Новини кафедри маркетингу

UPGRADE YOUR NEIGHBOURHOOD BRAND YOUR TOWN
Студентка спеціальності «Маркетинг» ННІ БіЕМ Корж Анна протягом місяця проходила волонтерське стажування в Греції, м. Комотіні. Анна: “Для початку, хочу сказати, що це мій перший волонтерський досвід за кордоном. Вважаю це значним досягненням та чудовим досвідом! Про проект дізналась в фейсбуці сумської організації «CEI – ЦЕНТР ЄВРОІНІЦІАТИВ». Без роздумів подала

РОЗВИТОК ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ОСВІТИ, КОМУНІКАЦІЙ, МРКЕТИНГУ ТА БІЗНЕСУ
24 травня 2024 р. відбувся черговий захід в рамках реалізації PROactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine». Сьогодні учасники долучилися до круглого столу «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція» за участі досвідчених спікерів: Ганни Швіндіної – д.е.н., професорки, доцентки Школи Менеджменту Американ Юніверсіті

ПРИКЛАД МІСТА ТА СОЦІАЛЬНИХ ІНІЦІАВТИВ ЙОГО МЕШАНЦІВ, ЩО НАДИХАЄ: СТАРТ АКТИВНОГО ТИЖНЯ ЖАН МОНЕ “МАРКЕТИНГ ТА ПРОМОЦІЯ ДЛЯ ЗДОРОВОЇ ЕКОНОМІКИ”
21 травня 2024 року учасники Proactive Week в рамках проєкту Proactive week проєкту Жан Моне «Health Economy and Policy: European Values for Ukraine» мали можливість побачити яскраву та змістовну презентацію від заступниці директора КУ «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради Ольги Скрипник. . Ольга розповіла про привабливість обласного центру Сумського регіону, акцентуючи

ПРОТИДІЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ В РЕКЛАМІ: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Доцент кафедри Яна КРИВИЧ прийняла участь у семінарі викладачів з маркетингу та реклами «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі», що відбувся 17-19 травня 2024 р. Oрганізаторами заходу виступили індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Участь у заході прийняли викладачі

Старт PROactive week 2024
Запрошуємо до участі у заходах активного тижня, який відбудеться в рамках реалізації проєкту Модуль Жана Моне «Healthy economy and policy: European values for Ukraine» (101047530) (формат проведення – онлайн). Тема активного тижня: «Маркетинг і промоція для здорової економіки». Так, на вас чекають: 21 травня 2024, 10.00 – Ольга Скрипник, заступник директора КУ «Агенція промоції

СУМИ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ…
Студенти-маркетологи 1 та 2 курсів в рамках дисциплін «SMM» (гр. МК-31, викладач Яна КРИВИЧ) та «Паблік рилейшнз» (гр. МК-21 , викладач Лілія ХОМЕНКО) відвідали екскурсію центральною частиною міста Суми. Дізналися багато нового: звідки починалось будівництво міста Суми; де знаходиться камінь кохання; куди ведуть сумські підземелля; де викладена каменями карта Сумської

Участь Росохатої Анни у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика»
Раді повідомити, що Росохата Анна, к.е.н, доцент, старший викладач, одна з провідних дослідниць кафедри маркетингу СумДУ і реалізаторка нашого проєкту, взяла участь у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика», яка була організована Університетом Вітовта Великого (Литва). Анна представила тези доповідей на тему «Consumer behavior in

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: COURSE COMPLETED
Невгамовні отримали мегацікавий досвід від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти вивчали дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Лектор курсу – професор Silvester Van Koten (Нідерланди). Головними темами були: – глобальні кліматичні зміни, – розвиток відновлювальної енергетики, – досвід Європейського Союзу попередження кліматичних змін, – економічні інструменти декарбонізації, – шляхи

СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ
26 квітня 2024 р в рамках проєкту Жана Моне Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» кафедра маркетингу провела фестиваль студентських ініціатив, метою якого було представлення ідей, як зробити університетський кампус дружнім до довкілля. До команди невгамовних долучились студенти менеджери, економісти та інженери.

КОЛЕКТИВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПОПОВНИВСЯ ДОЦЕНТОМ
24 квітня 2024 року вийшов наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження рішень атестаційної колегії» згідно із яким присвоєно вчене звання доцента РОСОХАТІЙ Анні Сергіївні, кандидату економічних наук, докторанту, старшому викладачу кафедри маркетингу. Наразі вийшов даний наказ, а в подальшому Анна Сергіївні буде виданий атестат, що підтверджує дане звання.

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ НА БАЗІ ЖЕШУВСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Старший викладач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, докторант Анна РОСОХАТА розпочала наукове дослідження на базі Жешувського технологічного університету (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича) в Польщі. Стажування триватиме від 22 квітня до 16 червня 2024 року. Дане дослідження стало можливим завдяки Вишеградській програмі стипендій, яка пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених,

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ
19 квітня відбувся захист дисертації доцента кафедри маркетингу Артема АРТЮХОВА на тему «Управління якістю освітньо-наукової діяльності в системі державного регулювання національної економіки» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук у Спеціалізованій вченій раді Д55.051.06 Сумського державного університету. Вітаємо дисертанта та наукову консультанку – докторку економічних наук, професорку Тетяну ВАСИЛЬЄВУ із