Новини кафедри маркетингу

Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025
Аспірант кафедри маркетингу ННІ БіЕМ Сумського державного університету – Володимир Нестеренко увійшов до складу журі Effie Awards Ukraine 2025 — найпрестижнішої міжнародної нагороди у сфері маркетингових комунікацій.

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ НА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «БО ЦЕ ПРОДАЄ»: ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ З МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
16 вересня 2025 року студенти гр. МК-31, МК-31-4 спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ долучилися до онлайн-конференції «Бо Це Продає», організованої SendPulse Academy. У програмі заходу – 8 практикуючих експертів у сфері продажів та маркетингу, які представили свої кейси, інструменти, стратегії й відповіли на запитання аудиторії. Теми охоплювали, зокрема комунікацію з клієнтом,

ПРОДАЖІ НА ДОВІРІ: ФІЛОСОФІЯ УСПІШНОГО БРЕНДУ ВІД ОЛЬГИ ФІНКІЛЬШТЕЙН
17 жовтня 2025 року для студентів-маркетологів 1 та 2 курсів відбулася лекція з практиком – Ольгою Фінкільштейн, співзасновницею бренду професійної косметики та засобів жіночої гігієни. Спікерка детально зупинилася на реальних викликах, з якими стикаються підприємці при створенні та просуванні власного бренду, відверто розповіла про те, що справді працює, а що

ЛОБ 2025: ЛЮДЯНІСТЬ У БІЗНЕСІ ТА ЕНЕРГІЯ ВЗАЄМНОГО ІНТЕРЕСУ
13–17 жовтня 2025 року студенти-маркетологи долучилися до масштабної онлайн-конференції «Лабораторія онлайн бізнесу» від освітньої компанії Genius Space. Цьогорічний захід, як завжди, відзначився насиченою програмою та зірковим складом спікерів, серед яких були: Олексій Дурнєв (відомий український телеведучий, блогер та шоумен), Олесь Тимофєєв (засновник Genius Space), Олег Гороховський (співзасновник Monobank) та багато

ТАРАС МАСЕЛКО: ЯК СТВОРЮВАТИ ПОДІЇ, ЩО СТАЮТЬ ЛЕГЕНДАМИ
17 жовтня 2025 року у межах вивчення дисциплін «Маркетингові комунікації» (викл. Яна КРИВИЧ) та «Управління клієнтським досвідом» (викл. Євгенія ЗЯБІНА) студенти маркетологи долучилися до Лабораторії онлайн бізнесу та мали можливість поспілкуватися з Тарасом Маселком, PR-директором Холдингу емоцій «!FEST» – компанії, яка стоїть за десятками культових українських брендів, подій і концепцій.

ОЛЕКСІЙ ДУРНЄВ: ЯК ПЕРЕТВОРИТИ КОНТЕНТ НА БІЗНЕС І ЗАЛИШИТИСЬ СОБОЮ
Студенти спеціальності «Маркетинг» (дисциплін: “Маркетингові комунікації“, викл. Яна КРИВИЧ, “Управління клієнтським досвідом“, викл. Євгенія ЗЯБІНА) продовжують знайомитися з історіями успішних українських підприємців у межах Лабораторії онлайн бізнесу 2025 від Genius. Олексій Дурнєв – засновником YouTube-каналу з аудиторією понад 1,39 млн підписників, підприємцем та креатором, який перетворив контент на повноцінний бізнес.

ЯК БУДУВАТИ ВЕЛИКІ ПРОЄКТИ В КРИЗУ: СТУДЕНТИ МАРКЕТИНГУ НАДИХНУЛИСЯ ДОСВІДОМ ЛІДЕРІВ БІЗНЕСУ
15 жовтня 2025 року студенти спеціальності «Маркетинг» у межах вивчення дисципліни «Ризикологія» (викладач – Яна КРИВИЧ), долучилися до онлайн-конференції ЛОБ (Лабораторія онлайн бізнесу) — події, що об’єднує практиків, лідерів думок та майбутніх фахівців сфери бізнесу. Учасники мали змогу прослухати надзвичайно мотивуючий виступ CEO Superhumans Center Ольги Руднєвої, , яка поділилася

СТРАТЕГІЯ БРЕНДУ: НАВАЖИТИСЯ БУТИ ІНАКШИМ
14 жовтня 2025 року у межах навчального процесу студенти спеціальності «Маркетинг» (дисципліни: «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», викл. Яна КРИВИЧ), долучилися до надихаючої онлайн-зустрічі з Меттом Девісом – експертом зі стратегії брендів, консультантом та спікером міжнародного рівня. Тема виступу – «Стратегія бренду: наважитися бути інакшим. Як брендам виділятися у світі, де

ENJOY THE WOOD: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД, ЯКИЙ ПІДКОРИВ СВІТ
У межах навчальних заходів для студентів спеціальності «Маркетинг» (дисципліни «Маркетингові комунікації», «Мерчандайзинг», «Ризикологія», «Маркетингова товарна політика») відбулася зустріч із Ігорем Фостенком, співзасновником бренду Enjoy The Wood – компанії, що перетворила сімейну майстерню на бізнес, відомий у 89 країнах світу. Тема виступу – «Правила успішних продажів по всьому світу. Як український

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ННІ БІЕМ СУМДУ — СЕРЕД УЧАСНИКІВ ДНЯ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ!
Навіть у непростий час, коли місто живе під звуки тривог, освітнє життя не зупиняється. День відкритих дверей у СумДУ довів: бажання навчатися, розвиватися й планувати майбутнє сильніше за будь-які обставини. Команда кафедри маркетингу презентувала свою освітню програму, розповідала про креатив, команду, проєкти та можливості, які відкриває навчання в СумДУ. На

FORBES HEALTH 2025: НА ПЕРЕТИНІ БІЗНЕСУ І МЕДИЦИНИ
10 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу та студенти БіЕМ мали унікальну можливість долучитися до значущої події у світі бізнесу та охорони здоров’я – конференції Forbes Health.

МАРКЕТИНГ ПОЗА АУДИТОРІЯМИ: «ЗАСНОВНИК» НАДИХАЄ
3 жовтня 2025 року відбулася неформальна зустріч #невгамовних маркетологів СумДУ, присвячена надихаючому кіноперегляду. Цього разу до заходу долучилися студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів бакалаврату спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри. У центрі уваги був фільм “Засновник” (The Founder), який розповідає історію становлення мережі McDonald’s. Перегляд стрічки про підприємницький дух, інноваційність