Новини кафедри маркетингу

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД
11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM. Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами: чому успіх не залежить від оцінок; як будувати довірливі стосунки з

РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ: УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
10 жовтня керівник проєкту Людмила САГЕР взяла участь у 12-тій щорічній конференції з питань підприємництва та інновацій “Розумні машини та системи на службі людства” (м. Таллін, Естонія). Основним мотивом заходів у рамках конференції було обговорення підприємництва, інновацій та розумних технологій на службі людства. Конференція була зосереджена на таких темах, як

УЧАСТЬ У ВОРКШОПІ З ПИТАНЬ ВІДКРИТОЇ НАУКИ
Представник кафедри маркетингу прийняв участь у роботі воркшопу з питань відкритої науки. Впродовж 30 вересня – 4 жовтня 2024 року у місті Грац (Австрія) відбувся воркшоп «Best Practices on Open Science and Open Educational Resources», який зібрав консорціум проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), до складу

ПІВРОКУ В ЛІВЕРПУЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ВРАЖЕННЯ СТУДЕНТИ ДРУГОГО КУРСУ
“Ось і почався новий етап мого життя – програма обміну на півроку в Британії, місті Ліверпуль. Цього літа я вже спробувала себе у ролі студентки в Ліверпульському університеті, тому без сумніву подалася на програму обміну. Перший тиждень був ознайомчий, що допомогло мені знайти однодумців, та нових друзів. Англомовне середовище затягує в

РІЧНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ
7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки. Звіти представили аспіранти: Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук. керівник – д.е.н., проф. Люльов О.В.) Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження “Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях”, наук.

Дослідження поведінкових аспектів здорового харчування в рамках стажування в Пенсильванському державному університеті
Член команди проєкту Жан Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” Наталія Летуновська у рамках програми Fulbright Visiting Scholar уже місяць знаходиться у США, де проходить стажування на базі Школи менеджменту гостинності Пенсильванського державного університету, де займається дослідженнями тих факторів та прихованих чинників, які впливають на харчову поведінку

Участь у Міжнародній конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство»
В період з 24 по 26 вересня 2024 року керівниця проєкту Людмила Сагер взяла участь у конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство» (Польща). На конференції відбулося обговорення актуальних питань сталого розвитку, технологічних інновацій та їх впливу на економіку, суспільство та навколишнє середовище, включно з темами зеленої економіки та штучного інтелекту

ВРАЖЕННЯ ВІД УЧАСТІ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ У ПОЛЬЩІ
“З 16 по 21 вересня 2024 року я приймала участь у своєму п’ятому проекті — літній школі, що проходила у Вроцлавській політехніці (м. Вроцлав, Польща). І вкотре я можу описати свій досвід виключно із захопленням. Тема літньої школи «Education for Green Transition» виявилась тісно пов’язаною з моєю спеціальністю «Маркетинг». Окрім

SMM БІЗНЕС-ІДЕЇ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ СЬОГОДНІ
17 вересня магістри кафедри маркетингу в межах дисципліни “Контент-маркетинг” (викладач Марія МІНЧЕНКО) та студенти-бакалаври третього курсу (дисципліна “Мерчандайзинг”, викладач Яна КРИВИЧ) прийняли участь у онлайн-конференції “SMM для бізнесу: ідеї, що працюють сьогодні. Захід зібрав провідних експертів сфери SMM, котрі поділилися практичними порадами та актуальними технологіями контент-маркетингу та трендами для просування бізнесу у

СТУДЕНТЦІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПРИСУДЖЕНО СТИПЕНДІЮ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Вітаємо Анну Холод з отриманням іменної стипендії голови Сумської обласної державної адміністрації! Анна навчається на 3 курсі спеціальності 075 «Маркетинг». Приймає активну участь у житті університету, займається науковою та волонтерською діяльністю, разом з танцювальним колективом «Jam» займає перші місця на міжнародних конкурсах. Завдяки своїй наполегливій роботі та старанності отримала іменну

ПЕРШИЙ ДОСВІД ERASMUS YOUTHS EXCHANGE
«Кажуть, перші рази запам’ятовуються назавжди і я з цим повністю згодна. Мій перший проект був у Словенії. Здавалося б, непомітна країна, член європейського союзу, але яка ж краса її оточує… Їдучи в автобусі до місця проведення, ми не встигали знімати та фотографувати побачене через вікно: всюди гори, полонини та неземні

ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ-МАРКЕТОЛОГАМИ У ДРУЖНІЙ НЕВИМУШЕНИЙ ОБСТАНОВЦІ
13 вересня 2024 року відбулася зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ. До заходу долучилися студенти-маркетологи першого, другого, четвертого курсів бакалаврату, першого курсу магістратури та викладачі кафедри маркетингу. У дружній невимушеній обстановці за переглядом фільму “Дуель братів. Історія фірм Adidas та Puma” привітали студентів з початком навчального року, поділилися враженнями від перших тижнів навчання