“Маркетингове ціноутворення” – це курс, що дозволить зануритися у процеси встановлення та зміни цін на товари та послуги з метою досягнення максимальної вигоди для підприємства. Ця дисципліна поєднує в собі економічні, маркетингові та юридичні знання, оскільки ціноутворення тісно пов’язане з ринковими умовами, поведінкою споживачів та законодавством.
Вивчаючи цей курс, ви дізнаєтесь про те, як держава впливає на ціноутворення в Україні, які фактори впливають на встановлення цін, як розробити ефективну цінову політику підприємства та як оцінити ризики, пов’язані з ціноутворенням.
Ви зрозумієте сутність ціноутворення та його роль у маркетинговій діяльності підприємства, зможете вибирати оптимальні методи ціноутворення для різних ситуацій, розробляти ефективні цінові стратегії, оцінювати ризики, пов’язані з ціноутворенням та управляти ними. Також ви навчитеся аналізувати ринкові ситуації та приймати обґрунтовані рішення в сфері ціноутворення.
Результати навчання:
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
- Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
- Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
- Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
- Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
Унікальні практики:
Студенти на прикладі власної бізнес-ідеї розробляють цінову політику для забезпечення рентабельності бізнесу
Запрошені спікери:



Новини з проведених занять:
Відгуки студентів
"Один з найважливіших курсів, а саме "Маркетингове ціноутворення" успішно пройдено. Він надав важливі знання про те, як формуються ціни на товари та послуги, враховуючи ринкові умови, поведінку споживачів і законодавство.
Я навчилася розробляти цінові стратегії для підприємств, аналізувати ризики та використовувати сучасні аналітичні інструменти.
Особливо корисними були практичні завдання, що допомогли зрозуміти, як приймати обґрунтовані рішення в реальних умовах ринку. Підкріпленням вивченого слугувала контрольна робота на прикладі підприємства, яка дала змогу покроково зробити цікаве дослідження.
Щиро дякую Хоменко Лілії Миколаївні за відкриті можливості для ефективного управління ціновою політикою та підтримку у важливому етапі на шляху до кар'єри в маркетингу."

Після проходження дисципліни «Маркетингове ціноутворення» я отримала практичне розуміння того, як грамотно формувати цінову політику.
Інформація подавалася легко й зрозуміло, а кожна тема супроводжувалась прикладами, що допомогли краще зрозуміти, як вони працюють на практиці.
Я вважаю, що «Маркетингове ціноутворення» дало мені чітке розуміння, як правильно встановлювати ціну товару з урахуванням витрат, конкуренції та попиту.
