідницький проект має намір отримати більше інформації про поведінку споживачів щодо поводження з відходами на теренах Польщі та України.

За результатами данного стажування заплановані спільні публікації разом із колегами приймаючої установи. Сподіваємось на плідні результати стажування і прямує разом до невгамовних змін.

 

СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…

11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення»  (викладач Лілія ХОМЕНКО,  групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент»,  (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії)  проведено практично орієнтований захід. 

Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ "ГУАЛАПАК УКРАЇНА", Владислава Гончарова.

Дізнались багато нового про:

✅ особиливості роботи підрозділу маркетингу;
✅ систему комунікації компанії зі споживачами
✅ просування продукції у цифровому середовищі
✅ головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…

Далі буде

ВПЛИВ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА БІЗНЕС

Запрошуємось усіх бажаючих на НеЛекцію від Наталії СЕЛЕЗНЬОВОІ.

Наживо 
⏰12 квітня, 11.40
🏢 Корпус К3-002

Запрошуємо всіх бажаючих!
Беріть друзів та приходьте, буде цікаво…

 

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»

Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу».
Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе!

Коли? 26 квітня 2024 року
Де? онлайн-платформа Google Meet.
Заповни анкету за посиланням.
Участь: безкоштовно.
Сертифікат: для активних учасників.
Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

Проєкт співфінансується програмою Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities».
Хочеш дізнатись більше, переходь за посиланням.

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ

Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін "SMM", "Маркетингове ціноутворення", STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом  Дарією Стеценко.

Під час зустрічі  Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту, клієнта (його потреб/ бажань), донесення цінностей ...

І звичайно, на кейсі PAPA GYM розібрали як це працює на практиці.

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ

Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження.

Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 

29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко Лілія)  директор компанії Роман Чупандін розповів про галузеві особливості маркетингової діяльності, про позиціювання послуг на ринку, можливості, шляхи просування послуг на маркет плейсах.

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове  стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки.

Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту в контексті переходу до циркулярної економіки». В рамках даної теми заплановано спільне дослідження маркетингової складової, а також дослідження ситеми управління відходами в циркулярній економіці разом із колегами з Університету м. Ліверпуль.

Використання можливостей та досвіду приймаючої сторони дадуть можливість більш ґрунтовно підійти до заявленого дослідження із використанням сучасних технологій та рішень.

ВІТАЄМО ЄВГЕНІЮ ЗЯБІНУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з Днем народження!

Бажаємо відмінного самопочуття,

чудового настрою, постійного щастя,

яскравого світу навколо та

безліч можливостей для успіху в ньому!

 

 

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ

Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду.

Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду.

На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання:

💡 Що дає особистий бренд і кому він потрібен

💡 Шляхи просування особистого бренду

💡 Контент – основа формування особистого бренду.

Далі буде…

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ

19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін "Паблік рилейшнз" та "Маркетингові комунікації-2" (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему "Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості".

Спікер заходу - Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії "Бізнес-конструктор", клієнтами якої є десятки тисяч власників малого, середнього та великого бізнесу різних країн світу.

Під час майстер-класу Кирило поділився інсайтами щодо розроблення стратегії розвитку бренду та збільшення впізнаваємості та лояльності до компанії в рази.

На заході розглянули такі основні питання:

🔹 як ефективно розвивати бренд компанії;
🔹 управління впізнаваємістю та лояльністю до бренду: медіа-тиск та share of voice;
🔹 ключові показники, які допоможуть оцінити рівень розвитку бренду  компанії;
🔹 інструменти розвитку бренду;
🔹 стратегія розвитку бренду: покроковий план для власника бізнесу.

Дві години корисних інсайтів та лайфхаків пролетіли як одна мить... Учасники заходу отримали цінний практичний досвід та  професійні поради.

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ

Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН.

5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та інструментам декарбонізації економіки.

Для невгамовних це новий навчальний досвід залучення до вивчення дисципліни від провідних іноземних викладачів.

Далі буде…

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»

В рамках програми "ERASMUS+" студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі.

Тематикою заходів було виховання відповідального цифрового суспільства, розвиток критичного мислення та медіаграмотності. Протягом проекту кожен день проводились тренінги, на яких обговорювалась пропаганда, кібербулінг, фейки, дезінформація. Кожен з учасників працював у групах з представниками інших країн над міні-проєктом. Після цього учасники презентували та брали участь в дискусіях, на яких обмінювались досвідом та висловлювали власні думки.

Для більшої активності, організатори влаштовували «енерджайзери» - руханки у формі цікавої гри. Особлива атмосфера була на «культурних вечорах», присвячених різним країнам, на яких студентки отримали насичений культурний досвід. Кожен з учасників ділився своїми традиціями, вчив народним танцям, пісням, пригощав стравами національної кухні. Незабутні моменти на проєкті.

Вітаємо Анну КОРЖ та Анастасію БУДЬОННУ з новими навичками, зокрема: критично оцінювати інформацію в інтернеті, відповідально використовувати онлайн-інструменти та знання щодо онлайн-безпеки та етики.

ВІТАЄМО ОЛЕНУ ЧИГРИН З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай настрій буде відмінним,

і ви завжди знаходитемете натхнення і силу

для досягнення великих злетів і неймовірних досягнень.