СУМИ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ…

Студенти-маркетологи 1 та 2 курсів в рамках дисциплін «SMM» (гр. МК-31, викладач Яна КРИВИЧ) та «Паблік рилейшнз» (гр. МК-21 , викладач Лілія ХОМЕНКО) відвідали екскурсію центральною частиною міста Суми.

Дізналися багато нового:

  1. звідки починалось будівництво міста Суми;
  2. де знаходиться камінь кохання;
  3. куди ведуть сумські підземелля;
  4. де викладена каменями карта Сумської області;
  5. як з’явилися живі фігури в місті;
  6. чому плаче пам’ятник цукру;
  7. як винайшли рафінадний цукор;
  8. чому ліхтарики на Покровській площі кубічної форми;
  9. як альтанка стала символом міста.

Півтори години пролетіли як одна мить. Помітили багато цікавих та унікальних об'єктів, повз які проходимо кожного дня, не звертаючи на них увагу. А ще на собі відчули як захоплива екскурсія змінює відношення до рідного міста, підприємств, видатних особистостей …

Дякуємо Агенції промоції «Суми» та Петренко Наталі зокрема за організацію цікавого заходу.

 

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: COURSE COMPLETED

Невгамовні отримали мегацікавий досвід від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти вивчали дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою.

Лектор курсу – професор Silvester Van Koten (Нідерланди).  

Головними темами були:
-    глобальні кліматичні зміни,
-    розвиток відновлювальної енергетики, 
-    досвід Європейського Союзу попередження кліматичних змін, 
-    економічні інструменти декарбонізації,
-    шляхи подолання глобальних негативних екстерналій. 

Курс включав серію лекцій-інтенсивів, он-лайн квізів, практичних семінарів, виконання індивідуальних завдань. 

Маркетологи долучились до сучасних практик навчання, отримали нові знання, отримали досвід комунікації з іноземними викладачами.

Супроводжувала курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена Чигрин.

Далі буде…
 

СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ

26 квітня 2024 р в рамках проєкту Жана Моне Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» кафедра маркетингу провела фестиваль студентських ініціатив, метою якого було представлення ідей, як зробити університетський кампус дружнім до довкілля.

До команди невгамовних долучились студенти менеджери, економісти та інженери.

Учасники презентували свої проєкти щодо: 

  1. впровадження зелених технологій та рециклінгу в університеті (Холод Анна «Впровадження практик зелених кампусів в Україні та ЄС: технології альтернативної енергетики та рециклингу»;
  2. ландшафтного дизайну (Шевченко Катерина «Зелені кампуси: сучасні рішення ландшафтного дизайну»);
  3. організації студентських просторів (Терещенко Дарʼя, Завальна Дірʼя, Пʼятаченко Юлія, Липовий Дмитро, Кичко Дарина «Створення сучасних академічних просторів для просування ідей зеленого кампусу»);
  4. розбудови зеленої інфраструктури (Павло Ткач, Сергій Кутас «Екологічна стежка»).

Представлені проєкти викликали інтерес у аудиторії, учасники фестивалю поділились досвідом реалізації екологічних заходів в рамках розбудови зеленого кампусу (Ecoweek, Екотолока тощо).

КОЛЕКТИВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПОПОВНИВСЯ ДОЦЕНТОМ

24 квітня 2024 року вийшов наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження рішень атестаційної колегії» згідно із яким присвоєно вчене звання доцента РОСОХАТІЙ Анні Сергіївні, кандидату економічних наук, докторанту, старшому викладачу кафедри маркетингу.

Наразі вийшов даний наказ, а в подальшому Анна Сергіївні буде виданий атестат, що підтверджує дане звання.

Тож очікуємо на нього, а поки вітаємо Анну Росохату і бажаємо їй наснаги в подальших наукових кроках і здобутках!

 

 

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ НА БАЗІ ЖЕШУВСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Старший викладач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, докторант Анна РОСОХАТА розпочала наукове дослідження на базі Жешувського технологічного університету  (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича) в Польщі.

Стажування триватиме від 22 квітня до 16 червня 2024 року. Дане дослідження стало можливим завдяки Вишеградській програмі стипендій, яка пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами. І у 2024 році також отримали право подавати свої заявки громадяни України у якості пілотного проекту.

Анна РОСОХАТА стала однією із представниць України в  цьому пілотному проекті. Темою наукового візиту є "Маркетингове дослідження поведінки споживачів у системі поводження з відходами". Дослідницький проект має намір отримати більше інформації про поведінку споживачів щодо поводження з відходами на теренах Польщі та України. Орієнтуємось на плідні результати дослідження.

Окрема подяка Юрію БІЛАНУ за посередництво та підтримку.

ВПЛИВ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА БІЗНЕС

Запрошуємось усіх бажаючих на НеЛекцію від Наталії СЕЛЕЗНЬОВОІ.

Наживо 
⏰12 квітня, 11.40
🏢 Корпус К3-002

Запрошуємо всіх бажаючих!
Беріть друзів та приходьте, буде цікаво…

 

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ

19 квітня відбувся захист дисертації доцента кафедри маркетингу Артема АРТЮХОВА на тему «Управління якістю освітньо-наукової діяльності в системі державного регулювання національної економіки» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук у Спеціалізованій вченій раді Д55.051.06 Сумського державного університету.

Вітаємо дисертанта та наукову консультанку - докторку економічних наук, професорку Тетяну ВАСИЛЬЄВУ із блискучим захистом.

Бажаємо в подальшому реалізації нових наукових задумів, творчої енергії та наснаги в професійному зростанні!

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»

Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу».
Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе!

Коли? 26 квітня 2024 року
Де? онлайн-платформа Google Meet.
Заповни анкету за посиланням.
Участь: безкоштовно.
Сертифікат: для активних учасників.
Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

Проєкт співфінансується програмою Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities».
Хочеш дізнатись більше, переходь за посиланням.

ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ

19 квітня 2024 року для аспірантів кафедри маркетингу та студентів першого курсу (викладач Яна КРИВИЧ, дисц. "Social Media Marketing") було проведено відкриту лекцію на тему: "Нейродослідження поведінки споживача".

Онлайн-захід провела  завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету проф., д.е.н., Тетяна БОРИСОВА.

Для учасників лекції була організована захоплива відеоекскурсія лабораторією нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету.

Також дізналися багато цікавого про:

  1. вплив гормонів на прийняття рішень;
  2. обладнання для проведення нейромаркетингових досліджень;
  3. результати тестування нейромаркетинових досліджень;
  4. теплові карти для трактування результатів тестування.

Під час зустрічі спікер поділилася досвідом співпраці щодо проведення досліджень.  

Далі буде…

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ

Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження.

Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 

29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко Лілія)  директор компанії Роман Чупандін розповів про галузеві особливості маркетингової діяльності, про позиціювання послуг на ринку, можливості, шляхи просування послуг на маркет плейсах.

НОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

Гарну новину отримала старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н., докторант Анна РОСОХАТА про підтвердження участі у Вишеградській програмі стипендій навесні 2024 року.

Дана програма пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами. І у 2024 році також отримали право подавати свої заявки громадяни України у якості пілотного проекту.

Анна Росохата стала одним із представників цього пілотного проекту і вже з 22 квітня 2024 року розпочинає наукове стажування у Жешувському технологічному  університеті (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича), Польща, яке триватиме до 16 червня 2024.

Тема наукового стажуванняя: "Маркетингове дослідження поведінки споживачів у системі поводження з відходами". Цей проект включає в себе дослідження впливу реклами і інших маркетингових інструментів щодо поведінки споживачів,а саме їх поводження з відходами. Дослідницький проект має намір отримати більше інформації про поведінку споживачів щодо поводження з відходами на теренах Польщі та України.

За результатами данного стажування заплановані спільні публікації разом із колегами приймаючої установи. Сподіваємось на плідні результати стажування і прямує разом до невгамовних змін.

 

ВІТАЄМО ЄВГЕНІЮ ЗЯБІНУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з Днем народження!

Бажаємо відмінного самопочуття,

чудового настрою, постійного щастя,

яскравого світу навколо та

безліч можливостей для успіху в ньому!

 

 

СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…

11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення»  (викладач Лілія ХОМЕНКО,  групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент»,  (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії)  проведено практично орієнтований захід. 

Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ "ГУАЛАПАК УКРАЇНА", Владислава Гончарова.

Дізнались багато нового про:

✅ особиливості роботи підрозділу маркетингу;
✅ систему комунікації компанії зі споживачами
✅ просування продукції у цифровому середовищі
✅ головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…

Далі буде

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ

19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін "Паблік рилейшнз" та "Маркетингові комунікації-2" (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему "Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості".

Спікер заходу - Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії "Бізнес-конструктор", клієнтами якої є десятки тисяч власників малого, середнього та великого бізнесу різних країн світу.

Під час майстер-класу Кирило поділився інсайтами щодо розроблення стратегії розвитку бренду та збільшення впізнаваємості та лояльності до компанії в рази.

На заході розглянули такі основні питання:

🔹 як ефективно розвивати бренд компанії;
🔹 управління впізнаваємістю та лояльністю до бренду: медіа-тиск та share of voice;
🔹 ключові показники, які допоможуть оцінити рівень розвитку бренду  компанії;
🔹 інструменти розвитку бренду;
🔹 стратегія розвитку бренду: покроковий план для власника бізнесу.

Дві години корисних інсайтів та лайфхаків пролетіли як одна мить... Учасники заходу отримали цінний практичний досвід та  професійні поради.