НАВЧАННЯ НА СПЕЦІАЛЬНОСТІ"МАРКЕТИНГ": БЕЗ ФІЛЬТРІВ

Друзі, запрошуємо усіх зацікавлених до неформального спілкування на тему: "Навчання на спеціальності"Маркетинг": без фільтрів".  

Дата та час за домовленістю у зручний для вас та нас час. 

Перша зустріч відбудеться:

Дата: 17.01.2024.

Час: 10:30

 

MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS ПРИЙНЯТО В DOAJ

Marketing and Management of Innovations прийнято в DOAJ.

Рішення про включення Marketing and Management of Innovations до DOAJ було прийнято 28 листопада 2023 року. 

DOAJ є платформою, яка об'єднує наукові видання з усього світу та сприяє їхньому відкритому доступу. Включення "Marketing and Management of Innovations" до DOAJ підкреслює важливість наукових досягнень та вкладу журналу у розвиток сучасних підходів до маркетингу та управління інноваціями.

 

ВІТАЄМО МАРІЮ МІНЧЕНКО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Яскраво сяйте, надихайтеся та надихайте інших навколо!

Нехай все вдається і мрії втілюються у життя!

Нехай вдача, та успіх завжди крокують поряд!

 

 

 

ВІТАЄМО ОЛЕГА ОЛЕФІРЕНКА З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Вітаємо з днем народження!

Бажаємо вам невгамовного натхнення,

оптимізму, позитиву і бадьорості.

Нехай для ваших цілей буде маса можливостей їх досягнення,

нехай для ваших планів завжди вистачає сил і засобів в їх реалізації.

УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ НАУКОВОГО ВІРТУАЛЬНОГО КЛАСУ

29 грудня 2023 року завершилося проведення спільного наукового віртуального класу між Університетом прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумським державним університетом.

Програма, яка тривала з 27 листопада по 29 грудня 2023 року, об'єднала загалом 158 здобувачів освітньої програми 075 "Маркетинг" освітніх рівнів "бакалавр" та "магістр", 57 здобувачів ступеня доктора філософії за економічним спрямуванням Сумського державного університету та 49 студентів Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі.

Всі учасники отримали сертифікати за участь в науковому віртуальному класі.

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС НАБИРАЄ ОБЕРТІВ

Унікальний науковий віртуальний клас, що з'єднав студентів Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету, продовжує свою роботу з 27 листопада 2023 року та триватиме до 29 грудня 2023 року.

Головною темою віртуальних занять є "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту", де учасники вивчають ключові аспекти маркетингу, пов'язані з розвитком технологій та використанням ШІ в сучасному бізнесі.

Від Сумського державного університету учасниками віртуального коасу стали студенти за спеціальністю 075 «Маркетинг»  освітнього рівня «бакалавр» – 99 здобувачів; за освітнім рівнем «магістр» – 59 здобувача, та здобувачі ступеня доктора філософії за економічним спрямуванням - 57 здобувачів.

Під час курсу студенти виконують завдання, спрямовані на розвиток їхніх навичок та глибше розуміння теми. По завершенню навчання кожен учасник отримає сертифікат, визнаний обома університетами, який відображатиме їхні досягнення в цьому науковому віртуальному класі.

6 КРАЩИХ КЕЙСІВ ADC-EUROPE

27 грудня пройшла zoom-сесія від членів жюрі європейського конкурса ADCE Awards 2023. Це був захід про круті українські рекламні активності, які справили враження на міжнародне жюрі і отримали високу відзнаку.

Спікери - судді ADCE Awards 2023 (Ілля Ануфрієнко, Сергій Малик, Костянтин Шнайдер) поділилися прикладами кейсів, які зайняли призові місця.

Дані проекти продемонстрували Україну з кращої сторони, геніальність та талановитість українців. Цікаво було дізнатися про те, як жюрі сприймають проекти, на що звертають увагу при прийнятті рішень щодо вибору кращих робіт.

Захід дозволив долучитися до робіт професіоналів та надихнутися крутими ідеями.

МИ ВІДВІДАЛИ FEDORIV AGENCY

Завдяки руху невгамовності викладачів та студентів, студенти мали можливість з’їздити до Києва в одну з найкрутіших маркетингових агенцій в Україні! 🙌

Це була потужна та надихаюча зустріч, яка показала, як на практиці працює маркетинг, на прикладі відомих брендів (Rozetka, Нова Пошта, Дія, Моршинська та ін.).

Ми впевнилися, що традиційний маркетинг - скелет роботи з проєктами у @fedoriv_agency. Цьому ми навчаємо наших студентів. 🔥

3 години зустрічі проймайнули, наче 10 хв! 

Дякуємо за цікаву екскурсію по агенції та лекцію від топових команд Fedoriv🌟,  за подарунки кожному у вигляді книги "Більше ніж бізнес 2.0".

ZOOM-СЕСІЯ ВІД ЖЮРІ ADCE AWARDS 2023 З УКРАЇНИ

27 грудня відбудеться надихаюча zoom-сесія від журі ADCE Awards 2023 з України. 

Члени Клубу арт-директорів України ADC*UA – Ілля Ануфрієнко, Сергій Малик та Костянтин Шнайдер – поділяться своїми враженнями від участі у суддівстві на європейському конкурсі ADCE Awards 2023 та розкажуть про 6 найкращих кейсів конкурсу. 

Тема: «6 найкращих кейсів ADCE Awards 2023» 
Дата: 27 грудня, середа
Час: початок о 15:00, тривалість події – 1 година

Спікери – члени українського клубу ADC*UA/судді ADCE Awards 2023:

  1. Ілля Ануфрієнко, засновник та креативний директор, Bickerstaff.734,
  2. Сергій Малик, співзасновник та креативний директор, Angry Agency,
  3. Костянтин Шнайдер, Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czechia. 

Реєстрація за посиланням.

НАУКОВИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

27 листопада 2023 року розпочав свою роботу спільний науковий віртуальний клас, що об'єднав студентів двох видатних університетів - Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та Сумського державного університету. Програма триватиме до 29 грудня 2023 року.

Основна тема віртуальних занять - "Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє Штучного Інтелекту". Учасники вивчатимуть ключові аспекти маркетингу, пов'язані з розвитком технологій та використанням ШІ в бізнесі.

Учасники віртуального класу отримають можливість виконати конкретні завдання, що сприятимуть їхньому розвитку та розумінню теми. По завершенню курсу кожен учасник отримає сертифікат, який враховуватиме їхні досягнення в навчанні.

Координаторами програми стали визначені провідні фахівці з обох університетів: професор Ян ПОЛЬЦИН від Університету прикладних наук імені Станіслава Сташица в Пілі та професор Тетяна ПІМОНЕНКО від Сумського державного університету.

Ця ініціатива, відома як "Join Virtual Collaborative Class for Students", спрямована на створення мережі для обміну знаннями, поглиблення співпраці та спільного дослідження важливих аспектів маркетингу та штучного інтелекту.

ВІТАЄМО З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ!

Вітаємо з Різдвом Христовим! 

Бажаємо, щоб у вашому домі завжди панувала любов та злагода,

щоб кожного дня траплялися маленькі дива,

а доля дарувала приємні сюрпризи. 

 

 

 

ВІТАЄМО ОЛЕКСІЯ КВІЛІНСЬКОГО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

 Вітаємо з днем народження!

Нехай все вдається і мрії втілюються у життя! 

Хай повниться джерело усіляких здобутків,

а доля усміхається новими невгамовними звершеннями!

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

Кінець року - це час, коли підводяться підсумки роботи…

Невгамовні маркетологи 18-20 грудня 2023 року провели захисти кваліфікаційних робіт студентів освітнього рівня «Магістр» денної та заочної форм навчання.

Здобувачі презентували свої дослідження в онлайн-форматі, демонструючи широкий спектр інноваційних підходів до вирішення актуальних маркетингових проблем. 

Дослідження в рамках кваліфікаційних робіт проводились на актуальні для сьогодення теми: нейромаркетинг, SEO-оптимізація, марктенгові інструменти промоції електронної торгівлі, SMM, блогінг тощо.

Цього року, вперше, захисти відбулись на базі філії кафедри, на підприємстві ТОВ "ТЕХНОХІМ". Кваліфікаційні роботи студентів Скубко Олександра ("Маркетинг у соціальних мережах як інструмент ефективності та конкуретноспроможності сучасного бізнесу в цифровому середовищі") та Хорунжего Артура ("Маркетингові стратегії соціально-відповідальних кампаній: аналіз та шляхи удосконалення") були присвячені дослідженню прикладних аспектів функціонування підприємства.

До роботи у складі екзаменаційної комісії був залучений директор підприємства ТОВ «ТЕХНОХІМ», д.е.н., професор Олег ОЛЕФІРЕНКО. Комісія відзначила високий рівень підготовки студентів та їх глибоке розуміння ключових аспектів досліджень.

Колектив кафедри маркетингу вітає студентів-магістрів з успішним захистом. Щиро бажаємо творчих та наукових успіхів, приголомшливих можливостей і чудових ідей, подальшого розвитку та зростання як професійних спеціалістів!

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПРОМОЦІЇ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СЕРЕД МОЛОДІ

23 листопада мали цікавий захід, приурочений до міжнародного Дня відмови від куріння.

Доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА провела лекційне заняття зі студентами Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ (м. Конотоп). Лекція була присвячена використанню маркетингових інструментів у сфері соціальних ініціатив, спрямованих на протидію поширенню тютюнопаління серед населення України.

Під час заняття піднімалися питання можливостей донесення важливості актуальних проблем сфери здорового розвитку країни до всього суспільства, ефективних підходів до інформування про небезпеку шкідливих для здоров’я звичок.

Поговорили про складові здорового способу життя, приклади інформаційних кампаній проти куріння, зокрема соціальний проєкт кафедри маркетингу СумДУ «No smoking» – виставки фоторобіт та креативних інсталяцій студентів, присвячених боротьбі проти цієї шкідливої звички.

Ця подія стала чудовою можливістю поспілкуватися зі студентами Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу та почути їх думку щодо найактуальніших питань у сфері здорового способу життя.