Маркетологи продовжують вивчати досвід ЄС щодо забезпечення кліматично нейтрального розвитку.
В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 19 квітня 2023 року студенти-бакалаври кафедри маркетингу прийняли участь у онлайн вебінарі, присвяченому головним цілям реалізації політики Green Deal та забезпечення кліматичної нейтральності.
Чигрин Олена розповіла про зміни клімату та його причини, глобальні масштаби та наслідки антропогенного впливу на довкілля, еволюцію світових ініціатив щодо запобігання та ліквідації наслідків змін клімату, головну мету та завдання Європейської зеленої угоди. Жваве обговорення визвали питання, пов’язані з особливостями прояву наслідків зміни клімату на Україні, а також вітчизняною інтеграцією до нової екологічної політики.