СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…

11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення»  (викладач Лілія ХОМЕНКО,  групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент»,  (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії)  проведено практично орієнтований захід. 

Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ "ГУАЛАПАК УКРАЇНА", Владислава Гончарова.

Дізнались багато нового про:

✅ особиливості роботи підрозділу маркетингу;
✅ систему комунікації компанії зі споживачами
✅ просування продукції у цифровому середовищі
✅ головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…

Далі буде