СКРОМНІ ПОРАДИ ВІД ВЛАСНИКІВ МІЖНАРОДНИХ БІЗНЕСІВ

6-8 жовтня проходить конференція «Лабораторія онлайн-бізнесу». До неї долучилися студенти першого та четвертого курсу в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (гр. МК-31) та «Blogging and Influencer Marketing» (МК-01), викладач Лілія ХОМЕНКО.

Під час 3-денної конференції виступають надзвичайно круті спікери світових компаній, про деяких з них вперше дізнаєшся зі сторінок Forbes. Засновники / CEO компаній «Нова пошта», Genius.Space, 3DLOOK, IQ STAR, TARYAN GROUP, SOHINA GLOBAL, Traffic Devils, BlitzMetrics, THE / DVIZH, Work.ua, TA Ventures, які успішні на міжнародній арені, - поділилися своїм досвідом, кейсами, порадами…

Головні ідеї, які прослідковувалися в доповідях різних спікерів:

  1. мають значення люди, особистості, скіли, а не ідеї, продажі, клієнти…;
  2. потрібно діяти на випередження, розробляти та запускати стартами на етапах зародження тенденцій, а не коли їх усі підхопили;
  3. скромність – це погано, і головна проблема в тому, що про вас мало хто знає, а не те, що немає продажів, клієнтів;
  4. щоб стати успішним, потрібно займатися тим, що подобається, і відточувати свою майстерність;
  5. слід дивитися, що роблять інші – і робити інакше.

Даний захід заряджає, змушує повірити в свої сили та надихає на нові невгамовні звершення.