Новини кафедри маркетингу

НЕЗАБУТНІЙ ДОСВІД ВОЛОНТЕРСТВА: ПРОЄКТ НОРЕ У ПОЛЬЩІ
Ліза Щегельська, студентка-маркетолог 2 курсу нещодавно повернулася з міжнародного волонтерства та поділилася враженнями з поїздки: “Разом з волонтерами з України, Франції, Польщі, Італії та Вірменії ми щодня проводили воркшопи для українських дітей, які вимушено залишили свої домівки через війну: ігри, творчість, мови, спорт — усе, щоб підтримати їх 💛 і

СУМДУ ПІДТРИМУЄ ВЕТЕРАНІВ: ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ФАХОВОГО НАВЧАННЯ
З 12 по 16 травня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету вдруге взяли участь у навчанні фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб. Протягом тижня доцентка Яна КРИВИЧ та старші викладачі кафедри маркетингу Євгенія ЗЯБІНА і Лілія ХОМЕНКО ділилися своїми знаннями та практичними навичками щодо соціальної підтримки ветеранів. “Ми вважаємо надзвичайно важливим

ЯК КОРИСТУВАЧ «ЧИТАЄ» ДИЗАЙН: ДОСВІД СТУДЕНТІВ НА ВОРКШОПІ З UX-АНАЛІТИКИ
14 травня студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ взяли участь у практичному воркшопі, присвяченому кейсам із використання UX-дизайну в бізнесі. Захід провів CEO дослідницького агентства Research.ua Олексій ДЕЛЮКОВ, який поділився своїм досвідом аналізу користувацького досвіду та сучасних підходів до оптимізації взаємодії з цифровими продуктами. Цей воркшоп відбувся в

AI ДЛЯ БІЗНЕСУ: ІНСАЙТИ ТА КЕЙСИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ АІ
6 травня 2025 року успішно пройшла онлайн-конференція “AI для бізнесу”, яка зібрала провідних експертів у галузі штучного інтелекту та бізнесу для обговорення актуальних питань впровадження ШІ в різноманітних сферах. Учасники мали змогу ознайомитися з найновішими тенденціями та практичними кейсами використання штучного інтелекту, зокрема щодо еволюції АІ в бізнес-процесах та ключових

НАУКА ТА НАТХНЕННЯ: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НЕЙРОДОСЛІДЖЕННЯ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
24–25 квітня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у International Conference on Sustainable Innovation and Emerging Trends in Business and Management (ICSIEM’25), що проходила в місті Афіни (Греція) на базі University of West Attica. Участь у цій конференції стала можливою завдяки отриманню мікрогранту в рамках проєкту #ScienceForUkraine Micro Travel Grant

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ОПАНУВАЛИ ПРОСУНУТІ ТЕХНІКИ РОБОТИ З ТАБЛИЦЯМИ
Студенти першого курсу спеціальності “Маркетинг” (групи МК-41, МК-42) взяли участь у практичному тренінгу з Excel у межах дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА). Першокурсники навчилися використовувати функції для підтягування даних та обчислень, що допоможе їм ефективно працювати з таблицями, аналізувати дані й створювати звіти. Отримані навички стануть у

УЧАСТЬ У ФАХОВОМУ СЕМІНАРІ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ
23 квітня 2025 року був проведений Всеукраїнський фаховий семінар, присвячений питанням забезпечення якості вищої освіти в галузі економіки та менеджменту. Його учасницею стала гарант освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, доцент кафедри маркетингу Людмила САГЕР. Захід зібрав більше 400 учасників та онлайн-глядачів. Організатором події

АНАЛІТИКА ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД
26 квітня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» (МК-41, МК-42) у межах вивчення дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) долучилися до вебінару від Choice31 «Метрики, що допомагають маркетологу досягати бізнес-цілей». Спікеркою заходу стала Оксана Верлан – Client Service Director в Netpeak Agency Ukraine. Під час вебінару учасники дізналися: як

РЕАЛЬНІ КЕЙСИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ДИПЛОМІВ: СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ РОЗПОЧИНАЮТЬ ПЕРЕДДИПЛОМНУ ПРАКТИКУ У БІЗНЕС-ПАРТНЕРІВ
25 квітня 2025 року, напередодні початку переддипломної практики, відбулися настановчі зустрічі для студентів-бакалаврів 4 курсу. З 28 квітня майбутні фахівці розпочнуть своє стажування (практичне навчання), яке стане важливим етапом у підготовці їхніх дипломних проєктів. Ключовими учасниками заходу стали представники відомих підприємств – інноваційної ІТ-компанії “Infinity Technologies” та багатопрофільної клініки “Unicam“.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ЗУСТРІЧ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ЗІ ШКОЛЯРАМИ ВЕРХНЬОСИРОВАТСЬКОГО ОЗ (18 КВІТНЯ 2025 РОКУ)
18 квітня 2025 року відбулася профорієнтаційна зустріч к.е.н., доцентки кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Кривич Яни Миколаївни зі школярами Верхньосироватського опорного закладу.

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СУПРОВОДУ ВЕТЕРАНІВ
З 7 по 11 квітня 2025 року на базі Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення проходило підвищення кваліфікації групи із 31 фахівця, які здійснюють супровід ветеранів та демобілізованих осіб. Важливим аспектом навчання стала участь викладачів кафедри маркетингу СумДУ: доцента Яни КРИВИЧ та старших викладачів Євгенії ЗЯБІНОЇ і Лілії ХОМЕНКО. Їхній внесок

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я: ЗНАЙОМСТВО СТУДЕНТІВ З БІЗНЕСОМ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
До Всесвітнього дня здоров’я студенти першого курсу у межах дисципліни «Поведінка споживача» разом із викладачем кафедри Наталією ЛЕТУНОВСЬКОЮ стали гостями спеціалізованого магазину здорових товарів від всеукраїнської мережі «Еко-Лавка» в м. Суми. Приємно, що магазин співпрацює з великою кількістю місцевих виробників, зокрема пропонуючи здорову продукцію підприємств Сумської області. Власниця магазину Тетяна