АНАСТАСІЯ БУДЬОННА ПРО УЧАСТЬ В МОЛОДІЖНОМУ ОБМІНІ В ВІЛЬНЮСІ

Студентка-маркетолог другого курсу Анастасія БУДЬОННА з 20 по 28 травня 2024 року взяла участь у молодіжному обміні «Minimalist living project» у м. Вільнюс (Литва).

Проєкт спрямований на підвищення мінімалістичного підходу як альтернативного рішення купівельної залежності та, таким чином, зменшення непотрібних покупок.

Учасники з 6 країн: України, Болгарії, Туреччини, Литви, Португалії та Іспанії поділилися власним досвідом, культурою та разом працювали над тематикою проєкту.

Анастасія: "Тема мінімалізму мала для мене особисту та професійну цінність, адже наразі я навчаюся на кафедрі маркетингу, а в цій сфері мінімалістичні тренди набувають все більшої популярності. 

На даному проекті були розкриті та опрацьовані такі теми як: мінімалізм в цілому, мінімалістичне харчування з огляду на витрати, оніоманія, фріганізм, ефективне бюджетування, подарункова економіка та інші проміжні теми. Окрім лекцій, ми отримали змогу попрацювати в командах та прийняти участь у різних воркшопах. Ми завжди мали палкі дискусії та  змогу ділитися своїми думками з іншими. А для підвищення нашої бадьорості та активності у нас були веселі та іноді дуже кумедні енерджайзери.

Окрім офіційної частини проекту, не можу не зауважити про насичений культурний досвід, адже кожен поділився своїми традиціями, танцями, піснями, їжею. Наш український струмок не забуде жоден іноземець, який приєднався до нашого танцю).

В загалом, хочу зауважити, що даний молодіжний обмін підвищив не лише мої професійні навички в даній темі, а також допоміг мені знайти нових друзів, познайомитися з новою культурою та побороти мої страхи щодо мовного барʼєру. Наразі це мій четвертий молодіжний обмін, і я справді відчуваю більшу легкість в спілкуванні англійською мовою, яке завжди давалося мені доволі важко".

БУТИ ЛІДЕРОМ СВОГО ЖИТТЯ: ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО ДЛЯ РОЗВИТКУ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ

28 травня 2024 року відбувся заключний захід в рамках реалізації PROactive week «Маркетинг і промоція  для здорової економіки» за проєктом Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine».

Цього разу Аліна Познанська - директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА», тренерка з проєктного дизайну та розвитку команд, фасилітаторка, менторка громад, співвласниця бренду Poznanski, голова ГО «Місто Активних Громадян» - поділилася своїм багаторічним досвідом щодо розвитку особистості на лідерських навичок.

Під час зустрічі Аліна розповіла про ключові принципи лідерства, описала основні стереотипи щодо лідерів та лідерства, разом із учасниками визначила ключові навички лідера, продемонструвала важливість їх розвитку у кожної особистості та надала практичні поради для тих, хто прагне розпочати свій шлях до особистого успіху. Ці та інші питання, яких спікерка торкнулася під час бесіди з учасниками, викликали у останніх жвавий інтерес та захоплення. Цей захід став джерелом натхнення та мотивації для всіх учасників. 

Під час обговорення було також звернено увагу на глобальні маркетингові тренди, що суттєво впливають на розвиток лідерства. Сучасні лідери повинні враховувати вплив технологій, таких як штучний інтелект, автоматизація та великі дані, які змінюють підходи до управління командами та взаємодії з клієнтами. Особливу увагу було приділено розвитку персоналізованих маркетингових стратегій, що базуються на глибокому розумінні потреб споживачів, та тренду на етичність і прозорість бізнесу, які набувають популярності у світовому масштабі. Також Аліна поділилася досвідом того, як глобальні тренди можна ефективно використовувати для формування сильних лідерських позицій у бізнесі та громадських ініціативах.

Вітаємо усіх учасників із успішним проведенням заходу та сподіваємося на подальшу співпрацю у розвитку лідерських якостей та громадських ініціатив в Україні.

Запис зустрічі можете переглянути на You Tube каналі проєкту вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах. Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.

Нагадаємо, що проєкт Модуль Жана Моне «Healthy economy and policy: European values for Ukraine»  (101047530 - ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH), який реалізується викладачами кафедри маркетингу Сумського державного університету - Людмилою САГЕР, Наталією  ЛЕТУНОВСЬКОЮ та Анною РОСОХАТОЮ, спрямований на популяризацію європейських цінностей та розвиток здорової економіки та політики в Україні.

НА СТАЖУВАННЯ ДО США ЗА ПРОГРАМОЮ FULBRIGHT VISITING SCHOLAR

Наталія Летуновська, доцентка кафедри маркетингу отримала грант Програми академічних обмінів імені Фулбрайта на проходження наукового стажування в Університеті штату Пенсильванія(США) восени 2024 року.

Дана програма спрямована на обмін фахівцями між Україною та Сполученими Штатами Америки, всебічний розвиток освіти на науки.

Наукове дослідження Наталії, яке проводитиметься в США, пов’язане із використанням технологій штучного інтелекту в сфері формування обізнаності населення про здорове харчування, стимулювання свідомої споживчої поведінки та залученості громадськості до маркетингових активностей компаній у сфері громадського харчування та виробництва здорових продуктів.

У рамках цього дослідницького проєкту Наталія має на меті з’ясувати явні та приховані стимули, які впливають на людей при виборі продуктів харчування, зокрема в категорії «хелсі» та визначити маркетингові інструменти, які є найбільш дієвими для подальшого просування ідеї розвитку здорової особистості в Україні, яка починається з «внутрішнього» себе, а саме з того, що ми споживаємо.

Вітаємо Наталію та бажаємо реалізації наукових планів та незабутньої подорожі до країни стажування!

ВІТАЄМО ТЕТЯНУ ПІМОНЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Нехай фортуна завжди посміхається,

а попутний вітер тільки дме! 

Нехай збуваються всі невгамовні плани, мрії та бажання! 

А кожен новий день дарує відмінний настрій і надихає на успіхи у всіх справах!

 

 

UPGRADE YOUR NEIGHBOURHOOD BRAND YOUR TOWN

Студентка спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ Корж Анна протягом місяця проходила волонтерське стажування в Греції, м. Комотіні.

Анна: "Для початку, хочу сказати, що це мій перший волонтерський досвід за кордоном. 

Вважаю це значним досягненням та чудовим досвідом!

Про проект дізналась в фейсбуці сумської організації «CEI - ЦЕНТР ЄВРОІНІЦІАТИВ». Без роздумів подала свою заявку, після чого була відібрана.

Я зробила свій внесок у покращення районів Комотіні, прибираючи пляж, ліс та покращуючи сад. В додаток до цього, у нас проходили уроки грецької, малювання, хайкінг в гори, йога на пляжі, ми тренували людей з обмеженими можливостями, грали з ними в баскетбол. 

Окрім нашої спільної діяльності ми були розділені на три групи. Кожна група мала свою конкретну мету. Я була в команді Team Media, яка вела соціальні мережі приймаючої організації. Майже кожен день з командою розроблювали стратегію просування в мережі, знімали відео, робили фото та сторітелінги. Завдяки кафедрі маркетингу, я вже мала знання в сфері SMM, тому без складнощів виконувала поставлені задачі. Мене залучили до зйомки майстер-класу з VR до дня європейських виборів. На проекті також була команда Perpato, яка працювала з людьми з обмеженими можливостями. Команда VR, яка створювала багато корисних речей за допомогою 3D-друку та досліджувала окуляри VR. Кожен з нас мав свій неповторний досвід та ділився один з одним.

Під час нашого волонтерства ми не забували про розваги та, що важливіше, міжкультурний обмін. Протягом наших міжкультурних вечорів ми намагалися дізнатися одне про одного. Настільки неймовірними та цікавими були грецькі, вірменські, українські та турецькі вечори. Ми пробували чудову кухню, танцювали національні танці, слухали національну музику та відкривали для себе культурну спадщину кожної країни.

Я твердо впевнена, що цей волонтерський проект став для кожного з нас єдиною можливістю в житті, насиченою чудовими подіями, які назавжди залишаться в пам’яті!"

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: COURSE COMPLETED

Невгамовні отримали мегацікавий досвід від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти вивчали дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою.

Лектор курсу – професор Silvester Van Koten (Нідерланди).  

Головними темами були:
-    глобальні кліматичні зміни,
-    розвиток відновлювальної енергетики, 
-    досвід Європейського Союзу попередження кліматичних змін, 
-    економічні інструменти декарбонізації,
-    шляхи подолання глобальних негативних екстерналій. 

Курс включав серію лекцій-інтенсивів, он-лайн квізів, практичних семінарів, виконання індивідуальних завдань. 

Маркетологи долучились до сучасних практик навчання, отримали нові знання, отримали досвід комунікації з іноземними викладачами.

Супроводжувала курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена Чигрин.

Далі буде…
 

ЗДОРОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ: ЦІННОСТІ, МАРКЕТИНГ ТА ПРОМОЦІЯ

24 травня 2024 р. відбувся черговий захід в рамках реалізації PROactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Сьогодні учасники долучилися до круглого столу «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція» за участі досвідчених спікерів:    

1. Ганни Швіндіної - д.е.н., професорки, доцентки Школи Менеджменту Американ Юніверсіті Київ, виконавчої директорки ГО «Центр освіти впродовж життя», яка поділилась досвідом у інформальній освіті, торкнулася питань розвитку соціального капіталу та підтримки ментального здоров’я;
2. Марини Пташник – засновниці школи комунікацій «Спільна мова», коуча з комунікації, на думку якої комунікація -це найкращий об’єкт для інвестицій, а розвиток комунікаційних навичок торує шлях не тільки до особистісного, але і професійного розвитку;
3. Анни Дериколенко - к.е.н., керівниці відділу маркетингу «Єдиного цифрового освітнього простору «EDDY»», яка поділилась досвідом використання цифрових технологій та маркетингових інструментів при просуванні, в т.ч. освітніх проєктів
4. Валерії Корощенко - співвласниці жіночого простору творчості “Коліжанка”, бізнес якої спрямований на розвиток творчих здібностей, підтримку ментального здоров’я та формування ком’юніті однодумців.

Виступ спікерок продовжився жвавою дискусією учасників (здобувачів освіти ступеня бакалавра, магістра та доктора філософії спеціальності 'Маркетинг') в рамках сформованих груп за кожним напрямом і завершився підбиттям підсумків щодо наявних проблем та перспектив застосування принципів, методів і підходів формальної та неформальної освіти, комунікацій, маркетингових інструментів, бізнесу та лідерства для здорового розвитку особистості

Запис зустрічі можете перегляну на You Tube каналі проєкту вже незабаром. Слідкуйте за оголошеннями у соціальних мережах.

Всім учасникам зустрічі будуть видані сертифікати.

СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ

26 квітня 2024 р в рамках проєкту Жана Моне Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» кафедра маркетингу провела фестиваль студентських ініціатив, метою якого було представлення ідей, як зробити університетський кампус дружнім до довкілля.

До команди невгамовних долучились студенти менеджери, економісти та інженери.

Учасники презентували свої проєкти щодо: 

  1. впровадження зелених технологій та рециклінгу в університеті (Холод Анна «Впровадження практик зелених кампусів в Україні та ЄС: технології альтернативної енергетики та рециклингу»;
  2. ландшафтного дизайну (Шевченко Катерина «Зелені кампуси: сучасні рішення ландшафтного дизайну»);
  3. організації студентських просторів (Терещенко Дарʼя, Завальна Дірʼя, Пʼятаченко Юлія, Липовий Дмитро, Кичко Дарина «Створення сучасних академічних просторів для просування ідей зеленого кампусу»);
  4. розбудови зеленої інфраструктури (Павло Ткач, Сергій Кутас «Екологічна стежка»).

Представлені проєкти викликали інтерес у аудиторії, учасники фестивалю поділились досвідом реалізації екологічних заходів в рамках розбудови зеленого кампусу (Ecoweek, Екотолока тощо).

ЗДОРОВІ ІНІЦІАТИВИ ПРИКОРДОННОГО МІСТА

21 травня 2024 року учасники Proactive Week в рамках проєкту Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник. .

Ольга розповіла про привабливість обласного центру Сумського регіону, акцентуючи увагу на унікальних ініціативах, започаткованих Агенцією промоції, як основним координатором маркетингових заходів у місті. Вона також відзначила цікаві локації, які формують позитивний імідж та бренд Сум як прикордонного містечка в очах його жителів та гостей. Презентація містила детальний аналіз того, як місцеві маркетингові стратегії сприяють сталому розвитку міста та підвищенню його конкурентоспроможності на національному та міжнародному рівнях.

Дискусія, що продовжила виступ, була надзвичайно корисною для здобувачів освіти рівня доктора філософії. Учасники змогли порівняти глобальні маркетингові підходи зі стратегіями просування місцевих брендів, що використовуються в Сумах. Це дозволило зробити висновки про вплив глобалізації на регіональні ринки та адаптацію світових маркетингових трендів до місцевих умов. Особливо цікавою була дискусія про роль стійкості (sustainability) та інноваційних підходів у побудові місцевих брендів та розвиток міського туризму.

У рамках дисципліни «Глобальні тренди в маркетингу» здобувачі мали змогу обговорити, як глобальні економічні та соціальні виклики, такі як цифровізація, екологічні проблеми та вплив європейських цінностей, можуть бути інтегровані в місцеві маркетингові стратегії для залучення нових інвесторів і туристів. Ольга Скрипник також торкнулася питання того, як маркетингові підходи можуть сприяти створенню позитивного іміджу України на міжнародній арені в умовах сучасних глобальних змін.

Ми тільки почали активний тиждень, і вже 24 та 28 травня на Вас чекають не менш захопливі зустрічі з відомими спікерами України, які поділяться своїм досвідом у сфері маркетингу, бізнесу та суспільних комунікацій. Це чудова нагода висловити свою думку, почути думки інших учасників та розширити свої знання у сфері глобальних маркетингових трендів і їх впливу на місцевий бізнес та суспільство

КОЛЕКТИВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПОПОВНИВСЯ ДОЦЕНТОМ

24 квітня 2024 року вийшов наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження рішень атестаційної колегії» згідно із яким присвоєно вчене звання доцента РОСОХАТІЙ Анні Сергіївні, кандидату економічних наук, докторанту, старшому викладачу кафедри маркетингу.

Наразі вийшов даний наказ, а в подальшому Анна Сергіївні буде виданий атестат, що підтверджує дане звання.

Тож очікуємо на нього, а поки вітаємо Анну Росохату і бажаємо їй наснаги в подальших наукових кроках і здобутках!

 

 

ПРОТИДІЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ В РЕКЛАМІ: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Доцент кафедри Яна КРИВИЧ прийняла участь у семінарі викладачів з маркетингу та реклами «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі», що відбувся 17-19 травня 2024 р. 

Oрганізаторами заходу виступили індустріальний  Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Участь у заході прийняли викладачі з 15 регіонів України, представники ДПСС України та юристи. Фахівці разом аналізували сучасні тенденції на ринку реклами та обговорювали заходи щодо протидії дискримінації за ознакою статі в умовах війни, ділилися кращими кейсами та науковими напрацюваннями. 

За результатами семінару у 18 провідних закладах України здобувачі обговорюватимуть поняття дискримінації в рекламі на своїх парах, навчяться виявляти дискримінаційну рекламу, розумітимуть її наслідки для брендів та суспільства.

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ НА БАЗІ ЖЕШУВСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Старший викладач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, докторант Анна РОСОХАТА розпочала наукове дослідження на базі Жешувського технологічного університету  (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича) в Польщі.

Стажування триватиме від 22 квітня до 16 червня 2024 року. Дане дослідження стало можливим завдяки Вишеградській програмі стипендій, яка пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами. І у 2024 році також отримали право подавати свої заявки громадяни України у якості пілотного проекту.

Анна РОСОХАТА стала однією із представниць України в  цьому пілотному проекті. Темою наукового візиту є "Маркетингове дослідження поведінки споживачів у системі поводження з відходами". Дослідницький проект має намір отримати більше інформації про поведінку споживачів щодо поводження з відходами на теренах Польщі та України. Орієнтуємось на плідні результати дослідження.

Окрема подяка Юрію БІЛАНУ за посередництво та підтримку.

СУМИ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ…

Студенти-маркетологи 1 та 2 курсів в рамках дисциплін «SMM» (гр. МК-31, викладач Яна КРИВИЧ) та «Паблік рилейшнз» (гр. МК-21 , викладач Лілія ХОМЕНКО) відвідали екскурсію центральною частиною міста Суми.

Дізналися багато нового:

  1. звідки починалось будівництво міста Суми;
  2. де знаходиться камінь кохання;
  3. куди ведуть сумські підземелля;
  4. де викладена каменями карта Сумської області;
  5. як з’явилися живі фігури в місті;
  6. чому плаче пам’ятник цукру;
  7. як винайшли рафінадний цукор;
  8. чому ліхтарики на Покровській площі кубічної форми;
  9. як альтанка стала символом міста.

Півтори години пролетіли як одна мить. Помітили багато цікавих та унікальних об'єктів, повз які проходимо кожного дня, не звертаючи на них увагу. А ще на собі відчули як захоплива екскурсія змінює відношення до рідного міста, підприємств, видатних особистостей …

Дякуємо Агенції промоції «Суми» та Петренко Наталі зокрема за організацію цікавого заходу.

 

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ

19 квітня відбувся захист дисертації доцента кафедри маркетингу Артема АРТЮХОВА на тему «Управління якістю освітньо-наукової діяльності в системі державного регулювання національної економіки» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук у Спеціалізованій вченій раді Д55.051.06 Сумського державного університету.

Вітаємо дисертанта та наукову консультанку - докторку економічних наук, професорку Тетяну ВАСИЛЬЄВУ із блискучим захистом.

Бажаємо в подальшому реалізації нових наукових задумів, творчої енергії та наснаги в професійному зростанні!