ЛЕКЦІЯ ПРО СИЛУ ІДЕЙ, ЩО ЗМІНЮЮТЬ СВІТ: ДОСВІД З РЕАЛЬНИХ КЕЙСІВ УКРАЇНСЬКИХ І МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ

20 травня 2025 року студенти-маркетологи третього курсу в рамках дисципліни «Business Planning» (викладач – д-р екон. наук, доцент Летуновська Н. Є.). мали можливість прослухати онлайн-лекцію від стратегічного директора агенції І AM IDEA Арама Сімоняна. Спікер поділився практичним досвідом та інсайтами на основі кейсів таких брендів, як Київстар, Уклон, Інтертоп, Метро.
Слухачі дізналися, чому ідея є головним капіталом сучасного бізнесу. Детально розібрали складові бренду, підходи до його формування та чому він має вирішальне значення у сприйнятті продукту. На прикладі брендів Coca-Cola та Pepsi було продемонстровано в чому ж таки сила бренду продукту та чому навіть незважаючи на оцінки про кращий смак Pepsi у сліпих тестах споживачі все одно обирали Coca-Cola при відкритому тестуванні напоїв.
Захід надихнув студентів на пошук власних ідей, здатних змінювати світ.