ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ

19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін "Паблік рилейшнз" та "Маркетингові комунікації-2" (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему "Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості".

Спікер заходу - Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії "Бізнес-конструктор", клієнтами якої є десятки тисяч власників малого, середнього та великого бізнесу різних країн світу.

Під час майстер-класу Кирило поділився інсайтами щодо розроблення стратегії розвитку бренду та збільшення впізнаваємості та лояльності до компанії в рази.

На заході розглянули такі основні питання:

🔹 як ефективно розвивати бренд компанії;
🔹 управління впізнаваємістю та лояльністю до бренду: медіа-тиск та share of voice;
🔹 ключові показники, які допоможуть оцінити рівень розвитку бренду  компанії;
🔹 інструменти розвитку бренду;
🔹 стратегія розвитку бренду: покроковий план для власника бізнесу.

Дві години корисних інсайтів та лайфхаків пролетіли як одна мить... Учасники заходу отримали цінний практичний досвід та  професійні поради.

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»

В рамках програми "ERASMUS+" студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі.

Тематикою заходів було виховання відповідального цифрового суспільства, розвиток критичного мислення та медіаграмотності. Протягом проекту кожен день проводились тренінги, на яких обговорювалась пропаганда, кібербулінг, фейки, дезінформація. Кожен з учасників працював у групах з представниками інших країн над міні-проєктом. Після цього учасники презентували та брали участь в дискусіях, на яких обмінювались досвідом та висловлювали власні думки.

Для більшої активності, організатори влаштовували «енерджайзери» - руханки у формі цікавої гри. Особлива атмосфера була на «культурних вечорах», присвячених різним країнам, на яких студентки отримали насичений культурний досвід. Кожен з учасників ділився своїми традиціями, вчив народним танцям, пісням, пригощав стравами національної кухні. Незабутні моменти на проєкті.

Вітаємо Анну КОРЖ та Анастасію БУДЬОННУ з новими навичками, зокрема: критично оцінювати інформацію в інтернеті, відповідально використовувати онлайн-інструменти та знання щодо онлайн-безпеки та етики.

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ

Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін "SMM", "Маркетингове ціноутворення", STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом  Дарією Стеценко.

Під час зустрічі  Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту, клієнта (його потреб/ бажань), донесення цінностей ...

І звичайно, на кейсі PAPA GYM розібрали як це працює на практиці.

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове  стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки.

Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту в контексті переходу до циркулярної економіки». В рамках даної теми заплановано спільне дослідження маркетингової складової, а також дослідження ситеми управління відходами в циркулярній економіці разом із колегами з Університету м. Ліверпуль.

Використання можливостей та досвіду приймаючої сторони дадуть можливість більш ґрунтовно підійти до заявленого дослідження із використанням сучасних технологій та рішень.

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ

Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду.

Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду.

На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання:

💡 Що дає особистий бренд і кому він потрібен

💡 Шляхи просування особистого бренду

💡 Контент – основа формування особистого бренду.

Далі буде…

ЗДОРОВА ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ І КОЛИ ЕМОЦІЇ ЗАШКАЛЮЮТЬ ПІД ЧАС ТРАВМИ

Викладачі кафедри Алла БОНДАРЕНКО та Анна РОСОХАТА продовжують не лише самі доносити цінності Європейського Союзу до слухачів курсів в Україні, а й застосовують для цього методи практико-орієнтовного навчання.  

Так, 19 лютого була проведена відкрита лекція-тренінг від кандидата економічних наук, практикуючого психолога, коуча Trauma Care Company (Нідерланди) Світлани Синяговської на тему: «Здорова поведінка людини і коли емоції зашкалюють під час травми».

Даний вебінар був проведений в рамках двох дисциплін:  «Взаємозв'язки з клієнтами» для магістрів-маркетологів 1 курсу та «Маркетинг промислового підприємства» для бакалаврів 3 курсу.

Під час тренінгу присутні дізнались про психологічне підґрунтя поведінки людей та споживачів під час стресових подій. В рамках заходу був цікаво представлений матеріал, ґрунтовно розкриті види травматичної поведінки людей, реакції, що виникають в психіці і тілі, а також розкриті особливості поведінки українців після травматичних подій в країні останніх років. Спікером були наведені декілька цікавих кейсових ситуацій, де присутні визначались із очікуваними та неочікуваними реакціями та поведінкою людей.

В цілому захід був спрямований у більшій мірі на розкриття проблематики становлення здорового суспільства та кожної окремої особистості. Не зупиняємось на цьому і продовжуємо далі розкривати важливі цінності ЄС для України та їх аспекти.

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ

Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН.

5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та інструментам декарбонізації економіки.

Для невгамовних це новий навчальний досвід залучення до вивчення дисципліни від провідних іноземних викладачів.

Далі буде…

СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ: ДОСВІД ВІД CERGE-EI FOUNDATION

Олена ЧИГРИН долучилась до проєкту CERGE-EI Foundation's Distance Learning Program (Прага, Чехія), метою якого є сприяння розбудові місцевого потенціалу. 

В рамках програми, викладачі від ННІ БіЕМ в ролі локальних інструкторів будуть супроводжувати проведення навчальних курсів для наших студентів від іноземних викладачів. Реалізація проєкту включає проходження педагогічної підготовки від досвідчених інструкторів CERGE-EI Foundation з питань найкращих освітніх практик у сфері освіти.

Протягом чотирьох днів було проведено серію інтенсивних занять, які включали презентаційні блоки, сесії питання-відповіді, презентацію власних напрацювань, рецензування навчальних матеріалів колег.

Учасники навчання отримали цінний досвід, професіональні поради та коментарі від іноземних колег.
Чекаємо на реалізацію проєкту…

ВІТАЄМО ОЛЕНУ ЧИГРИН З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай настрій буде відмінним,

і ви завжди знаходитемете натхнення і силу

для досягнення великих злетів і неймовірних досягнень. 

 

 

СТУДЕНТИ ДОЛУЧАЮТЬСЯ ДО ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Ще до одного заходу були залучені студенти-маркетологи в рамках практико-орієнтованого навчання. Так, 13 лютого студенти груп МК.м-31/1у, МК.м-31/2і  (1 курс магістрів) в рамках дисципліни «Взаємозв'язки з клієнтами» Викладачкою к.е.н. Анною РОСОХАТОЮ були долучені до вебінару на тему: “Ключові аспекти комунікацій для початківців-менеджерів проєктів”.

Вебінар проводив Андрій Мартинюк, Program Manager в DXC Technology, ex Luxoft, Ciklum, де розкривав такі основні питання:

  1. Як початківцю ефективно комунікувати з командою?
  2. Як виявити проблемні ситуації, поки вони не переросли в конфлікт?
  3. Та які є засоби комунікації в роботі менеджера?
  4. Експерт у сфері project-менеджменту поділився власним досвідом та наблизив ще на крок наших студентів до реалій сьогодення бізнесу в Украіні.

Прямуємо разом до нових знань.

СТРАТЕГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОЇ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ

1 березня 2024 року Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до онлайн-зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США).

Метою їх діяльності є співпраця та обмін думками між дослідниками з різних країн у питаннях вивчення харчової поведінки споживачів та формуванні політики сприяння ефективному споживчому вибору, розумінні основних аспектів, що впливають на цей вибір та розробленні відповідних стратегій промоції здорової харчової поведінки серед різних категорій населення.

Під час зустрічі учасники лабораторії презентували свої різноспрямовані напрацювання, які стосувалися результатів емпіричного  дослідження у сфері біохімії продуктів повсякденного споживання та маркетингових досліджень емоційної складової роботи персоналу галузі гостинності.

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ВІДКРИЛИ ТАЄМНИЦІ МАРКЕТИНГУ В МЕДІА

07 лютого в рамках дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) студенти першого курсу (група МК-31) спеціальності 075 «Маркетинг», прослухали лекцію від практика  – директорки відділу дистрибуції ГО "ЦУКР."  Дар’ї ПРИХОДЧЕНКО.

Директорка відділу дистрибуції ГО "ЦУКР." поділилася своїм професійним досвідом та ключовими аспектами взаємодії маркетингу та медіа. Студенти отримали цінні практичні поради, які не тільки розширять їхні знання, але й допоможуть в подальшій кар'єрі.

Лекція стала не лише корисним етапом університетського життя, але й важливим кроком для студентів у розумінні та застосуванні маркетингу в медіа-середовищі.

ПРОСУВАННЯ НА ЗАХІД ЯК НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

20 лютого в рамках дисципліни «Public Relations» (викладач Лілія ХОМЕНКО) студенти 2 курсу долучилися до онлайн-конференції «Просування на захід». Організатор – SendPulse, єдина платформа для маркетингу та продажів.

Один із спікерів заходу – Михайло Дубчак, co-founder digital агенції ADS Wind, co-founder сервісу adsquiz.io розповів про відмінності роботи маркетолога з українськими і західними клієнтами.

Спікер пояснив, чому ефективний український кейс, перекладений на англійську і запущений на західному ринку, не спрацює. Михайло Дубчак поділився досвідом як діяти українському маркетологу, щоб досягти успіху на іноземному ринку, на що звертати увагу та що враховувати в своїй роботі.

Захід дозволив поринути в атмосферу «заходу» та побачити нові можливості для українських маркетологів.

СЕКРЕТИ ЕФЕКТИВНОЇ ВОРОНКИ ПРОДАЖІВ: НАВЧАЄМОСЬ У ПРОФЕСІОНАЛІВ

Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» активно розвивають свої навички у сфері практичного маркетингу. Сьогодні, в рамках дисципліни STP-маркетинг (викладач Марія МІНЧЕНКО), наші маркетологи отримали унікальну можливість зануритися у світ ефективних воронок продажів на вебінарі, організованому Дмитром Тянуліном, керівником регіону NetHunt CRM. 

В ході заходу студенти отримали цінні інсайти та практичні поради від досвідченого фахівця. Дмитро Тянулін поділився власними успішними кейсами в побудові воронок продажів та висвітлив основні стратегії для підвищення конверсії.

Захід сприяв глибшому розумінню студентами теми та формуванню практичних навичок, які їм буде корисно в майбутньому професійному житті. 

Студенти висловлюють подяку спікеру за надану можливість вивчати сучасні тенденції в маркетингу та за високопрофесійний підхід до обговорення теми. Відвідування вебінару стало не лише корисним доповненням до навчального процесу, але й джерелом натхнення для молодих маркетологів у розбудові їхньої кар'єри в майбутньому.