НОВИЙ ДЕНЬ - НОВА ПЕРЕМОГА……

Невгамовні не тільки в маркетингу профі ?️‍♀️?️‍♀️?️‍♀️

Вітаємо? Хааг Вікторію ? з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з економіки природокористування та охорони навколишнього середовища?

23 квітня вона отримала на підсумковій конференції ІІ місце❗️ з науковою роботою присвяченою конкурентоспроможності органічного виробництва на Україні

Щиро вітаємо і бажаємо не зупинятися на досягнутому!!!

РАДІ ЗНАЙОМСТВУ АБО КОРОТКО ПРО FEEDBACK

20 квітня 2021 р. відбувся онлайн-семінар у рамках проекту "Будь експертом з невгамовними", до якого маркетологи долучили студентів Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу. Разом зі старшим викладачем кафедри маркетингу СумДУ Летуновською Наталією обговорили важливість соціальних доказів у веденні підприємницької діяльності та збору й правильної обробки відгуків від клієнтів. Здійснили live-опитування, переглянули відеоролики та навіть вчили економічні терміни іноземною мовою.

ТРИМАЄМО РУКУ НА ПУЛЬСІ – ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ!

Науковці БіЕМ та Варшавської школи економіки створили онлайн-майданчик, де провідні вчені з Польщі, Німеччини, Словаччини, Чехії, Угорщини та Литви дискутували щодо перспектив використання BigData та сучасних інструментів аналізу даних.

Команда БіЕМ (Сергій Лєонов, Тетяна Пімоненко та Сергій Миненко) представили науковій спільноті власний досвід використання інструментарію SAS Enterprise Miner, EViews, STATISTICA, Power BI та Python у навчальному процесі.

Будь на хвилі змін! Слідкуй за новітніми трендами!

ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ!

В рамках V Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт з Маркетингу вже випускниця кафедри маркетингу Сумського державного університету Колесник Анна отримала диплом 3 ступеня (науковий керівник - Сагер Л.Ю.), яким відзначено високий рівень та практичну спрямованість кваліфікаційної роботи, її маркетингове наповнення. Цього року у заході взяли участь представники більше 30 провідних закладів вищої освіти , а в номінації "бакалаврські роботи" було оцінено більше 50 робіт. До рецензування залучалися як представники академічної спільноти, так і професіонали-практики. 
Вітаємо Анну та її керівника і висловлюємо вдячність організаторам.

НА ХВИЛІ ЦИФРОВИХ ЗМІН

Розвиток технологій, боротьба за клієнтів і карантинні обмеження виводять цифровий маркетинг на новий рівень. І бути в тренді - означає бути успішним маркетологом. Студенти та викладачі кафедри маркетингу  намагаються бути на одній хвилі із розвитком технологій цифрового маркетингу. Щоб не відставати студенти 2 курсу спеціальності  075 Маркетинг в рамках вивчення дисципліни "Маркетингові комунікації 2" (викладач - Сагер Л.Ю.) доєдналися до Діджитал весни у Харківському національному економічному університеті. Так, 14.04.2021 р. студенти взяли участь у вебінарі, присвяченому SEO-маркетингу. Спікер - Олександр Уткін, Senior SEO Promodo - показав наочні приклади, розповів про зиск для бізнесу та надав поради з освоєння професії.

ВІДЗНАКА МАРКЕТОЛОГІВ НА РЕКЛАМА-ФЕСТ

На цьому тижні маркетологи отримали довгоочікувані сертифікати, які підтверджують участь у V-му Міжнародному конкурсі для студентів та школярів «РЕКЛАМА-ФЕСТ».
Такі конкурси дозволяють прокачувати навички творчого розвитку, критичного мислення, роботи з кейсами, а наші роботи були відзначені журі як готовий рекламний продукт, який можна вже виводити на ринок. Для маркетологів – це найвища нагорода, яку можна отримати від високоповажного журі конкурсу.

 

 

ВІДПОВІДАЛЬНА НАУКОМЕТРІЯ WEB OF SCIENCE

З 5 по 9 квітня проходило навчання та вдосконалювання навичок використання практичного інструментарію роботи з базою даних Web of Science. Для кафедри маркетингу завжди цікаві особливості використанні різних інструментів в своїй роботі. Відповідальна наукометрія, референс-менеджер EndNote, аналітичний інструмент InCites та багато іншого було розглянуто під час навчання. Такі тренінги допомагають дізнатись про оновлення баз даних, які тільки-но плануються, та дозволяють залишатись завжди на #СпіймайХвилюЗмін!

 

НА ХВИЛІ ЗМІН: МАРКЕТОЛОГИ ОБГОВОРЮЮТЬ 3RD-PARTY COOKIES

Завтра буде по іншому і маркетологи до цього готові. 2 квітня студенти 5 курсу в межах дисципліни Марії Мінченко «Рекламний менеджмент» залучились до обговорення нагальної проблеми рекламодавців - світ після 3rd-party cookies.
Обговорення було гаряче, оскільки вирішення проблематики контекстуального, поведінкового та демографічного таргетингу, ретаргетингу та таргетингу на підставі історії переглядів зараз найважливіше для маркетологів. Зміна інструментів впливу та дії програмних надбудов в 2022 році вносять свої корективи і треба бути на
#СпіймайХвилюЗмін.

ЛЕКЦІЯ ВІД КОЛЕГ ІЗ ПОЛЬЩІ

Цього тижня професори кафедри маркетингу з Польщі провели інформативну онлайн-лекцію на тему «Corporate social responsibility and business ethics”. Наші студенти та аспіранти мали чудову можливість дізнатись більше про:

-досвід ЄС в розвитку корпоративної соціальної відповідальності;

-вирішення етичних проблем при веденні бізнесу;

-місце етики в маркетингової діяльності;

-дотримання етичності в рекламній та PR-діяльності;

ПРО МАРКЕТИНГ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ЗДОРОВ’Я

Невгамовні завжди «на хвилі» світових тенденцій. Пандемія, зміни споживчих настроїв, бажання підтримувати здоров’я на належному рівні, а ще й при тому, що 7 квітня – Всесвітній день здоров’я… Ми ж просто не могли залишитись осторонь! І щоб неординарно провести практичне заняття зі студентами-маркетологами другого курсу разом зі старшим викладачем кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. запросили на онлайн-зустріч засновницю бренда GZ_team, ведучу майстер-класів зі здорового способу життя та тренера холістичного здоров’я Олену Кретшмар. За час зустрічі вона поділилася своїми напрацюваннями й досвідом просування бренда в сфері здоров’я та особливостями маркетингу продукту в оздоровчій сфері.

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ «СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: ДОСВІД ЄС»

12 квітня 2021 року Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов провели для студентів та аспірантів відкриту онлайн-лекцію, присвячену питанням розвитку соціального підприємництва в ЄС. У рамках проєкту «EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine» (619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE), до лекції було запрошено експертів з Польщі, які представили досвід ЄС у розвитку соціального підприємництва, враховуючи вимоги концепції сталого розвитку. Спікери представили моделі корпоративно-соціальної відповідальності, окреслили основні етичні проблеми ведення бізнесу у висококонкурентному середовищі. Під час лекції слухачі дізнались, яку відповідальність несе роботодавець перед своїми працівниками та які негативні наслідки спричиняє порушення принципів бізнес-етики. Слухачі долучились до активної дискусії, за результатами якої було сформовано профіль сучасного соціально-відповідального бізнесмена.

ПРОБЛЕМ НЕ БУДЕ, ЯКЩО ТИ ЇХ НЕ СТВОРИШ

Саме так називався вебінар, до якого долучилися маркетологи 2 і 3 курсів в рамках дисциплін «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія Хоменко) та «Маркетинг послуг» (викладач Анна Росохата).

Євген Лейбов, Head of Marketing «Reface», поділився кейсами, фейлами та їх рішеннями. Він розповів як менше, ніж за півтора року стати №1 в американському App Store та зайняти топові позиції в 100+ країнах. Як залучати до користування мобільним додатком, як безоплатно «піаритись» через селебріті, як управляти трафіком у разі стрімкого зростання, що аналізувати, як зростати командою, який прибуток від TOP-1 в App Store та Google Play... Про це та багато іншого дізналися з заходу. Такий досвід дозволяє збагатити знання студентів щодо просування послуг через мобільні додатки.

МАРКЕТИНГ ВІДКРИТИЙ КОЖНОМУ

Маркетологи завжди готові допомагати колегам. Цей тиждень був насичений на повну, оскільки в межах реалізації програми підвищення кваліфікації ЦРКП Марії Мінченко «Від абітурієнта до студента: маркетинг освітньої програми» відбувалися щоденні маркетингові інтенсиви.
Кейсовий метод висвітлення проблемних питань з реальними практичними рекомендаціями дозволив розкрити багато цікавих способів промоції освітніх програм.
Нам дуже приємно, що змогли показати в дії багато механізмів привернення уваги потенційних споживачів, які вже сьогодні можна використовувати у вступній кампанії 2021 та починати вибудовувати роботу на 2022 рік.

 

ЧЛЕНСТВО В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ АСОЦІАЦІЇ МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ

1 квітня 2021 року невгамовні отримали радісне сповіщення з привітаннями Олексій Люльов, Олена Чигрин та Яна Ус стали членами Європейської Асоціації Маркетингу та Менеджменту. Думаєте жарти? А ось і ні! Невгамовні завжди роблять все можливе, щоб бути на хвилі прогресивних змін! Членство в EUMMAS – це про:

  • розширення професійної та академічної мереж;
  • просування наукової діяльності;
  • нові можливості для удосконалення освітнього процесу;
  • актуальні новинки на ринку праці;
  • особистісне зростання та багато іншого для розвитку!