НЕЙРОМАРКЕТИНГ НА ПРАКТИЦІ: НЕВГАМОВНІ АСПІРАНТИ ПРОСЛУХАЛИ ЛЕКЦІЮ ВІД ЗАСНОВНИЦІ КОМПАНІЇ «NEURO-KNOWLEDGE»

 

НЕЙРОМАРКЕТИНГ НА ПРАКТИЦІ: НЕВГАМОВНІ АСПІРАНТИ ПРОСЛУХАЛИ ЛЕКЦІЮ ВІД ЗАСНОВНИЦІ КОМПАНІЇ «NEUROKNOWLEDGE»

20 листопада 2025 року аспіранти кафедри маркетингу разом з доцентом кафедри Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ доєдналися до вебінару-лекції від засновниці нейромаркетингового агентства «NeuroKnowledge» Катерини ІЛЬЧЕНКО, який був присвячений розгляду питання ухвалення споживчих рішень з прикладами реальних кейсів нейромаркетингових досліджень на ринку України. Окрему увагу пані Катерина приділила обговоренню того, як війна та хронічний стрес впливають на сприйняття маркетингових комунікацій. Вона поділилася результатами власного дослідження щодо сучасних трендів у сприйнятті реклами споживачами та підкреслила роль емоційної складової в промоційних матеріалах для цільової аудиторії. Невгамовних аспірантам найбільше запам‘яталися розглянуті пані Катериною кейси відеоролику компанії Moneyveo, інсайти щодо сприйняття елементів банерної реклами та приклади з експериментів компанії «NeuroKnowledge» з демонстрацією дієвості технологій ай-трекінг та ЕЕГ аналізу.