Пошук
Close this search box.
Новини

НОВІ ПЕРЕМОГИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

МОН України оприлюднено підсумки конкурсу наукових проєктів та розробок молодих вчених на 2023 рік! Колективам молодих науковців СумДУ вдалось вибороти 4 проєкти-переможці у цьому конкурсі! У тому числі 1 проект-переможець вибора команда на чолі зі старшим викладачем кафедри маркетингу Анною РОСОХАТОЮ: «Післявоєнне відновлення енергетики України: оптимізація управління відходами з урахуванням

Читати далі »
Новини

КУРС ЛЕКЦІЙ З КРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВІД БРИТАНСЬКОГО ПРОФЕСОРА

Курс лекцій з кризового менеджменту від британського професора, виконавчого директора Інституту управління стратегічними ризиками (м. Лондон) David Rubens (детальніше про лектора – http://surl.li/ejrix). Перша лекція курсу – “Chaos & Complexity: Modelling Crisis Management in the 2020’s” – відбудеться 19 січня о 15:00. Запрошуємо до реєстрації: http://surl.li/ejrim

Читати далі »
Новини

МАРКЕТИНГ В СУМСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу Дізнавайтесь більше про спеціальність: https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/abituriientu-bakalavratura

Читати далі »
Новини

ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

Передостанній тиждень року #невгамовні присвятили захисту кваліфікаційних робіт магістрів ‍ Протягом трьох днів наші магістри презентували свої здобутки. Валерія Редька, Сергієнко Дмитро, Пономаренко Ігор, Богдана Федосова, Андрій Здойма, Анна Лобанова, Родіон Гузман, Євген Олефіренко, Ярина Калюжна, Дарʼя Петруша, Наталія Нєчаєва, Оксана Фірсова….МИ ПИШАЄМОСЯ ВАМИ❗️ Попри всі складнощі, ви зробили це

Читати далі »
Новини

КОЛЕКТИВНА РОБОТА ТА РЕЗУЛЬТАТ: ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ ЗДОРОВ’Я В НОВОМУ МОНОГРАФІЧНОМУ ВИДАННІ

У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19. Це колективна монографія за авторством двох молодих учених канд. екон. наук, доцента кафедри маркетингу Летуновської Н.Є. та канд. екон. наук, доцента кафедри бухгалтерського обліку та оподаткування Височиної А.В.

Читати далі »
Новини

ЗАХОДИ ТИЖНЯ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ

Заходи тижня для невгамовних: 13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка Організатор: Ukrsibbank BNP Paribas Group Посилання на подію https://www.facebook.com/events/704773344311154/ 16.12 WebPromoExperts B-Day – онлайн-конференція про життєві історії як виглядає кар’єра в digital Організатор: Академія Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts Посилання на

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ

8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях. Спікерка — Валерія Толочина, директорка з маркетингу Megogo. Валерія має 18 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Свою кар’єру розпочала в банківській сфері. Згодом

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ

6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця. Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. Під час семінару спікерка  розповіла,

Читати далі »
HEPE

Впровадження політики згуртованості у розвиток регіонів

У листопаді Людмила Сагер, Наталія Летуновська та Анна Росохата провели ряд відкритих онлайн-лекцій у рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів», що реалізується відповідно до Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH). Усі лекції були розбиті

Читати далі »
HEPE

Активний тиждень «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ»: розширюємо горизонти

Завершився активний тиждень воркшопів «ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ», що тривав з 14 до 18 листопада 2022 року та який було проведено в рамках проєкту від Erasmus+, що реалізовується на кафедрі маркетингу.Активний тиждень включав у себе навчальні лекції від реалізаторів проєкту на кафедрі маркетингу – викладачів Сагер Л.Ю., Летуновської

Читати далі »
Новини

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ

17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу – Володимиром Нестеренком,

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ “МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ”

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває! 10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна)  прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну».

Читати далі »