11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія ХОМЕНКО, групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент», (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії) проведено практично орієнтований захід.
Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ "ГУАЛАПАК УКРАЇНА", Владислава Гончарова.
Дізнались багато нового про:
✅ особиливості роботи підрозділу маркетингу;
✅ систему комунікації компанії зі споживачами
✅ просування продукції у цифровому середовищі
✅ головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…
Далі буде